Onko Siilinjärvellä hyviä kirppareita?
Kommentit (15)
turvakaukaloa en huomannut
t: 14 (kohan olin)
Siellä oli edullisia ja hyväkuntoisia vauvatarvikkeita myynnissä, mm. sitteri, pinnasuoja, itkuhälytin, sähkökäyttöinen rintapumppu.
onko siellä jotain " pahamaineisia" asuinalueita tms., joita kannattaisi varoa?
Siilinjärveläisistä 80% asustelee ok:ssa. Pahamaineisia alueita ei ole. Kannattaa käydä Siilinjärvellä suurkirppiksellä, joka on taas toukokuussa S-marketin parkkihallissa. Siellä on aina n.150 myyjää. Itse möin siellä kaikki tarvikkeet viimeksi. Ajankohdan löydät ehkä Siilinjärven nuorkauppakamarin sivuilta. Kannattaa muuten mennä ajoissa. Parhaat tavarat myydään 8-9 välillä, vaikka kirppis avautuu muka klo 9.
Onhan täällä Kasurilassa yks kirppis. Siinä aika lähellä Shelliä ja sitten on vielä EkoKuopio Harjamäessä.
onko kerrostalotkin silti ihan jees, vai asuuko se pohjasakka siellä? Onko " keskustassa" rauhatonta? Entäs iltaisin/öisin?
t. 6 tai jokin, joka harkitsee :-)
Eli niissä asuu pohjasakka tai omakotitalonrakentajat/opiskelijat. Keskustan/kirkonmäen kerrostalot ovat käsittääkseni omistusasuntoja ja ihan ok. Leppäkaarteessa ja Harjamäessä on ainakin muutamia kunnan vuokrataloja.
Keskustassa on vakiopulit niinku joka kylällä. Arki-iltaisin tosi rauhallista. Lenkkeilijöitä liikenteessä. Siilinjärvi on kyllä lapsiperheiden muuttokunta. Tänne rakennetaan koko ajan lisää. Sitäpaisi täällä on koko Savon kivoin lastenvaateliike!
Entäs Vuorela? Siellä ainakin on ihana kerrostaloasunto myynnissä.
Sammakkolahti?
Lähellä Kuopiota ja lähellä Siilinjärveä. Aivan loistoaluetta. Tosi rauhallista aluetta!
Laitapaikkoja kannattaa kysyä. Minä " tienasin" viimeksi 450 ¿ parissa tunnissa kun möin tarvikkeita ja vaatteita : ) Ei kait kirpparilla voi tienata kun siinä aina vaan häviää, mutta tavara menee kiertoon ja se on pääasia...
Tai paremminkin niitä rikastehiekkaaltaita. melkoinen pölyongelma.
Jyrki Katainen oli Vuorelan K-kaupassa muinoin töissä :).
Paljonko myyntipaikka maksaa suurkirppiksellä?
minäkin siellä eilen kävin. harmittaa kovasti, kun juuri ostin sitterin ja itkuhälyttimen. tuolla ne olisi ollut vain 8 ja 14 egee. harkitsen, että käyn ostamassa sieltä vauvan kylpyammeen jalat.