Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusukkeet kastemekkoon???

29.04.2008 |

Hei!

Tarvitsisin pikaisesti apua! Eli kaksospoikien ristiäisiin on jo valmiina heidän isänsä ja minun vanhat kastemekot. Mutta mistä saan niihin satiininauhaiset uudet ruusukkeet? Tietysti itse voisi tehdä jos taidot tai aika riittäisi mutta jos ei? Onko kellään kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa kangaskaupasta v.sinistä satiininauhaa (osaavat kyllä kertoa pituuden) ja teet siitä 2 rusettia, joissa nauhat ulottuvat helmaan saakka. Nämä muutamalla pistolla kastemekkoihin kiinni. Iisipiisi.

Joissain vaateliikkeissä joissa on kastemekkojakin myytävänä, on varmasti valmiitakin, näyttävämpiä ruusukkeita.

Tolleroinen

Vierailija
2/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ruusukkeen Singerin ompelutarvikemyymälästä. Näin myös eräässä vastaavassa kaupassa erilaisia ruusukkeita nappihyllyssä joihin sitten kai vaan lisätään ne pitkät nauhat. Mutta siis se minkä itse ostin oli ihan valmis juttu. Kannattaa tarkistaa siis paikkakuntasi ompelu-nappi-ym. -tarvikekaupat ja tosiaan jos ei muuta niin sieltä saa sitä satiininauhaa josta saa kyllä itsekin tehtyä kauniin rusetin tai ruusukkeen. Pieni silkkinauharuusu (joita siis saa valmiina monen värisenä) vielä keskelle niin kyllä on kaunis eikä varmaan kovin vaikea tehdäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ihan valmiita hakaneulalla mekkoon kiinni tulevia. Edullisemmin sais varmasti muualta mutta itsellä ei ollut aikaa eikä halua etsiskellä =/