tapellaanko nyt tisseistä? ku vasta taisteltiin häppäreistä.
te isotissiset. miksi ette hyväksy jos pikkutissi laittaa silkkarit? ja miksi ne pienet tissit on niin huonot? ja jos sulla on aidot isot ni laitappa mitat. pituus ja paino.
Kommentit (6)
koska haluaisin itse pienennyksen. Toisaalta pelkään leikkauksia. Katsotaan sitten minkä kokoiset on kun kuopus on imetetty. Mulla oli ennen c-d ja vauvojen myötä nykyään e :(.
Kokoon nähden ei mitkään roikkotissit, mutta on vaikea löytää vaatteita, pukeutua helteellä niin ettei kaikki limanuljaskat kuolaten tuijota ja hyvistä urheilurintsikoista huolimatta juokseminen tms sattuu.
olisi pitänyt heittää, että silikonit on paljon kauniimmat kuin isot rokkotissit
pienet vai isot tissit vai silkkarit? -ap
vihaan isoja tissejänI!!!
olen 170cm, 60kg, 38 vaatekoko, tissit D kupit ja vaihtasin ne B kuppeihin ihan millon vaan! isot tissit saavat näyttämään lihavilta ja ne alkaa herkemmin roikkumaan raskauden ja imetyksen jälkeen. Voisin otattaa pois ja laitattaa pienet silarit anyday
Eihän c-kuppi mikään järin iso vielä ole mutta niskakivut ovat lisääntyneet ja ne haittaavat rankkaa liikuntaa.
Tavallisen naisen, oli sitten pienitissinen tai isotissinen, on yhä vaikeampi mahtua siihen mitä pidetään hyväksyttävänä ulkonäkönä.
Sinänsä mulla ei ole paljonkaan tapeltavaa tissien koosta. Itse olen isorintainen mutta en todellakaan sitä mieltä että minun rintani ovat ne maailman kauneimmat. Omiani kauniimpia löytyy sekä pienistä että isoista, kuten myös rumempia... muodosta se kauneus syntyy eikä koosta.