Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi asunnosta

Vierailija
28.04.2008 |

etuovi. com Kohdenumero: 177329

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutenhan toi on ihan ok, neutraalit värit ja ihan kohtuullinen pohja. Maksaako asunnot noin järjettömästi jo Hakunilassakin?! Meinaan, onko kyllä Kontulan jälkeen yksi niitä kulmia pk-seudulla, johon en muuttaisi ikinä.

Vierailija
2/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa karsea hinta!!!!



Mitäs mieltä tästä?



Etuovi

176422

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluisin et kaikki makkarit on samassa tasossa.



Mitäs mieltä tästä?



Etuovi

176422

[/quote]




Vierailija
4/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lisäksi mua ärsyttääö suunnattomasti tuo esittelytekstien huonokielisyys. " Yläkerrassa oma kylpyhuone ja 2-makuuhuonetta" - siis mitä kakkosmakuuhuonetta? Ei toi ole suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme