Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat joululahjat kautta aikojen

Vierailija
25.12.2014 |

Pistetään ketju pystyyn! Itselle ei koskaan ole osunut mitään oikeasti huonoa lahjaa kohdalle. Joskus vaan olen lukenut tarinoita kun lahjaksi on annettu kaikenlaista, mm. lapsettomalle pariskunnalle anoppi antoi joululahjaksi vauvanvaatteita ja tuttipulloja vaikka nainen ei ollut edes raskaana.

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Juu, mies on antanut minulle isoja paketteja. Höyryraudan ja kapselikahvikoneen, jotka molemmat oli hänelle itselleen.

Minulla on oma, tavallinen silitysrauta, joka toiminut 40 vuotta.

Kapselikahvi on pahaa ja kallista. Mieskin sen lopulta tunnusti ja kone myytiin. Minä sain sentään pitää rahat.

Oppi antamaan viinipulloja ja hierontalahjakortteja.

Vierailija
122/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri joulukirja. En ole yhtään jouluihminen eikä joulu näy kotonani mitenkään. En ole kyseistä kirjaa edes avannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun puolesta on lahjoitettu aasi afrikkaan" tmv lahjat. Toki ajatus on kaunis, mutta jotenkin tulee sellainen ajatus noista lahjoista että lahjansaaja on miettinyt että "kun sinä et itse tajuaisi mitään hyväntekeväisyyteen antaa niin annoimme puolestasi" tai "haluan näyttää kaikille kuinka hyvä ihminen olen kun annan rahaa hyväntekeväisyyteen".

Toki, jos lahjan saaja on sellainen joka itsekin on tiikerikummi tai unicefin kuukausilahjoittaja ja laittaa aina hiluja kaikkiin keräyslippaisiin jne, ja joka ei varsinaisesti tarvitse tai halua mitään, niin sellaiselle tuo on ihan ok.

Itse vain sain tuollaisia lahjoja eräältä sukulaiseltani 11-14 vuotiaana joulu- ja syntymäpäivälahjaksi. Ei kamalasti lämmittänyt sen ikäisen lapsen mieltä :D

Samoin ärsyttää "en lähetä joulukortteja, sen sijaan lahjoitin joulukorttirahat Timbuktuun"-viestit. Miks just joulukorttirahat pitää lahjoittaa? Miksei vaikka joulusuklaarahoja? Tai miks viestissä ylipäätään pitää mainita asiasta? En muutenkaan odota korttia kaikilta. Moni muistaa muutenkin ihan vaan viestillä tai kirjoittaa toivotuksen vaikka facebookiin, joten riittäisi ihan sellaisenaan pelkkä Hyvää Joulua !

124/151 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aineettomat hyväntekeväisyyslahjat on hyviä, edellyttäen että raha todella menee kohteeseen.

En halua yhtään korttia tai lahjaa, mutta ilahtuisin tiedosta, että tuttava on lahjoittanut rahaa esim. Ukrainaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
125/151 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Club for Five:n kootut joululaulut-kokoelman lahjoittaminen joululahjaksi osoittaa kyllä melkoista julmuutta.

Vierailija
126/151 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain sokeripussin. Kummastutti.

Vierailija
127/151 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai vaimoltaan lahjaksi hotelliviikonlopun. Eikä siis mitään omaa aikaa, vaan hotelliviikonlopun OMAN eukkonsa kanssa, ikäänkuin se olisi muka joku lahja. 🤦🏼 Vaimo osti siis lahjan itselleen. Kaveri sanoi että oli viimeinen niitti, erosivat muutama kuukausi sen jälkeen.

Vierailija
128/151 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoimmat joululahjat on sellaisia, joiden antaja ei yhtään ajattele lahjan saajaa. Ei välitetä mitä annetaan lahjaksi, kunhan on jotain. Oma puolisoni osti aikoinaan minulle lahjoja, joita hankkiessaan oli selkeästi ajatellut minua. Nykyisin hän ostaa minulle lahjaksi suklaata tai karkkia ja asioita, jotka hän voisi ostaa lahjaksi myös omalle äidilleen. Ilmeisesti hän pitää minua nykyään toisena äitinään, eikä puolisona. 

Vierailija
129/151 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
130/151 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laminoitu BMI-taulukko, jonka joku sai anopiltaan on kyllä jäänyt mieleen ihan kaikista huonoimmista huonoimpana lahjana.

Vierailija
131/151 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulitikkurasian mielsin vittuiluksi

Vierailija
132/151 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli vauva, kun sain lahjaksi miehen sukulaisilta Kevyet herkut - nimisen keittokirjan. 

Vierailija
133/151 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kondoomi ja puoliksi syöty konvehtirasia.

Vierailija
134/151 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäliina mutta kerranhan siihenkin persauksensa pyyhkäisi. 

Vierailija
135/151 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingkon peli.

Vierailija
136/151 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mun mielestä aineettomat hyväntekeväisyyslahjat on hyviä, edellyttäen että raha todella menee kohteeseen.

En halua yhtään korttia tai lahjaa, mutta ilahtuisin tiedosta, että tuttava on lahjoittanut rahaa esim. Ukrainaan.

Kaivo Afrikkaan -lahjat kertovat vain antajansa hyvesignaloinnista.

Oikeasti auttava tekisi lahjoitukset nimettömänä ja ääntä pitämättä.

Vierailija
137/151 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviinipullo migreenipotilaalle.

Vierailija
138/151 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esson ilmaiskalenteri.

Vierailija
139/151 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Kaivo Afrikkaan -lahjat kertovat vain antajansa hyvesignaloinnista.

Oikeasti auttava tekisi lahjoitukset nimettömänä ja ääntä pitämättä.

Tuskin se kaivon saaja siitä piittaa, onko lahjoittaja kerskunut teollaan vai ei. Eli itse apu on ihan yhtä oikea.

Vierailija
140/151 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sai vaimoltaan lahjaksi hotelliviikonlopun. Eikä siis mitään omaa aikaa, vaan hotelliviikonlopun OMAN eukkonsa kanssa, ikäänkuin se olisi muka joku lahja. 🤦🏼 Vaimo osti siis lahjan itselleen. Kaveri sanoi että oli viimeinen niitti, erosivat muutama kuukausi sen jälkeen.

Jos lahjan saaja pitää tuollaista lahjaa surkeinpana kautta aikojen, niin onkin varmaan syytä erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi