Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jopas nyt jaksaa supistella

Vierailija
28.04.2008 |

siis muahan ei haittais tippaakaan vaikka synnytys nyt jo käynnistyiskin, mutta kun nää nyt on vaan näitä ärsyttäviä kivuttomia supistuksia. ja kun just tänään kävin lääkärissä, eikä siellä mitään merkkejä että synnyty olis käynnistymässä. siinä kun sydänkäyrää otettiin niin tuli muutama supistus, ja nyt iltapäivän aikana niitä on tullut aika monta lisää. no, onhan vauvallakin kokoa jo kolmisen kiloa, joten sinänsä ei mitään hätää vaikka jo syntyiskin, viikkojakin reilu 36. kyllä mä tiedän että tässä menee vielä vähintään sen neljä viikkoa, kunhan vaan mietiskelen että miten näitä supistuksia on tullut näinkin paljon tänään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettuaika oli jo viikko sitten ja mua on supistellut viimeisen kuukauden ajan iltaisin, välillä kipeästikin, mutta mitään ei tapahdu! Argh! Alkaa jo hermot mennä. Esikoinen oli tässä vaiheessa ollut jo viikon maailmassa. Tää toinen ei synny ikinä!

Vierailija
2/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks ekaa kun on molemmat menny päälle rv40. eikä kumpikaan ole käynnistynyt käynnistämättä, vaikka lapsivedet menny. joten aika turha toivo että tää kolmas tajuais tulla ilman apuja ulos. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muista, että synnärille kannattaa mennä vasta klo 24:n jälkeen niin säästää sairaalapäivämaksun 36 euroa.

Vierailija
4/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi ekaa syntyivät rv 40+, mutta kolmas pari viikkoa aikaisemmin rv 38+. Kolmannen kanssa on jouduttu seuraamaan sokereita, hoitamaan keltaisuutta ym pientä. selvästikin olisi ollut helpompi alku, jos olisi pysynyt masussa vielä!

Vierailija
5/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että tämä tulis ajallaan.

Mä jaksaisin muuten ihan mukavasti, mutta rasittaa, kun joka päivä joku soittaa tai tekstaa, että " eikö se vielä oo syntynyt?" Olen luvannut ilmoittaa, kun näin käy, mutta perille se ei näytä menevän. Pahin on anoppi, joka hermostuneena selittää, että vauvalle on vaarallista, kun sitä pidetään siellä yli. Oon koittanut selittää, ettei laskettuaika oo sama kuin parasta ennen-päiväys, mutta turhaa se on. Tulis nyt tää vauva, niin kyselyt lakkaisi ja muutenkin tietysti sitä toivon.

Tsemppiä ap!

2

Vierailija
6/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen huomaa kyllä jo käyttäytymisestäkin. suututtaa, raivostuttaa, ärsyttää, varsinkin nää ihanat lapset saa mut raivon partaalle vähän väliä. multa nyt ei kukaan kysele vielä että eikö oo syntynyt, onneks. ei nyt sikäli että ketään kiinnostaiskaan.

ja eiköhän se sunkin vauva kohta tule. :) -ap

Vierailija:

Toivotaan, että tämä tulis ajallaan.

Mä jaksaisin muuten ihan mukavasti, mutta rasittaa, kun joka päivä joku soittaa tai tekstaa, että " eikö se vielä oo syntynyt?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi