Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen jatkaa yhteydenottoja vaikka toinen ei halua

Vierailija
19.04.2024 |

Selvästi ilmaisee tylyydellä, lyhyillä viesteillä ja avaamattomilla viesteillä, ettei halua pitää yhteyttä. Miten joku ei ymmärrä tästä. Vai ymmärtääkö ja kiusallaan viestii?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen.

Vierailija
2/16 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää sanoa suoraan et nyt lopeta!

Vierailija
4/16 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa veljen vaimolta. Kaiketi yksinkertainen ja häiriintynyt.

Vierailija
5/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas

Vierailija
7/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole ajatusten lukijoita jotka osaa lukea "rivienvälistä" jos itse haluaa olla jonkun kanssa yhteyksissä. Laita suoraan, että toivot yhteydenpidon loppuvan. 

Vierailija
8/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.episodi.fi/uutiset/katsojat-antavat-taydet-pisteet-uudelle-…

Martha 😅

Suosittelen kaikille katsomaan Baby Reindeer Netflixissä.

Vierailija
9/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani (aikuinen, lähes 30v) tekee tätä.

Lähettelee pitkiä viestejä, joissa kertoo mihin huono ja onneton lapsuus hänellä oli. Moittii ja palaa ajassa aina 15-20 vuotta taaksepäin. 

Mielestäni hänellä on valemuistoja mm emme koskaan kotona kyllä ole hänelle puhuneet sillä tavalla kuin hän muistaa (haukkumalla ala-ikäistä m unattomaksi pässiksi, en ole edes kuullut tuollaista sanaa)

Hän on elämänsä aikana ajautunut useaan kertaan maksuvaikeuksiin, kun vuokrat, sähkölaskut ja vesilaskut jääneet maksamatta. Olemme sitten makseleet perintään menneitä laskuja tuhansien eurojen edestä.

Käyn siivoamassa hänen asuntoaan, asunto ei ole mitään vähän hiekkaa lattialla vaan siellä on täysi elämänhallinnan puutos nähtävissä. Roskapussit viedään parvekkeelle, astiat tiskaamatta, jääkaapissa mätänevät ruoat, banaani kärpäsiä.. mieleen tulee aina ne siivous Airin esittelemät asunnot.

Jatkuva rahapula, joka viikko saa antaa rahaa ja maksaa laskuja. Olen toukokuussa antanut rahaa 250 euroa ja maksanut hänen laskut. Eilen illalla pyysi lisää 80 euroa ja yöllä tuli kuvia baarista.

Yön aikana laittanut noin 56 viestiä joissa minua h uoritellaan, kerrotaan miten kamala lapsuus hänellä oli, viestejä tunnekylmistä vanhemmista. Viestejä joissa haukutaan ja moititaan minua. Viestejä joissa minua syytetään siitä ettei hän työllisty. Haukkumista miten on minun vika että hän elää köyhää ja kurjaa elämää.

Viestien virrassa minua haukutaan hulluksi, narsistiksi ja ties miksi. Minun pitäisin kuulema hakeutua mielisairaalaan hoidettavaksi. Minun pitäisi tutkittaa pääni, kun en tue omaa lastani vaan katson vierestä hänen kärsimästään.

Olen joka kerta kysynyt, mitä se tuki käytännössä sitten olisi, jos nämä nykyiset avut ei riitä?

En tiedä enää mitä tehdä, alan väsymään ja kohta pääni sekoaakin, tätä on kestänyt nyt 10 vuotta.

Sisarensa eivät halua olla tämän  lapseni kanssa tekemisissä, ovat katkaisseet välit.

ilmeisesti monet kaverisuhteet ovat usein katkolla, kun kaverit eivät ymmärrä hänen ajatuksiaan ja elämänkatsomusta.

Hänellä oli työpaikka, mutta ilmeisesti irtisanottiin kun oli jäänyt näpistyksestä kiinni. Tämänkin sai minun syyksi, kun en ole ollut lämmin äiti. Työhakemuksia tekee ja aina kun tulee viesti ettei ole tullut valituksi, saan minä 100 viestiä joissa saan kuulla pilanneen hänet ihmisenä ja siksi hän ei saa töitä.

Jodun usein sulkemaan puhelimeni jotta saan olla rauhassa. Hän soittaa ja huutaa (siis oikeasti soiton aikana huutaa lujaa) viestejä tulee sähköpostia myöten. 

En ymmärrä yhtään; itse en huutaisi ja haukkuisi henkilöä, joka auttaa ja antaa rahaa. Olisin ainakin hieman aggressiivisempi henkilöä kohtaan joka vielä jaksaa. Mutta hän vain kasvattaa vihan kierroksia minua kohtaan ja tämä mielisairaaksi ja narsistiksi sanominen on kevään uusi teema.

Kertoi käyvänsä terapiassa (?) ja terapeutti oli hänelle kertonut, että minä äitinä / ihmisenä olen selkeä narsisti. 

Lapsi uhkailee minua, että soittaa työnantajalleni ja ilmoittaa, että heidän palkkalistoille on palkattu mielisairas ihminen.

Jos puhelimessani on estot päällä, saan sähköpostia jossa isoin kirjaimin minua vaaditaan välittömästi poistamaan estot, ettei hänen tarvitse viedä asiaa eteenpäin.

Minun on pitänyt olla viimeiset 10 vuotta kaatopaikka pahalle ololle. Vai mikä tässä on takana? Teen mitä vain jotta tämä loppuisi.

Muut lapseni ovat sanoneet, että voisin tehdä rikosilmoitusta häirinnästä. 

Vierailija
10/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa ap, että sinä annat ristiriitaisia viestejä.

Siksi toinen jatkaa yhteydenottoja.

Vierailija
11/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelee pitkiä viestejä, joissa kertoo mihin huono ja onneton lapsuus hänellä oli. Moittii ja palaa ajassa aina 15-20 vuotta taaksepäin. 

Mielestäni hänellä on valemuistoja mm emme koskaan kotona kyllä ole hänelle puhuneet sillä tavalla kuin hän muistaa (haukkumalla ala-ikäistä m unattomaksi pässiksi, en ole edes kuullut tuollaista sanaa)

Hän on elämänsä aikana ajautunut useaan kertaan maksuvaikeuksiin, kun vuokrat, sähkölaskut ja vesilaskut jääneet maksamatta. Olemme sitten makseleet perintään menneitä laskuja tuhansien eurojen edestä.

Käyn siivoamassa hänen asuntoaan, asunto ei ole mitään vähän hiekkaa lattialla vaan siellä on täysi elämänhallinnan puutos nähtävissä. Roskapussit viedään parvekkeelle, astiat tiskaamatta, jääkaapissa mätänevät ruoat, banaani kärpäsiä.. mieleen tulee aina ne siivous Airin esittelemät asunnot.

Hän tarvitsee HENKISTÄ tukea, jota ei sinulta koskaan saanut. Sitä, jolla hän olisi saanut hyvän itstunnon, oppinut luottamaan itseensä jne.  Valemuistot voivat olla myös sinulla. Harva lapsi ja teini kasvaa itsestään, vaan heille pitää nimenomaan opettaa henkistä puolta hyvän kasvatuksen kautta. Selvästi olet virheitä tehnyt, koska tulos on mitä on. Raha autaa selviämään, mutta sinun olisi pitänyt kasvattaa hänet niin, että hän kykenisi itse töihin, itse selviämään ja itse pitämään huolta asioistaan. Siinä sinä epäonnistuit.

Vierailija
12/16 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tällainen. On jo puoli vuotta laitellut viestejä. Välillä soittaa, en vastaa. Naisia olemme molemmat.

Vastaan ok muutaman päivän päästä. Avaan viestit monta päivää myöhässä. En laita itse koskaan mitään. Joskus avaan, en vastaa.

En voi sanoa suoraan, koska kyseessä on riidanhaluinen ja ilkeä työtuttava. Siitä nousee järkyttävä show jos ilmoittaisin, etten halua yhteydenottoja vapaa-ajalla.

Hän on fiksu eli on jo tajunnut, etten halua olla yhteydessä. Tämä on eräänlaista kiusaamista.

Vierailija
13/16 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoli-ilmoitusta kehiin. Todellakin. 

Vierailija
15/16 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin hyvä syy olla sanomatta suoraan? Toimintatapasi on selkärangaton.

Vierailija
16/16 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon suoraan lopeta. Silti tulee viestiä😡 haukkumista lähinnä kiellon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän