Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi vitsi kun mä haluun vauvan!!

Vierailija
28.04.2008 |

Mies ei halua vielä, eikä naimisissakaan olla vielä, mutta mitenkään en jaksais enää odottaa, oon ihan epätoivoinen!! Luen vaan vauva-lehtiä, näen vauvoja ja raskaana olevia, makustelen eri nimiä jne. Tää on kamalaa! Mies jo yli 3-kymppinen, muta silti haluaa vielä odottaa. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi istua ja jutella miehen kanssa, minun miehenikin oli valmis lapseen kun lapsi syntyi, samoin kävi kyllä itsellenikin. Ei parempaa kyllä voisi olla.

Onko miehesi ajatellut, että jos nyt saisitte lapsen, olisitte vielä nuoria kun lapset lentäisivät pesästä?;) Ei se elämä ole todellakaan ohi vaikka tulisi lapsia, meillä ainakin vasta alkoi kunnon elämä kun lapset syntyivät!

2

Vierailija
2/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva olis ollut tervetullut jo kohta 1½ vuotta mutta eipä ole tärpännyt... Mies ei oikein ymmärrä tätä valtavaa vauvan kaipuuta, on sitä mieltä, että vauva tulee kun tulee jos on tullakseen!

t. tavallaan kohtalotoveri =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin et voi olla varma, oletteko se 1 viidesosa jolla tulee olemaan vaikeuksia saada lapsia. Kokemusta on siitä, että ensin odotan 3 vuotta että mies suostuu yrittämään ja sitten 4 vuoden yrityksen jälkeen plussa tulee hoitohelvetin jälkeen...

Voimia!

Vierailija
4/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu tosin siihenkin, että vauva voi tulla heti kun ehkäisyn jättää pois, niin kävi meille. Kaikki on siis mahdollista, eikä näitä asioita voi koskaan kauhean loppuun asti suunnitella...:)

Vierailija
5/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas kovasti kyllä mietityttää. Jättääkö mies joka on muuten hyvä tämän asian takia? Entäs jos se sittenkin olisi valmis vaikka puolen vuoden päästä... Huoh...