Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla samaan aikaan kohdunsisäinen, normaali raskaus ja kohdunulkoinen?

Vierailija
28.04.2008 |

Tässä pelottaa nyt kovasti! Kun olen ehtinyt käydä jo ultrassa rv6+5 ja siellä nähtiin kohdunsisäinen selvä raskaus ja syke. Mutta viikonlopun aikana mulla alkoi kovat hartian pistoskivut ja lisäksi on jotenkin kumma olo. Vaikea selittää mutta sellainen huono, aivan kun olisin kipeäksi tulossa. Lisäksi mahassa on todella repivää kipua oikealla.

Soitin jo neuvolaan iltapäivällä mutta en saanut ketään kiinni. Sitten soitin yksityiselle gynelle jolla kävin alkuraskauden ultrassa ja hän veikkasi kohdunulkoista. Nyt pitäisi mennä kiireesti sairaalaan (TAYS) mutta ennenkuin pääsen lähtemään, pitää odottaa mies töistä isompaa lasta vahtimaan. Ja kovasti mietityttää voiko näin olla?

Olen siis rv8+6

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan kaksoset, toinen voi olla kiinnittynyt ulkopuolelle ja toinen kohtuun? varmaan harvinaista?

Kohdunulkoisessa, jos pääsee pitkälle ( 9 viikkoa) sikiö kasvamaan niin kivut ovat valtavat. Ja yleensä tulee myös vuotoa. Kokemusta on.

Vierailija
2/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempia kuin koskaan menkkakivut. Mutta, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdussa nähtiin normaali raskaus, mutta eipä se sitten ollutkaan vaan siellä oli jokin nestekeräytymä? Raskaus oli kohdunulkoinen ja meinasi henki mennnä ku se sitten sieltä ajan kanssa repesi. Kannattaa mennä tarkistuttamaan.