Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä, maalaiset stadissa =D

Vierailija
28.04.2008 |

Törmäsin tänään keskustassa KAHDESTI samaan, ilmiselvästi maalaiseen, pariskuntaan. Ensimmäisen kerran Espalla, jossa meitä vastaan käveli Jyrki Katainen. Tämän pariskunnan rouva pysähtyi, kääntyi ja tuijotti PITKÄÄN Kataisen perään paikoillaan seisten. Ihan kuin olisi siis nähnyt lentävän dinosauruksen tai muuta yhtä ihmeellistä. Sitten hän kipitti kovaan ääneen päivitellen miehensä kiinni " Ai ihme hää se oli" .

Silloin teki jo mieli sanoa, että " Noita poliitikkoja ja muita julkisuuden henkilöitä nyt sattuu asumaan täällä, kun ne monet työskentelee täällä. Niitä EI OLE tapana TUIJOTTAA useaa minuuttia paikallaan seisten ja päivitellä ääneen." .

No, myöhemmin tämä pariskunta oli sitten Rautatieaseman metrossa samaan aikaan kanssani, ja TIETYSTI seisoivat koko rullaportaiden leveydeltä. Ei yhtään raksuttanut, että KAIKKI MUUT seisovat vain oikealla puolella metron portaita ja vasemmalla puolella on jatkuva kävelyvirta; ihmisiä, jotka joutuvat koko ajan sanomaan heille (sille vasemmalla seisovalle naiselle) " anteeksi" , " anteeksi" .

En voi sille mitään, mutta nauratti. Miksi ne olivat niin TOLLOJA?

Ja haukkukaa vaan kaupunkilaiseksi snobiksi; minulle ja tolloudelleni saa kyllä nauraa ihan vapaasti, kun seison kumisaappaissa navetassa, enkä erota lypsylehmää sonnista.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiden tukkiminen voi tietysti ärsyttää, mutta enemmän mua ärsyttää jos rullaportaita tukkii säännöt tunteva mutta piittaamaton henkilö kuin niistä selvästikin täysin tietämätön.

Vierailija
2/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu-auki ollut?

Joillekkin jokin politikko voi olla ihme kun taas toiselle kirosana.

ihmisiä nekin maalaiset on ja minusta kaupunkilaisena on hienoa että maaltakin uskalletaan kaupunkiin kattoo meitä todella ärsyttäviä kaupunkilaisia joilla tuntuu olevan kusi-aiset persuuksissa naama irviessä mennään eteenpäin kiire kiire jokapaikkaan on, vaikka ei olisikaan.

Kiva nähdä aito hymy naamalla kun ei se kaupunkilaisella ole;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen kuka ei reagoi mitenkään jos juuri esim. Jyrki Katainen tai muu hieman tunnetumpi henkilö kävelee ohi, eikä mieleen käy edes vilkaista tyyppiä. Kun jotain ihan tavistakin tulee jo väkisin tuijoteltua ihmisvilinässä niin miksi sitä ei sitten katselisi hieman kauempaan tällaista " julkisuuden henkilöä" .

Vierailija
4/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihmisiä nekin maalaiset on ja minusta kaupunkilaisena on hienoa että maaltakin uskalletaan kaupunkiin kattoo meitä todella ärsyttäviä kaupunkilaisia joilla tuntuu olevan kusi-aiset persuuksissa naama irviessä mennään eteenpäin kiire kiire jokapaikkaan on, vaikka ei olisikaan.

Kiva nähdä aito hymy naamalla kun ei se kaupunkilaisella ole;)

Et sitten yhtään latteampaa kliseetä keksinyt?

Vierailija
5/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen nähtävyys joku Katainen on??

Vierailija
6/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuiko kohdalle ja uppos.

Vierailija
7/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaupunkilaiset tulevat tänne. Kertomuksessasi ei ollut oikeastaan mitään uutta. Tällaisia me ihmiset ollaan oudoissa ympäristöissä.

Vierailija
8/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera kourassa ja naama innosta punottaen, koska lähistöllä liikkuu P_O_R_O!

Vierailija
9/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i ihmisiä, jotka voivat olla julkkiksia jopa kansainvälisesti. Kun Ville Valo tai Jyrki 69 istuu kuppilassa, ei niitä kukaan katso tai mene niille puhumaan, paitsi niiden kaverit, ja Japanissa naiset heittäisivät saman tien pikkupöksyillä.

Minkä ihmeen takia jotain Kataista pitäisi tuijottaa? Ja jos aina pysähtelesi paikoilleen minuuttien ajaksi, kun näkee jonkun " julkkiksen" niin aika paljon saisi keskustassa pysähdellä.

Vierailija
10/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei niissä julkisuuden henkilöissä sinänsä ole mitään erikoista, eikä Jyrki Kataisessa, vaan tottakai ihminen reagoi hieman eri tavalla heihin väkisinkin. Älä vaan luule ettet itse niitä koskaan katsoisi, tottakai ihminen katsoo pidempään ihmistä jonka näkee telkussa usein.

Vähän sama asia kuin, että tottakai ihminen katsoo ja reagoi väkisinkin nähdessään hyvin erikoisennäköisen ihmisen, pelottavan näköisen, kauniin yms. 4

Vierailija
11/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi on? (lammas) 8v

Mis ton lemhän tissit on? (sonni) 11v

Mis tääl on mäkkäri? 8v

Kuin te voitte asuu täällä kun täällä ei ole valoja teillä? 5v

jne....... mistäköhän voisi johtua..

Vierailija
12/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä liioittelua väittää että suurin osa Helsingin kolmekymppisistä tuntisi julkkiksia.

Vierailija
13/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä Helsinki on niin omituinen paikka kaikkine tapoineen että aina pitää miettiä että mites nyt tässä toimittiinkaan.

Minkin olen seissyt portaissa reteesti keskellä, kunnes kaverini huomautti, että kuuluu olla oikealla. Mistä olisin voinut tietää? Ei Tampereella ole niin pitkiä portaita, että tuommoisella asiallaolisi jotain väliä, ja siihen olisi määrätty jotain sääntöjä. Julkkikset saivat minun osaltani tölläyksiä, koska Tampereella ei julkkiksia pahmmin ole. Yksi vaikea asia oli metrot. Ettäkö pitäisi vaan hypätä takaovesta sisään ilman lippua ja jäädä sitten samasta ovesta pois? Ei tällainen Tamperelainen sellaista ymmärrä.

Ensimmäisen kerran Kampissa ollessani huusin kavereilla yllättyneenä pelästyneenä ja innoisani: " NOI BUSSIT ON SISÄLLÄ!!!" , ei Tampereellavaan ole:) Kavereilla oli naurussa pitelemistä, ja varmaan muut aattelivat just jotain " jaa landepaukku tullu käymään" .

Helsingissä asuvat pitävät näitä ihan itsestään selvinä, mutta eivät ne sitä ole. Nyt on jo oppinut kulkemaan Helsingissä silloin muutaman kerran vuodessa kun sielä käy, mutta aina pitää alussa miettiä, että mites tää nyt menikän.

Vierailija
14/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan haluaa julkkikseksi juuri sen takia että ihmiset tuijottaisivat ja tunnistaisivat!

Vierailija
15/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ksettömiä aloituksia 95 %:sti).

Ja 11, ihan varmana aiheutan. Sanoinhan jo avauksessani, että mulle saa vapaasti nauraa kun tulen sinne maalle. Mutta miksi minä en sitten saisi nauraa ja kommentoida maalaiselle, joka huutaa keskellä espaa " katso, katainen" ?

Ja yrittikö kasi muuten kommentoida ap:n nimissä? Se en ollut minä.

ap

Vierailija
16/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua sitten ärsyttää kun ne kaupunkilaiset tulee tänne maalle kesällä ja ajelee autolla tientukkona maisemia katsellen. Mitä niitä nyt tuijottamaan, siinähän ne maisemat on kokoajan, ja tiellä on 80 rajoitus! tollot hidastelijat!

Vierailija
17/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viiimeistään siinä vaiheessa tajua, että jokin mättää, kun jatkuvasti ohi pyrkivät kiireiset kävelijät pyytelevät väistymään?

En minäkään tiedä, miten maalla toimitaan, mutta jos kaikki muut kusevat navetan nurkalle, kusen sitten siihen, ja jos ei kukaan muu silitä sonnia, en silitä minäkään.

ap

Vierailija
18/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D

Vierailija
19/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy lähteä niitä harppomaan. Niillä kuuluu seistä ja kone tekee työn. MIkä ihmeen kiire joillakin on. Mua ärsyttää kaikki kiipeilijät ja vaivoin teen tilaa kiukkuisena.

Vierailija
20/66 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikataululla, että on pakko kiirehtiä.

Minä myös käytän työmatkan kuntoiluun ja kävelen aina rullaportaissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme