Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mauttomuuden huippu! (Etuovi 763926)

Vierailija
28.04.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Hinta vai?

Vierailija
2/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi lisäkuvat:) Aika paha:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sieniä nauttinut päässyt sisustamaan.

Kuka hullu tosta yli 200t maksais kun ois kuitenkin pakko rempata sellaseks ettei noista väreistä saa jatkuvaa migreeniä?

Vierailija
4/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuota mikään Sotkan mallistoihin mieltynyt haluaa muutenkaan, jo sijaintinsakaan puolesta.

Vierailija
5/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten: ou mai gaad!

Vierailija
6/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta on mun mielestä pienet lasi- ja posliiniesineet, eripariset viini- ja olutlasikokoelmat ja matkamuistoviinapullot kalustetalon lasivitriinikaapissa, tekonahkaiset nuppulasohvat (kolmenistuttava + nojatuolit), espanjasta tuotu viuhka eteisen seinällä ja hääkuva + kummilasten 1-vuotiskuvat ikean kehyksissä hyllyllä...Sitä rataa.

Siis toi oli ehkä ihan liian korkealentoista ja jopa päänsärkyä aiheuttavaa ja varmasti hyvin harvan makuun, ehkä hirveäkin, mutta ei mun mielestä " mauton" .

Monenlainen sisustustyyli on OMASTA mielestäni hirveää (esim. koukeroinen ja vitivalkoinen maalaisromanttinen tyyli tai yliminimalistinen/arkkitehtuurinen tehdashallityyli), mutta ne ovat kuitenkin tyylejä. Mauttomuus on tyylittömyyttä.

Vierailija
7/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä tyyli läpi koko asunnon. ei kuitenkaan makuuni.

Vierailija
8/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hurja mun makuuni, mutta jos jostain syystä tuon ostaisin niin kyllä mä varmaan huvin ja urheilun vuoksi säästäisin jotain paloja tuosta kullasta.

Vierailija
9/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat esitellä tuon siinä Tilan persoonallinen koti -osuudessa! Siinä kun tuppaa olemaan aina näitä " tyylikkäitä tusinakoteja" , jonkin arkkitehtipariskunnan tms. suunnittelemia esittelyasuntoja!

Vierailija
10/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on miettinyt jälkeenpäin kuumeisesti miten kuvailisi asuntoa ilmoituksessa. Kullanhohtoinen todellakin ;o) Jos nuo keittiön kaapit olisi jätetty " kultaamatta" , olisi tuo voinut olla ihan tyylikäskin kokonaisuus. Kaapit lyövät överiksi.

Vierailija
11/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse haluaisi asua tuollaisessa, mutta mielummin tossakin kun jossain tylsässä valkonen- puunväri yhdistelmässä.

Tossa on musta tyylikkäästi yhdistetty tosi vanhoja ja moderneja tyylejä.

Vierailija
12/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli myös aika samaa tyyliä asunto, mut kuitenkin asuntoa kunnioittaen tehty. Ei ihan joka paikkaa oltu vedetty kultamaalilla vaan sisustus oli enempi verhoissa ja isommissa seinissä, helpommissa kokonaisuuksissa ja keittiökin oli muuntautuvampi...

Vierailija
13/13 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waude mitkä kattolistat!! Ostaisin kyllä, jos vaan tuo asunto olisi tässä kaupungissa missä asutaan. Takka vähän kummaksuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi