Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jostain ostettua valmisterassia, jonka vain asentaa paikoilleen?

Vierailija
28.04.2008 |

Nyt en tarkoita mitään maata nuolevia laattoja vaan sellaista joka nousee hieman maan pinnan yläpuolelle. Vai itsekö pitää alkaa nakuttelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin, että valmiste-rassia, ja ihmettelin että mistä ihmeen askartelutarvikkeesta on kysymys... :-D

Mutta vastatakseni kysymykseesi: en usko, että sellaisia on olemassa.

Vierailija
2/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut käytännössä joudut itse varmaan nakuttelemaan, iekä yhteensopivuudesta ole varmuutta. Parempi kun itse suunnittelet, otat mitat ja käyt ostamassa puutavaraa tai mistä nyt haluatkin rakentaa terassisi. Ja teet itse. Saat just sellaisen kun haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miltä sä luulet että sellainen valmisnötkäle näyttäisi pihassa? Maasto kun ei ole ihan tasainen, niin se asennus jo vatii aika paljon nakuttelua...

Vierailija
4/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä näppäränä tyttönä kyselen heti täältä. :)

Jotenkin munkin mielessä kävi, että sellaisia " palapeleja" olisi jossain myynnissä.

Ei tässä muuten mikään ongelma ole, mutta kun mies on yrittäjä ja tekee älyttömiä päiviä niin saapa nähdä milloin saisimme tuon takapihan sellaiseen kuntoon, että siinä viitsii aikaa viettää.

ap

Vierailija
5/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teimme viime kesänä terassin ja aivan ihana tulikin ja lisäksi uusi " lisäkesähuone" . Ollaan siinä tosi paljon. Hintaa sille tuli ihan liikaa, mutta just puhuimme, että kannatti silti. Terassi, markiisi, pöytä, 6 tuolia ja grilli n. 5000 e. Markiisi on ihan älyttömäm hyvä juttu. Ei haittaa auringon paiste eikä sade. Meillä neljä lasta ja kahdella pienimmällä sellaiset pienen pienet uima-altaan markiisin alla!

Vierailija
6/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele talotoimittajilta,rautakaupoista ym

Vierailija
7/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aitaelementeistä. Mutta ne on kyllä järkyn näköisiä ja yleensä vinksottavat, koska pohjustustöissä on pihdattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän