Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS-05 VAPPUviikkoon!!!

28.04.2008 |

Huomenta!

Onko vappusuunnitelmia?

Aurinkoista viikkoa kaikille!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana ilma tänään. Me ollaan jo saatu hieman rusketusta kasvoille.

Päivällä oltiin kaupungilla lastentapahtumassa. Oli karuselli, pomppulinna, hevosajelua, Peppi Pitkätossun esitystä jne. Tämän jälkeen lähdettiin mökille. Sinne ne järveen vaan likat kävi pulahtamassa ihan ilman saunaa. Siellä on vielä aika märkää, kun järvi on niin ylhäällä ja kaikki kevätsiivoukset tekemättä, joten vain ulkoiltiin ja grillattiin.

Eilen hoksasin lenkin loppupätkällä, että miksi tämä hölkkääminen nyt tuntuu niin kivalta? Arvaatteko miksi? No, miulla on vähän keveämpi rintavarustus nyt, kun ennen. Mie olen näihin tisseihin niin jo tottunut, etten sitä aikaisemmin ollut tajunnut. Tyytyväinen olen siis ollut, toisessa rinnassa on näkyvät arvet, mutta toinen on kyllä tosi siistin näköinen. Jospa tuo toinenkin jonain päivänä.

Mie ajattelin vasta huomenna mennä ostelemaan siemeniä. Nyt en paljon tuonne partsille meinaa laittaa, jos ei kesällä täällä paljon olla. eikä sitten harmita, jos sama tauti tappaa taas kukkaset. Papalle laittelen samettiruusua ja jotain muuta idioottivarmaa. Kasvimaalle tulee sipulia, tilliä, salaattia, porkkanaa ja paljon hernettä. Muutamat tomaatit ja kesäkurpitsat istutussäkkeihin. Sielläkin kukat kuolee, jos mie en ole niitä kastelemassa..ei se pappa niitä muista kastella ;)

On tässä vähän murhettakin tai no, mitä lie ongelmaa ollut parisuhteessa. Meinaan tuo seksi. Tai sen puute. Miuta on alkanut rassaamaan, kun kerrat on harventunut siihen, kun ollaan kahestaan eli lapset yöhoidossa. Siis kerran kaksi parissa kuukaudessa. Likat nukahtaa myöhään, sitten ei enään jakseta lemmiskellä tai jos lapset nukahtaisikin ajoissa, miehellä on jokin " trauma" että me jäädään kiinni. Siis että kesken kaiken huomataankin, että lapset on sängyn vieressä. Joten tästä on nyt tulossa ihan ongelma.. Sitten miun nämä kivat pitkät kuukautiset myös säännöstelee tätä mein seksielämää- tylsää.

Sellasta. Huomenna lapset pitäisi olla hetken hoidossa ja me lähdetään ajelulle. Pitäiskö poiketa metsätielle..=)

Iltahommiin käy käsky..

Tuulia

Vierailija
22/23 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää miulta ainakin rekisteröitymistä.

Miekin sain tänään ripulikuumetaudin ja kuumetta oli välillä yli 39. Maalisneidin syöminen on vieläkin erittäin vaikeeta, huomenna jo kuudes päivä siitä kun vatsatauti alkoi. Millonkohan pitäis mennä lääkäriin? Kyllä tuo juo mutta ei mielestäni tarpeeksi. Ripuli onneks loppui hällä.

Nyt nukkumaan, hei vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kellään muulla äitiin takertuvaa maalislapsosta? En saa poistua näköetäisyydeltä ollenkaan ja vähän väliä huutaa äitiä sellasella narisevalla, ärsyttävällä äänellä tai sitten kurkku suorana suoraa huutoa. Mun pitäisi syöttää tämä lapsi koko ajan sekä olla vessaseurana eikä nukkumaankaan voi mennä ilman äitiä. Siinä kyllä olen ollut aika tiukkana eli tähänkin asti ollaan menty itsekseen nukkumaan, en ala päivystämään sängyn vieressä kun silloin kun lapset menee nukkumaan, on edes hetki omaa aikaa.

Onko tämä vaan joku rasittava vaihe muiden joukossa vai mistä on kyse? Juuri olen ollut iloinen kun Henri on ollut viime aikoina niin kiltti. Nyt tämä viikko on ollut yhtä taistelua ja tosiaan tätä äitiriippuvuutta. En jaksaisi tällaista kauaa.

Sit on tullut tällaisia uusia juttuja kuten iskä on sitten Eelin kanssa ja Henri äidin kanssa. En ole iskän kanssa koska iskä on tyhmä. Myös mulla sanoo joskus että mene äiti pöydästä pois, en halua katsella sinua.

Tuulialle lohdutuksen sananen että täälläkin aikas harvoin tapahtuu mitään tuolla vällyjen välissä. Iltaisin kun lapset nukahtaa, ollaan itsekin aikas puhki. Mies ei kylläkään pelkää, että lapset yllättää : )

Kalamami, Henri ja Eeli