mikä mua vaivaa?oireita
järkkyä yöhikoilua, iltaisin kädet ovat voimattomat ja vapisevat. mustelmia tulee tulee kausittain ennemmän, yksi oli kyljessä. vitamiinin puutos, ahdistuneisuushäiriö vai jotain muuta?lasten hoito ottaa voimille, mulla neljä lasta ja yhdellä dysfasia, toisella epäily. ja vauva joutuu ehkä fysioterapeutille jäntevyyden vähäisyyden vuoksi, huoh.. 3v taas jatkuvaa flunssaa...psyykkistäkö? kokemuksia kiitos.
Kommentit (23)
mulla on kaksi sairasta lasta... kuukausi sen jälkeen kun lasten sairaudet puhkes niin mulla alko vyöryä päälle omat oireet, eka migreenit ja unettomuus, sitten vatsakrampit, ripuli, oksentelu, kipukohtaukset jotka herätti öisin, lopulta migreeniä oli lähes 24h, toinen käsi meni tunnottomaksi, oksentelin päivittäin, pyörryin useemman kerran, saatoin valvoa monta yötä peräkkäin, sain semmosia päänsärkyjä että piti mennä sairaalaan kun mikään ei auttanut.. kaikki kokeet otettiin eikä mitään löydetty. stressi on siis yllättävän voimakas tekijä.
Minulla on/ollut tasan nuo kaikki oireet : ) Olen diagnosoinut itselleni jos jonkin moisia sairauksia tässä vuosien varrella. Olen kotiäiti kahden lapsen kanssa ja mies on yrittäjä, joten paljon olen yksin lasten kanssa.
Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, joka aiheutti (huonolla lääkityksellä) mm käsien vapinaa, sydämen muljahtelua, laihtumista
( mikä tosin on yleensä liikatoiminnassa ) palan tunne kurkussa niellessä,
sitten mm minulla on kuiva, kutiseva iho, mutta vain kainaloiden alapuolella oleva alue, mistä lie johtuu? On ollut pahoja yöhikoiluja, johtuen juuri alle vuosi sitten olleista synnytyksistä ja niiden aiheuttamista hormonimuutoksista+ kilppari eli aineenvaihduntasairaudesta. Myös mustelmia tuli helposti ja varsinkin jalkoihin, tuli myös niitä ihan pieniä punaisia verenpurkaumia, On nivelkipuja mm polvissa ja ranteissa, on VAIKKA JA MITÄ OLOJA : ) on puutunutta kättä, niskaa, selkää, on omituisia vatsakipuja jne
Listani on LOPUTON, minulla on kaikki oireet ja ne ovat siis oikeita oireita eli ei päästä keksittyjä.
Olen juossut välillä lekurissa mutta enpä taida enää. Katselen oireita uudelleen kun lähden työelämään ja pääsen vihdoin pois näistä kodin ympyröistä : )
Mutta siis sen haluan sanoa, että noilla oireilla on turha epäillä heti jotain syöpää. Minä olisin sairastanut jo monet syövät tähän kolmen kympin ikään mennessä.
Luulen että hormonit tekevät tepposia, myös unettomuus, jos nukkuu liian vähän, syö huonosti, ei liiku ja samalla ota itselleen aikaa jne
Terkuin olinkohan nro 3, Se joka suositteli menemään kilpparikokeisiin. Kantsii tutkituttaa, kun on aika yleinen sairaus nykyään