Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset eivät saa viettää vappua!

Vierailija
26.04.2008 |


Jos viettävät, eivät ole aitoja uskovaisia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Et voi olla aito uskovainen jos juhlit ei-uskonnollista juhlaa. Olet vain tapauskovainen.



ap

Vierailija
2/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valpurinyö (saks. Walpurgisnacht) on siten kristinuskoa edeltävältä ajalta periytyvä juhla. Käsitys noitien lentämisestä sapattiinsa valpurinyönä lienee perua yleisestä pakanallisten juhlien demonisoimisesta. Valpurin yötä tai Beltanea vietettiin aikoinaan liki yleismaailmallisesti kevään hedelmällisyyden juhlana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä vietetään vappua ja ihan aitoja uskovaisia tunnetaan olevamme. :) Voi kait sitä viettää, vaikka ei tärkeänä asiaa pitäiskään. Kaikki erilaiset viettämiset tuo vain iloa arkeen, eikä siinä ole mitään pahaa!

Vierailija
4/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uskiksen mielestä tämä oli oikein hyvä aihe tuossa aikaisemmin päivällä. Tietysti toisin päin käännettynä.

Vierailija
5/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 2

Vierailija
6/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kaikki erilaiset viettämiset tuo vain iloa arkeen, eikä siinä ole mitään pahaa!

Jos ateisti haluaa viettää uskonnollisia juhlia se on heti pahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Anteeksi höplästä veto :) En tietenkään ole oikeasti tätä mieltä, nro 8 sen hoksasikin miksi näin kärjistin. Ateisteja usein pilkataan siitä, miksi he haluavat viettää joulua, pääsiäistä jne. Tässä nyt vaan sama asia toisin päin käännettynä.



Minun mielestäni tiukkapipoisuus suuntaan jos toiseen ei ole ihmiselle terveellistä. Jokainen tavallaan, hyvää vappua jokaiselle tasapuolisesti!



ap







Vierailija
8/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi viettää juuri sitä, mikä sattuu hyvältä tuntumaan. Pointti on ehkä enemmänkin siinä, että miten sitä mitäkin viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vuonna 2004 juhlimme vappua työn merkeissä ja muurasimme rakenteilla olevaan taloomme piipun veljeni ja siskon miehen kanssa.



t: 2

Vierailija
10/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 vielä jatkaa, ettei tosiaankaan juhli vappua kuten useimmat juhlii.

Esim. vuonna 2004 juhlimme vappua työn merkeissä ja muurasimme rakenteilla olevaan taloomme piipun veljeni ja siskon miehen kanssa.

t: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhhhaaaa. T. uskovainen

Vierailija
12/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No oikea ateisti ei todellakaan halua edes viettää mitään uskonnollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

17 no idiootti vänkääjä sä ainaki oot - osta vaikka järjen valo kaupasta

18, ihanan taidokas keskustelija ja avarakatseinen sinä ainakin olet -myy ylimääräinen sydämen viisautesi torilla

ap

Vierailija
14/22 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:

17 no idiootti vänkääjä sä ainaki oot - osta vaikka järjen valo kaupasta

18, ihanan taidokas keskustelija ja avarakatseinen sinä ainakin olet -myy ylimääräinen sydämen viisautesi torilla

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen päivään satsaan enemmän kuin toiseen. Toista vietän enemmän kuin toista, mutta enköhän jokaisen päivän jollakin tapaa vietä. Etkö sinä sitten? Hyppäätkö jonku päivän yli? Ja ihan aito oikea koen olevani. :)

Vierailija
16/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap lamppu on jo niin sammunut, ettei sulle kaupastakaan enää löydy

Ei haittaa, ajelen pimeilläkin ihan kohtuullisen hyvin. Tämän ketjun sanoma olkoon, että löysätkää nyt ihmeessä pipon resoria vähän löyhemmäksi. Ei elämän tarvitse niin yksioikoista ja vakavaa olla!

Häpi huhtikuu evribadi :)

ap

Vierailija
17/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno) ovat samana päivänä :). Joten nyt voi juhlia Jeesusta :)

Vierailija
18/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole kristillinen juhla, joten sen muistaminen kirkoissa on ehkä naurettavaa.



Mutta siinä ei palvota epäjumaliakaan eikä se ole perustettu epäjumalan palvomista varten.



Kyllä uskovainen kristitty voi viettää vappua siinä missä muutkin ihmiset.

Vierailija
19/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Se ei ole kristillinen juhla, joten sen muistaminen kirkoissa on ehkä naurettavaa.

Mutta siinä ei palvota epäjumaliakaan eikä se ole perustettu epäjumalan palvomista varten.

Kyllä uskovainen kristitty voi viettää vappua siinä missä muutkin ihmiset.

Vierailija
20/22 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jokaiselle lukutaitoiselle kyllä kai tulikin jo ap:n pointti selväksi, nämä toiset jatkavat jankuttamistaan... Jos ette osaa löysätä resoria, heittäkää se pipo kokonaan mäkeen, nythän on kesä!