Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö asumistuki ilmottaa verottajalle?
06.05.2008 |
Olen saanut nyt elämäni ekaa kertaa asumistukea viimeiset puoli vuotta. Pitääkö ne ilmottaa verottajalle? Veroehdotuksessa ei ollut mitään kohtassa " etuudet" . Tai jos ilmotan, niin onko siitä jotain haittaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla