Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää ajella karvoja?

Vierailija
24.12.2014 |

Niin häpy- tai kainalokarvoja. Miksi? Nehän kumminkin kielivät seksuaalisuutta sukukypsyyden kautta.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on valta päättää oman karvoituksemme muodosta. Siksi.

Vierailija
62/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää ajella karvoja?

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:26"]

Koska meillä on valta päättää oman karvoituksemme muodosta. Siksi.

[/quote]

meidän siis pitää ajella, koska meillä on valta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei edes huomaa olenko ajellut ja mitä olen ajellut, näin paljon häntä kiinnostaa. Joskus kysyin mitä hän haluaa minun ajelevan, vastasi sen olevan ihan sama. Yleensä ajan kaiken pois ja näin talvella annan kasvaa pari viikkoa ennen seuraavaa ajelua, kainalokarvat (tai ne kolme karvaa) ajan joka suihkureissun yhteydessä. Pidän itse hygieniasyistä siitä että alapää on ajettu, omaa silmää tosin miellyttää naturelli huomattavasti enemmän. Jäi vain kamala kammo pitää normaalina alapään karvoja kun tuli antibioottikuurista paha hiivatulehdus, loput voi varmaan arvata, helpotti kuitenkin paljon sen avulla kun ajoi kaiken pois. Mutta saattaa olla että nyt rohkenen ja ajan seuraavan kerran sitten vasta bikinikautta varten.

Vierailija
64/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kuin kainalot, hienhajun takia. Miesten takia en ajele mitään, minulle ei yksikään ukko tule esittämään vaatimuksia, millaiselta minun tulee näyttää.

Vierailija
65/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]Mun mies vaatii posliinia ja jos on pienikin sänki niin huomauttaa siitä.
[/quote]

Nykyajan versio elämästä nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
66/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa toivon että ihastuksellani olisi karvoja alapäässä mutta taitaa mennä massan mukana ja sheivata posliiniksi
terveisin mies

Vierailija
67/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:38"]

Mun mieheltä on kyllä onnistunut nuolla karvallista yhtä hyvin kuin karvatontakin. Onpa kumma jos kaikki miehet ei tätä osaa? 

[/quote]

Minä ainakin osaan ja usemman naisen mielestä vieläpä kohtuu hyvin ;)

Minusta ei ole mikään sen kiihottavampaa, kuin upottaa naama kunnon luomupöheikköön. Aika monet karvapöheemit olen nuollut ja useampaan kertaan, eikä koskaan ole tarvinut suusta karvoja räkiä. Olen myös aika monta poslaria/kiitorataa nuollut ja aivan liian usein on kerinnyt jo jonkunlainen sänki kasvaa. Sänkihän ei tarvi olla edes näkyvä, kun se tuntuu jo siltä, kuin santapaperia nuolis. 

Vierailija
68/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys posliini on harvoilla kaunis.

Vierailija
69/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:59"]

Minun mieheni ei edes huomaa olenko ajellut ja mitä olen ajellut, näin paljon häntä kiinnostaa. Joskus kysyin mitä hän haluaa minun ajelevan, vastasi sen olevan ihan sama. Yleensä ajan kaiken pois ja näin talvella annan kasvaa pari viikkoa ennen seuraavaa ajelua, kainalokarvat (tai ne kolme karvaa) ajan joka suihkureissun yhteydessä. Pidän itse hygieniasyistä siitä että alapää on ajettu, omaa silmää tosin miellyttää naturelli huomattavasti enemmän. Jäi vain kamala kammo pitää normaalina alapään karvoja kun tuli antibioottikuurista paha hiivatulehdus, loput voi varmaan arvata, helpotti kuitenkin paljon sen avulla kun ajoi kaiken pois. Mutta saattaa olla että nyt rohkenen ja ajan seuraavan kerran sitten vasta bikinikautta varten.

[/quote]

Kuuri tappoi "hyvät" bakteerit ja hiiva pääsi valloilleen. Siinä syy, ei karvoissa, tai niiden puutteessa. :)

M40

Vierailija
70/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nypin, toivottavasti säkin.

Meillä ajelee kumpikin paikkansa epilaattorilla, mies muut paitsi säärensä.

Ei voi kumpikaan sietää karvoja ja kaikista vähiten haarovälissä.

Varmaan tulis ero, jos jompikumpi alkais kasvattaa, tai seksi ainakin loppuisi.

Mies joskus jättänytkin nuorempana puuhat kesken, kun tuli majava vastaan. =D

Vierailija
71/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus jäi näköjään puuttumaan, aikaisemmin joku hylfiini kysyi ajelenko myös kulmakarvat. =D

Vierailija
72/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Kuuri tappoi "hyvät" bakteerit ja hiiva pääsi valloilleen. Siinä syy, ei karvoissa, tai niiden puutteessa. :)

M40
[/quote]

Juu kyllähän minä tuohon laitoinkin että antibioottikuurista se tuli, mutta ajoin karvat sen takia että se helpotti oireita ja puhtaanapitoa tuossa tilanteessa todella paljon. :)

Vierailija
73/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvasen pimperon nuoleminen on kyllä kurjaa hommaa..sama kun karvalakkia nuolisi..ja kun vieraissa käy (usein) jää auttamatta karvaset pillut nuolemati..se on vaan niin että kusi palaa kiinni niihin karvoihin ja jos oksentaa karvapalloja vieraista tultuaan kotona niinkun pöllö nin kiinni voi jäädä..eikä kiva se kun pienten lasten isä..eikä kiva kun naama haisee vieraalle pillulle kun vieraista tultuaan kampee oman emännän päälle..ajeltu pillu ei haise se tuoksuu..se on laiskuutta jos ei tussuaa ajele..joskus joku vieraista panoista selitelly että ei voi kokonaan ajaa kun ukko kotona ihmettelee jos pimppi huolettu..ei minun murheeni se..monesti poljen reissutyöläisten Eukkoja ja ne jokka naimisissa antaa varmimmin oikeestaan kelle vaan..lihaviin en koske ollenkaan ne on kuvottavia

Vierailija
74/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:59"] Minun mieheni ei edes huomaa olenko ajellut ja mitä olen ajellut, näin paljon häntä kiinnostaa. Joskus kysyin mitä hän haluaa minun ajelevan, vastasi sen olevan ihan sama. Yleensä ajan kaiken pois ja näin talvella annan kasvaa pari viikkoa ennen seuraavaa ajelua, kainalokarvat (tai ne kolme karvaa) ajan joka suihkureissun yhteydessä. Pidän itse hygieniasyistä siitä että alapää on ajettu, omaa silmää tosin miellyttää naturelli huomattavasti enemmän. Jäi vain kamala kammo pitää normaalina alapään karvoja kun tuli antibioottikuurista paha hiivatulehdus, loput voi varmaan arvata, helpotti kuitenkin paljon sen avulla kun ajoi kaiken pois. Mutta saattaa olla että nyt rohkenen ja ajan seuraavan kerran sitten vasta bikinikautta varten. [/quote] Kuuri tappoi "hyvät" bakteerit ja hiiva pääsi valloilleen. Siinä syy, ei karvoissa, tai niiden puutteessa. :) M40 [/quote] Juu kyllähän minä tuohon laitoinkin että antibioottikuurista se tuli, mutta ajoin karvat sen takia että se helpotti oireita ja puhtaanapitoa tuossa tilanteessa todella paljon. :)

[/quote]

Luin nopsaan/väsy. Niinhän siinä tosiaan luki. Naturelli on aina ok. Ei se naista pahenna, ainakaan minun silmissäni. :)

M40

Vierailija
75/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:36"]

Niin häpy- tai kainalokarvoja. Miksi? Nehän kumminkin kielivät seksuaalisuutta sukukypsyyden kautta.

[/quote]

Kerron sinulle yhden asian: Naisten EI tarvitse jaa yhtäkään karvaa. Ei saadakseen miestä ei saadakseen naista eikä saadakseen mitään muutakaan

Vierailija
76/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitsee.

Vierailija
77/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:07"]Ei meillä ainakaan vaimo ajele karvoja eikä se mitään haittaa...
[/quote] muistelinkin että oli melkonen majava eukollasi kun rassasin sitä..panemati jäi kun kusen hajusta en niin perusta..kova
Antamaan..muutama ka
Verini häntä suositteli kun olivat testanneet..sanotko että hoitaa reuhkansa pois niin sitten annan kyytiä

Vierailija
78/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama asia, kuin menis hienhajusena, tukka laittamattomana ja verkkareissa työhaastatteluun ja ihmettelis katkerana, miks joku toinen sai paikan.

Ei oo pakko, mut älä tuu sitte itkemään.

Voithan sä kävellä suojatielläkin auton alle, kun oot oikeessa ja sulla on oikeus.

Vierailija
79/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon todistanut olevani aika mukava mies, niin heruisko pimppiä, mieluiten karvatonta.

T. M40

Vierailija
80/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen ihan hygieniasyistä, en tykkää kun karvat alkaa haisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi