Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten pitää ajella karvoja?

Vierailija
24.12.2014 |

Niin häpy- tai kainalokarvoja. Miksi? Nehän kumminkin kielivät seksuaalisuutta sukukypsyyden kautta.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pysty toteuttamaan näitä kaikkia toiveita. Iho pimpistä ei kestä jatkuvaa karvojen ajelua, leikkaan vaan saksilla lyhyemmäksi. Sellaisena saa kelvata.

Ja kyllä minä voin kampaajalla, ripsienpidennyksessä, kauneushoitoloissa, personal trainerilla, vaatekaupoissa yms ravata, jos joku mies kustantaa. Muussa tapauksessa joutuu kestämään minua tämän näköisenä kuin olen, ei nimittäin ole opiskelijalla varaa tuollaisiin ylellisyyksiin.

Vierailija
42/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan vaimo ajele karvoja eikä se mitään haittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:38"]Mun mieheltä on kyllä onnistunut nuolla karvallista yhtä hyvin kuin karvatontakin. Onpa kumma jos kaikki miehet ei tätä osaa? 
[/quote] Ei lähe suusta pois ne karvat sitten. Loppu ilta menee ku sormet yrittää saada yhtä karvaa pois kielestä tai hampaiden välistä.
[/quote] :D

Vierailija
44/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:10"]

M40:llä on kyllä joku karvafetissi. :D Miksi miehet ajavat partansa?

[/quote]

M40 on oikeasti karvainen nainen. Niin kuin moni muukin tässä ketjussa miehenä esiintyvä. Naisella voi olla karvat, mutta sitten jää pillu nuolematta. Karvainen pilu= turn off numero 1. YÖK!

Vierailija
45/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:15"]

[/quote]

M40 on oikeasti karvainen nainen. Niin kuin moni muukin tässä ketjussa miehenä esiintyvä. Naisella voi olla karvat, mutta sitten jää pillu nuolematta. Karvainen pilu= turn off numero 1. YÖK!

[/quote]

Kyllä minä ainakin olen saanut suuseksiä aina kun olen halunnut, on sitten ollut karvoitus mikä hyvänsä. Ei ole ollut niin kranttuja heiloja minulla.

Vierailija
46/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan kasva ensimmäistäkään kainalokarvaa. Ei ole kaskaan kasvanut. En ole koskaan edes tiennyt, että naisilla sellaisia on. Muita karvoja en ole koskaan ajellut. Ei mies ainakaan ole valittanut.

Vierailija
47/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä ainakin olen saanut suuseksiä aina kun olen halunnut, on sitten ollut karvoitus mikä hyvänsä. Ei ole ollut niin kranttuja heiloja minulla.

[/quote]

Tyytyväisempiä olisivat olleet ilma kusenpolttamia pilukarvojasi. Kyllä moni karvavitunkin nuolee pillun himossa, mutta pahaa se tekee.

Vierailija
48/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi olisi? Nainen saa olla luomu/posliini miten itse tahtoo, mutta posliinia en keneltäkää lähde vaatimaan vain koska on muotia.

Miesten parran ajelu on jäänne vuosilta 1914-18. Sitä ennen mm. USA:n presidentit olivat parrakkaita. Nassen käyttö vaati luopumaan parrasta.

M40

Vierailija
49/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Miksi olisi? Nainen saa olla luomu/posliini miten itse tahtoo, mutta posliinia en keneltäkää lähde vaatimaan vain koska on muotia.

Miesten parran ajelu on jäänne vuosilta 1914-18. Sitä ennen mm. USA:n presidentit olivat parrakkaita. Nassen käyttö vaati luopumaan parrasta.

M40

[/quote]Mikä on Nasse?

Vierailija
50/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasse on kaasunaamari ja partatarina oli viihdyttävä. :)

Vierailija
51/112 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:30"]

Koska kaikki karvat (hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä lukuunottamatta) ovat ällöttäviä. Sekä miehillä että naisilla. Onneksi oma mieheni on samaa mieltä ja sheivaa kaiken pois.

[/quote]

Kuis mutsis, isäs, mummut ja papat? Posliineja kaikki tyyni? Vai oliko niin, ettei silloin vielä haitannut?

Vierailija
52/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tyytyväisempiä olisivat olleet ilma kusenpolttamia pilukarvojasi. Kyllä moni karvavitunkin nuolee pillun himossa, mutta pahaa se tekee.

[/quote]

sä et taida edes oikein hahmottaa, missä kohtaa naisten alapäätä ne karvat sijaitsee.. voin selventää. karvoja ei ole siellä lutkutuskohdassa. yleensä. tosin voin ymmärtää, että joku joka pelkää sinun kanssasi joutuvan harrastamaan seksiä vaikkapa liimaisi sinne turkin.

Vierailija
53/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:58"]

Koska kaikki karvat (hiuksia, kulmakarvoja ja ripsiä lukuunottamatta) ovat ällöttäviä. Sekä miehillä että naisilla. Onneksi oma mieheni on samaa mieltä ja sheivaa kaiken pois.

[/quote]

Kuis mutsis, isäs, mummut ja papat? Posliineja kaikki tyyni? Vai oliko niin, ettei silloin vielä haitannut?

[/quote]

on se aika hassua, että luonnollinen osa ihmistä on jonkun mielestä ällöttävää ja pitää poistaa. voin mäkin alkaa uhota, että kynnet on luonnottomat. ne pitää poistaa. kaikkien. koska. minua. ällöttää. nehän on vielä ihan näkyvilläkin, ei jää kuteitten alle.

Vierailija
54/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siistimpi ja puhtaampi olo kun ei ole karvoja jaloissa, persreiän ympärillä tai häppäreillä. Häpykumpuun jätän siistityt karvat mutta muualta ajelen pois.

Vierailija
55/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

siis mitä? sun miehesi siis vaan sheivaa karvansa? sillonhan sen ihon alla on vielä ihan vitusti niitä ällöttäviä karvoja!! hyi mikä ällötys! vielä niitä karvoja karvatuppeineen. yhh. mä en tajua miten sä kestät!!

Vierailija
56/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaatii posliinia ja jos on pienikin sänki niin huomauttaa siitä.

Vierailija
57/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajelen kainalokarvat. On kivempi levittää deodoranttia. Varmasti osa syystä on ulkonäkökeskeinenkin, opittu tapa. Lisäksi ajelen tietenkin sääret, jos aion kulkea ne paljaana hameessa tai shortseissa. Nypin pari hassua karvaa leuasta ja kulmakarvoja. Bikinirajan siistin kanssa. En ymmärrä, miksi teitä haittaa jonkun tuntemattoman karvoitus. Oletteko niin epäitsevarmoja itsestänne, että se syö teitä siksi? Vai luuletteko olevanne aina 100% oikeassa ja ette voi sietää ajatusta, että joku muu olisi eri mieltä ja toimisi toisin? En ymmärrä, ehkä osaatte selittää? Ei mua haittaa teidän karvoituksenne.

Vierailija
58/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]

[/quote]

ensi kerran varalta liimaa sinne posliinikuppi. tai asetin.

Vierailija
59/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:01"]

En minä pysty toteuttamaan näitä kaikkia toiveita. Iho pimpistä ei kestä jatkuvaa karvojen ajelua, leikkaan vaan saksilla lyhyemmäksi. Sellaisena saa kelvata.

Ja kyllä minä voin kampaajalla, ripsienpidennyksessä, kauneushoitoloissa, personal trainerilla, vaatekaupoissa yms ravata, jos joku mies kustantaa. Muussa tapauksessa joutuu kestämään minua tämän näköisenä kuin olen, ei nimittäin ole opiskelijalla varaa tuollaisiin ylellisyyksiin.

[/quote]

Ei ole tarpeenkaa. Herkkä iho on herkkä iho. Sillä mennään mitä on saatu. Ei se kaikilla miehilläkään naamataulu kestä jatkuvaa ajamista. Jos rakastaa kestää kyllä. :)

M40

Vierailija
60/112 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]

[/quote]

Toihan on kätevää, jos et halua seksiä, et vaan ajele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi