Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on epareilua etta vain mina olen lapsissa kiinni, niin etta en paase rauhassa vessaan, suihkuun, saunaan,syomaan. Mies ei ole kahleissa. Kun imetin, mies sanoi ettei hoida yo

Vierailija
26.04.2008 |

llä koska ei voi imettää, no eipä hoitanut sittenkään kun lopetin imettämisen ja syötin pullosta. Mies siis osallistuu. Siitä ei ole kyse vaan siitä että mies ei ole lapsissa kiinni. Ymmärrättekö? Kun mies on vaikka ylitöissä, se on ilmoitusasia. Kun minä haluan vaikka ostaa vaatteita, en siis shoppailla huvikseni vaan tarpeeseen niin joudun kysymään hoitaako mies lapsia sen aikaa. Ei mies kysy hoidanko lapsia että hän menee ostoksille. Onko muillakin näin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kahta enemmän lapset ovat kiinni äitissä, jolle surut ja ilot puretaan ja ollaan todella kiinni äidissä ? Mutta ettei se kävisi taakaksi pitää vastuuta jakaa, jollei pikku erissä, niin sitten niin että lähdet pitemmäksi aikaa pois. Mies ottaa vastuuta enemmän, lapsetkin tottuu siihen. Menevät isin luo lohtua hakemaan, tai isiltä asiaa kysymään.

Kyllä meilläkin muhun lapset turvautuu enemmän, välillä täytyy olla lujana ja ottaa ilmaa itselle. Mies kyllä osallistuu, ja minä liikun paljonkin muualla harrastan ym.

Keskustelua asiasta. keskustelua, ja miltä tuntuu ja muuta, jotta toinen ymmärtäis. Ettei menis siihen, että tulee katkeruutta ja liikaväsymystä.

Varmasti vastuullinen isä nauttii lasten kanssa olosta, omalla tavallaan, kunhan siihen antaa mahdollisuuden, tsemppaa siinä!!!

Mulla kyllä asiat ihanasti tällä saralla, mies oikein ehdottaa mulle omia menoja, ja hän mielellään ottaa lapsia mukaan menoihinsa.

Vierailija
2/2 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet omista menoistasi ilmoitusasioita. Asiasta kuitenkin kannattaa keskustella ensin, sillä ei se mies mikään ajatusten lukija ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi