Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita te hulluna niiden omakotitalojenne peraan olette? Joku tuossa kirjoitti, etta isovanhemmat muuttavat heti kerrostaloihin, kun paasevat lapsistaan eroon. Eiko olisi jarkevampaa

Vierailija
06.05.2008 |

asua alunperinkin toivomassaan asuinmuodossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurit on idiootteja

Vierailija
2/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että talo on ihan liian iso, pieniä parinhuoneen omakotitaloja ei varmaan kauheesti ole myynnissä? en tiedä?

Me asutaan omakotitalossa ja tullaan asumaan niin kauan kun täällä pärjätään omin avuin. Jos terveys heikkenisi ja voimat olisi lopussa, olisi hyvä asua jossain palvelutalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He asuivat puolisen vuotta työstä johtuen kerrostalossa, eivätkä ollenkaan tottuneet naapureiden ääniin. Myös pihattomuus kuulemma ahdisti, kun parvekkeella ei saanut grillata edes sähkögrillillä kesällä eikä alakerrostenkaan pikkuisia pihaplänttejä voinut puutarhoiksi kutsua. Vielä kammottavammalta heistä tuntuu ajatuskin, etteivät he saisi itse päättää mitä, milloin ja miten omaa kotia remontoidaan. Nyt he ovatkin ennemmin alkaneet remontoida 1-tasoista omakotitaloaan sellaiseksi, jossa he voivat vanheta huoletta.

Minä uskon vakaasti siihen, että osa on kuin luotuja omakotiasujiksi ja jotkut taas tykkäävät kerrostaloasumisesta. Valtaosa taitaa sijoittua siihen välimaastoon, onneksi onkin olemassa myös yhtiömuotoisia erillistaloja, paritaloja ja rivitaloja. Ja pienkerrostaloja ihan mukavan kokoisine pihoineen. Jos haaveilee omakotitalosta, kannattaa se ostaa minusta ennemmin silloin, kun lapset ovat pieniä kuin vasta vanhana! Eli olen ihan päinvastaista mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
4/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukkikin muutti leskeksi jäätyään ennemmin rivitaloyksiöön, jotka tosin ovat harvassa. Ap:n logiikan mukaan 4-henkisen perheen pitäisi vissiin siis ahtautua kerrostaloyksiöön tai korkeintaan kaksioon, kun sellaiseen he kuitenkin lopulta joutuvat muuttamaan? :O

Vierailija
5/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asua alunperinkin toivomassaan asuinmuodossa?

Vierailija
6/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikilla ei ole mahdollista asua siinä ykkösasunnossa jossa on eka asuttu. Sillä lapset tarvitsevat tilaa.

Omakotitalo sopii lapsiperheille kaikista parhaiten. Mutta välttis se ei sovi opiskelevalle nuorelle parille eikä huonokuntoiselle eläkelläisparille-

Eli elämäntilanteiden mukaan on mun mielestä se paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi