Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varastit viimeksi? Ja mistä?

Vierailija
25.04.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aurinkolasie kanssa kädessä. Noloa etenkin, kun olin valinnut sitä marketissa vaikka kuinka pitkään. En kyllä tunne oman tunnon pistoksiakaan. Joskus olen aiemminkin vahingossa vienyt jotain - kerran vuosia sitten pussin luumuja ja toisen ohrakasta. Sattuu näköjään tällästäkin.

Vierailija
2/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varastin viime viikolla vahingossa limupullot (olin nostanut rattaiden alle, ja piti nostaa hihnalle... mutta unohdin).

Huomasin vasta kotona, ja soitin heti kauppaan ja kerroin mitän kavi, ja sanoin tulevani maksamaan heti saman iltana ne kun mies tulee kotiin.

Voi sitö häpeän tunnetta, kun huomasin, että olin varastanut ne. Vaikkain vahingossa.

Ja kyllä hävetti mennä maksamaan. Kauppias avain nauroi " krrankin näin päin. tätä sattuu todella usein, mutta harvoin niitä tullaan jälkikäteen vielä maksamaan..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jaksa ostaa leveää teippiä että voin paketoida huutonet pakettini, on sen verran kallista, yli 2 egee per rulla.

Vierailija
4/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kärryn värinen, että jäi kärryn pohjalle. Autolla huomasin asian ja marssin takaisin maksamaan sen. Samaisessa kaupassa kerran asioidessani tyttöni kanssa varastin lapion. Se oli lapsen kädessä ja en muistanut ottaa sitä pois maksutilanteessa. Tulin taas autolta takaisin maksamaan sitä lapiota!

Vierailija
5/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meette takaisin maksamaan... Luoja! Mä menisin takaisin jos kyse jostakin pikkuyrityksestä tai yksityisestä kaupasta, mihinkään isompaan en menisi maksamaan kuten cittarit ja sokkarit!

Vierailija
6/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sitä tarkoituksella tee. Jos ei palaa maksamaan, no se on laiskuutta.

Vierailija
7/17 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaverini oli maksanut sen ja nappasin mukaan. Vieläkin hävettää.

Vierailija
8/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kylläkin rehellisempi kausi sen suhteen koskapa olen äitiyslomalla, mutta sama anastaminen jatkuu kunhan aloitan taas työt. Luulen myös että joku muukin siellä harrastaa sitä samaa sillä hyvät kynäyksilöt tuntuvat olevan kuumaa kamaa...

Vierailija
9/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes työpaikan teippejä ja kyniä. Viimeksi varastin 8-vuotiaana 3 pakettia purkkaa. jos muistan oikein.

Vierailija
10/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkäsin tosi pitkään, että koska poliisit tulevat mut hakemaan.

Vierailija
11/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ku rehellisesti nostaa kaikki tavarat kassalle mutta myyjä unohtaa ottaa hinnan osasta tuotteista. Ja itse huomaa vasta autossa kun tarkastaa kuitin että joistain ei oo otettu hintaa, ja lähtee hymyissäsuin kotiin..

Vierailija
12/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kasaa tavaraa rattaiden alle ja ne " unohtuu" sinne on aina näpistys, oli kyse tahallisuudesta tai ei jos tuotteet on kuljetettu kassan ohi maksamatta.

Tästä syystä kaupoissa joudutaan vahtaamaan rattaiden kanssa liikkuvia äitejä todella paljon kun sinne alle tuntuu unohtuvan joka kerta jotain. Usein se on vaippapaketti, maitoa, limua etc.

Riippuu kaupan politiikasta, annetaanko asiakkaan maksaa tuote ilman sen suurempia seuraumuksia vai soitetaanko suoraan poliisit (laki vaatii aina kiinniotto tapauksissa soittamaan poliisin, asiakkaan oikeusturvan takia). On sitten poliisia asia päätää onko kyse näpistyksestä vai vahingosta ja viedä asia eteen päin.

Fakta vaan on se, että rattaiden alla ja vaunujen sisällä katoaa kaikista kaupoista uskomaton määrä tavaraa! Eikä kyse ole 90%: ssa tapauskista todellakaan mistään vahingosta...

Vierailija
13/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jäi kärryjen pohjalle muiden kassien alle piiloon. Huomasin autolla mutta en lähtenyt maksamaan. Musta sekin on noloa kun menee sinne naama punaisena että unohdin maksaa... Tuntuu että kaikki kattoo ja ajattelee että niin varmaan ja alkoiko omatunto koputtaa.

Joskus aikoinaan unohtui myös kokonainen vaippapaketti vaunujen alle.

Vierailija
14/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä väärin ovat molemmat ja siinä sitten rehelliset asiakkaat maksavat nämä varastamisetkin.

Vierailija
15/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pokerikirjan Anttilasta. Unohdin koko kirjan kun aikani kiertelin ja kassalla oli hirveä jono niin päätin lähteä muihin liikkeisiin. Kirja löytyi sitten vaunujen korista!

Vierailija
16/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se ois vaan kynä toisen työpöydältä.

Iteltäni kerran varastettiin/näpistettiin kynä kun oltiin ystäväluokkavierailulla Kulosaaren jossain koulussa. Lainasin kynääni, joka oli tosi hyvä, enkä nähny sitä enää sen jälkeen, vaikka kyselin perään niin sain vaan virnistyksiä vastaukseksi. Olin saanu sen kynän isältäni, eikä samanlaisia ollut kaupoissa.

Ymmärrän jos vahingossa pyörii joku pikkutavara kärryissä korin alle tms. mutta jos sitä ei palaa maksamaan huomattuaan niin se on kyllä minusta ihan yhtä paha kuin jos varastais sen tahallaan, liikkeen koosta riiippumatta.

Vierailija
17/17 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin kassiin, enkä sen kummemmin miettinyt asiaa. Muuten tuota varastamishommaa en ole ikinä harrastanut, eikä nyt muistu mieleen, milloin viimeksi, jos lainkaan, on mitään jäänyt kärrynpohjalle maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän