Oletteko mökillä jatkuvasti bikinit päällä sandaalit jalassa/paljain jaloin ja taaperoilla enemmän päällä?
Kommentit (16)
Minä olen alasti. Nautin, kun mökillä saan vapautua vaatteiden kahleista.
Mökkeily on kyllä niin JUNTTIA kun vaan voi olla Vain yksinkertainen juntti mökkeilee
No en tietenkään. Hommia tehdessä pitää olla vaatteita ettei tule naarmuja.
Mökillä pelkkä väljä mekko päällä ilman alusvaatteita. Mies pelkissä uikkareissa. Ja nakuna uimaan ja yöt aina alasti kesät talvet. Onneksi ei muita mökkejä tai laitureita lähellä, joten voi olla vapaasti. Kesällä ei tule juurikaan muuta pyykkiä kuin lakanoista ja pyyhkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mökkeily on kyllä niin JUNTTIA kun vaan voi olla Vain yksinkertainen juntti mökkeilee
Todellinen juntti kuten sinä häpeää omaa junttiuttaan :D
En ole mökillä koskaan bikineissä. Mökki on metsän keskellä varjossa ja kun hyttyskaudesta selviää on mäkäräisiä, paarmoja, hirvikärpäsiä. Mökillä on myös kasvimaa, nurmikko, kukkapenkit, kalastusta, marjastusta ja sienestystä. Ei siellä mitään auringonottoa ehdi, eikä alasti oleilu ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä pelkkä väljä mekko päällä ilman alusvaatteita. Mies pelkissä uikkareissa. Ja nakuna uimaan ja yöt aina alasti kesät talvet. Onneksi ei muita mökkejä tai laitureita lähellä, joten voi olla vapaasti. Kesällä ei tule juurikaan muuta pyykkiä kuin lakanoista ja pyyhkeistä.
Kuulostaa jotenkin yököttävältä toiminnalta.
Hyttysten vuoksi kaikilla kunnon vaatetus ja lisäksi syöpävaara
Tulevat ihosyöpäpotilaat kelteisillään
farkuissako ja kauluspaidassako pitäisi olla?
En ole mökillä, mutta ihan saa olla kunnon vaatteet päällä kun ei noita sääskiä oikein kestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mökillä koskaan bikineissä. Mökki on metsän keskellä varjossa ja kun hyttyskaudesta selviää on mäkäräisiä, paarmoja, hirvikärpäsiä. Mökillä on myös kasvimaa, nurmikko, kukkapenkit, kalastusta, marjastusta ja sienestystä. Ei siellä mitään auringonottoa ehdi, eikä alasti oleilu ole minun juttuni.
Huh, ei olis minun paikkani tuollainen mökki!
Miksi joku olisi BIKINEISSÄ mökillä???
Meillä näin. Mies on usein kulkuset paljaana, appiukko samanlainen. Mikäpä tässä.