Truxal kokemuksia?
Lääkäri määräsi bentsojen tilalle. Kuulemma sana vaikutustapa mutta epäilyttää kun se kuuluu neurolepteihin.. kuulemma voi käyttää satunnaisesti kohtauksiin. Olen siis osastolla tällä hetkellä ja lääkkeen aloitan täällä. Millasia kokemuksia?
Kommentit (10)
En ole ikinä kuullutkaan, mutta kannattaako kokeilla, miten sopii? Voi olla hyvinkin hyödyllinen lääke. Pidän peukkuja!
Auttaa hyvin ahdistukseen. Itselläni teki rauhallisen joskin turtuneen olon. Väsyttää isompina annoksina varsinkin voimakkaasti eli auttaa myös nukahtamiseen. Akuutisti lyhytaikaisesti hyvä lääke käyttää. Itselläni meni joskus 3 krt päivässä ja myöhemmin vain tarvittaessa, kunnes jätin kokonaan pois, koska olin valmis kokemaan tunteet ja ahdistuksen sellaisena kuin ne on. Mutta kriisiytyneeseen pahaan oloon hyvä apu muun lääkityksen ohella.
Käytän pienellä annoksella, jotta saan nukuttua.
Toimii mun mielestä paremmin kuin esim pamit
Onko tuo siis sellainen lääke jotai ei käytetä päivittäin vaan voi ottaa ihan kohtauksiin? Täytyy ehdottaa lääkärille
Se on hyvä lääke mutta ei kovin yleisesti määrätä. Ei tee mielestäni samaa oloa kuin muut neuroleptit vaan toimii enemmän rauhoittavana
Vierailija kirjoitti:
Toimii mun mielestä paremmin kuin esim pamit
Se on hyvä koska tuo tuskin koukuttaa mitenkään vaan samalla annoksella pärjää. -ohis
Vanha ja käypä lääke, jota monikaan lääkäri ei enää tunne. Ei sopinut itselle. Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ei väärinkäyttöpotentiaalia, suht edullinen jne. Joten ei kannata lääkefirmoillekaan. Eli siksi ei liene enää niin tunnettu. Aikaisemmin oli usein käytössä,
Ei tarvitse ottaa päivittäin. Sopii ahdistuskohtauksiin yms
?