Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aivan kauhea äiti lapsilleni?

Vierailija
24.04.2008 |

Meidän teinit loukkaantuu joka ilta, kun en kuuntele heidän juttujaan osallistuen sadan prosentin teholla. Olen ihan tööt jo yhdeksän jälkeen ja olisi kiva vaikka katsoa jokin tv-ohjelma ihan rauhassa. Tulee aina oltua kiukkuinen ja ärtynyt omia rakkaita lapsiaan kohtaan, kun heille se, että pienemmät lapset on vihdoin saatu nukkumaan yhdeksän jälkeen on signaali siihen, että nyt tullaan äidin viereen ja kerrotaan omia asioita. Pitäisikö tässä muuttua jotenkin entistä jaksavammaksi äidiksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa sulle pari iltaa viikossa että saat katsoa rauhassa telkkua. Jospa auttais?

Vierailija
2/13 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes joskus, eiköhän se pidemmän päälle ole kuitenkin tärkeämpää kuin tv-ohjelmat. Kohta käy niin että teinit eivät enää tule kertomaan sinulle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen teininä jäänyt pahasti vaille vanhempieni huomiota tietyistä sysitä ja se melkein koitui kohtalokkaaksi asiaksi elämässäni. Kannattaa siis todellakin kuunnella niitä! Telkkuohjelmat nyt on muutenkin ihan syvältä, kuka niitä viitsii katsoa.

Tsemppiä ja jaksamista teille koko perheelle!

Vierailija
4/13 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on siis ihan jokailtaista, meillä on kai tosi puheliasta porukkaa. Ja en siis pidä telkkaria mitenkään tärkeänä, mutta tosiaan olisi kiva joskus nähdä uutiset ja vaikka yksi sarja viikossa. ap

Vierailija
5/13 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, jotka tajuavat että äiti ja isi tarvitsevat omaa aikaa. Yritän päivällä viettää aikaa jokaisen kanssa, mutta illalla pitää heidän jo rauhoittua omiin huoneisiinsa.

Et ole kauhea äiti, höpsis!

Vierailija
6/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa niiden pienten pyöriä siinä, tai sitten pienet välillä omaan huoneeseen leikkimään että äiti saa jutella isompien kanssa rauhassa. Minä ainakin menen oman teinityttäreni huoneeseen juttelemaan, kyselemään kokeisiin jne, eikä silloin kahdella pikkuveljellä ole sinne mitään asiaa.

Vierailija
7/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis prikuulleen! Mä olen ysin jälkeen niin naatti, että tarvitsisin just eikä melkein sen ajan itselleni. Kuopus menee kiltisti nukkumaan, mutta kaksi teiniä nahistelevat/mouruavat/valittavat/kantelevat niin hirveästi nykyään ettei multa tahdo riittää virtaa heille...

Toki illan mittaan seurustelen heidänkin kanssaan, jos arvon neideille sopii, mutta kuitenkin saa jatkuvasti kuulla kuinka en KOSKAAN huomioi HEITÄ ymsyms... On kyllä rankaa tää elo murkkujen kanssa! Tsemppiä KAIKILLE murkkujen äideille!!!

Vierailija
8/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät todellakaan halua. Musta voisitte sopia, että sulla on vaikka 1-2 omaa iltaa viikossa, jolloin voit katsoa telkkaria, lukea tms. Ja kun tuo sääntö on selvä kaikillle, teinit tietävät saavansa aidon kuuntelijan omina iltoinaan, eikä heille koko ajan tule sellainen olo, ettei äiti jaksa.

Vierailija
9/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit muutaman vuoden kuluttua ihmettele, kun ne ei halua kertoa sulle mitään omia juttujaan! Etkä tiedä yhtään, mitä niiden elämään kuuluu

Vierailija
10/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele niitä murkkujasi. Minulle vakiovastaus oli ei nyt...en osaa enää äidille puhua asioistani. Ota viikossa tietyt illan kun kuuntelet mitä sun lapsillasi on asiaa.

Vierailija
11/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä äitikin voi olla joskus väsynyt,vaikka miten haluaisi tehdä kaikenlaista.

Vierailija
12/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai puolikkaita?

Vierailija
13/13 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoda lapsiin se pysyvä luottamuksellinen suhde, se joka on vielä kahdenkymmenenkin vuoden kuluttua. Turha on sun sitten vanhempana valittaa että lapses ei pidä suhun mitään yhteyttä, niin se vaan käy. Ja telkkarista ei oikeesti tuu muuta kun roskaa, ja uutiset on yhtä ajan haaskausta telkkarista, ne näkee minuuttiin netistä, et kannattasko panna asiat tärkeys järjestykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme