Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras pumpulipuikko löytyi lattialta!

Vierailija
23.04.2008 |

Tein äsken hirveen löydön. Nyt mies mököttää eikä suostu puhumaan asiasta yhtään!!!

Lattialta löyty vieras pumpulipuikko. Mitä sillä on tehty, onko kellään käsitystä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitti naapurinrouva mun puhelimeen, että lähtisin käymään niillä. Mies oli mennyt sinne lenkillään. Haukuin huoraksi, löin sille luurin korvaan, mutta soittelee vaan. Mieskin yrittää tavoitella.

En vastaa. Mutta menenkö paikalle? Mitä ne minusta tahtovat? Otanko pumpulipuikon mukaan vai pidänkö sitä kiristysaseena?

Vierailija
22/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikkei oiskaan, niin en kyllä uskois miestä: miksei muka voinut kertoa totuutta heti? tarvitsi sen mökötysajan " hyvän" selityksen keksimiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikee ap ja helvetti irti. Puikkoja on kaksi tai varmaan vielä sata löytyy tätä menoa. Just kun pääsin rauhottumaan niin löyty toinen.

Onko varma merkki? uskonko mitä uskon? Mies tupakalla. En tiedä mitä uskon nyt!

Vierailija
24/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mut täällä myös feikki ap, helvettiin siitä! Kuka kehtaa provota toisen nimellä kun täällä piru irti! tää voi olla viimenen niitti meidän liitolle.

helvetti feikit helvettiin! Auttakaa nyt.

Vierailija
25/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika jos vielä suuttuu!!

Vierailija
26/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auttakaa mua nyt, hyvät naiset, kun mun vaimo meni ihan sekaisin tuon pumpulipuikko-epdisodin vuoksi. En ole pettäjä, on todellakin ihan puhtaat jauhot pussissa. En vaan voinut enää olla kotona kun akka on ihan hurjana.

t. Ap:n mies

Vierailija
27/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tule kahdessa minuutissa, heitän kaikki sun kamat takapihalle. Ja sano sille naapurinrouvalle, että voi alkaa kerätä kolehtia, jos haluaa ettei sen mies tiedä tästä mitään.

Vierailija
28/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä itteeni alasti tässä ala riisua, nyt helvetti sentään!

Enkä pitkällä tikullakaan noihin puikkoihin koske! Saapi se joka ne on siihen jättänyt tulla korjaamaan. Ei uppoa putki selitykset enää.

Oon rikki, tähän menee liitto ja kämppä ja kaikki. Vitun mies.

Vierailija
29/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiesithän että korvia ei saa puhdistaa pumpulipuikolla

Vierailija
30/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni herne nenään ja sitä yritin ottaa sillä puikolla pois. Oli kapeampi kuin meidän ja lainasin naapurista sopivampaa. Ei lähtenyt. Nyt naapurinrouva yrittää imeä sitä hernettä pillillä. Ei lähde.

En kehdannut kertoa, koska on niin nolo juttu. Herneen löysin sun patjan alta kun siivosin. Rakastan sinua prinsessani!

Vierailija
31/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin sillä miehellä on kun noin pitkä tekstari mahtuu? Vai lähettikö monta peräkkäin?

Vierailija
32/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Jaakko

Vierailija
33/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puhelin sillä miehellä on kun noin pitkä tekstari mahtuu? Vai lähettikö monta peräkkäin?

Minä ainakin voin kirjoittaa vaikka 10 viestiä yhteen pötköön & kun ne lähtevät liikkeelle, lasku tulee kymmenestä, vaikka käytännössä lähti vain yksi pitkä. ;o)

Vierailija
34/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait, bitch.

t. Naapurinrouva

Vierailija
35/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi pumpulipuikkojen lisäksi pumpulitollo! Ja olen varma, ettei tämä ole meidän - meillä on valkoisia vanulappuja ja tämä on vaaleansininen pumpulitollo! Siis mitä helvettiä täällä on touhuttu!!!

ap raivoissaan lenkillä olevalle miehelleen

Vierailija
36/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan prinsessaksi nimitteli ja tällä palstallakin kertoo totuutta puhuvan.

On niin ikävä miestä, kun on ollut jo niin kauan poissa... Hanipöö!

Vierailija
37/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea, mistä ne vanupuikot on peräisin ja mitä niillä on tehty?!?!? Kerrassaan epäilyttävää.

Vierailija
38/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikeasti mennyt naapuriin ja olivat siellä puhuneet asiasta. On kuulemma suhde ja pumpulitukot ja -puikot liittyvät lääkärileikkeihin. Mies sanoi tulevansa hakemaan vähän vaatteita ja menevänsä hotelliin yöksi, kunnes pystytään rauhassa puhumaan. Mä en voi uskoa tätä!!!! Siis en vain voi. Mies on ollut niin hyvä mies, tämä tuli ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mä en kestä. Ja se huoran on kyllä parasta olla näyttämättä naamaansa hetkeen pihalla, en tiedä mitä sille teen kun sen näen. Mä en jaksa.

ap

Vierailija
39/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä meen nukkumaan.

T. AP

Vierailija
40/48 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan huomannut, että sinun alusvaatelaatikostasi puuttuvat ne ihanat rintaliivit? Ne kaikkein pitsisimmät ja naisellisimmat. Anteeksi, ne ovat minulla. Nyt päällä. Toppauksena käytän niitä vanutolloja. Sopivat sävyyn.

Katso minun alusvaatelaatikkooni, löydät sieltä muutakin oheistarvetta. Myös ne sinun kadottamaksesi luulleet sukkahousut. Ne ovat nyt vähän rikki. Älä haista niitä. Pumpulipuikot kuuluvat siihen juttuun...

- Jaakkosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi