Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet näkevät esim. teini-ikäisen tyttärensä ja tyttären kaverit?

Vierailija
23.04.2008 |

Osaavatko myös mielikuvien tasolla pitää (lähinnä seksuaaliset) ajatuksensa aisoissa? Mietin vain sitä, kun esim. mieheni isä kommentoi tyttärensä takamusta... :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina pitää ajatella miehistä tuollaista? eiköhän ainakin suurin osa miehistä näe oman tyttären ja tyttären kaverit ihan vain tyttärinään ja hänen kavereinaan sen kummempaa miettimättä mitään tuollaisia.

Vierailija
2/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään seksuaalisia fiboja. Mutta onhan insestiä ollut olemassa iät ja ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ainakin valittaa, ettei näe tytärtään juuri koskaan. Ja totta se onkin: ei nuoria kiinnosta vanhusten seura pätkääkään. Kotona on jatkuvasti ovi kiinni ja jos ei olla kotona, ollaan kamujen kaa. Poikaystävä vie viikonloput jne. Ja niin sen pitääkin olla.

Mieheni ei kommentoi koskaan tyttärensä ulkonäköä, paitsi minulle kahden kesken eikä silloinkaan mitenkään rasvaisesti. Tyttö on todella tyrmäävä ilmestys.

Vierailija
4/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalista vihjausta. Eri asia jos tyttärensä on esim. lihonut todella paljon ja isänsä toteaa että Naama on ku potkupallo ja perse on leveä ku seitsemän leivän uuni nykyään. Mutta eipä itsellä tulisi mieleenkään alkaa kommentoimaan oman isäni vehkeitä, eikä äitini rintojakaan.

Vierailija
5/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen on pakko ihmetellä, miten kukaan ei koskaan puuttunut siihen. Se oli jatkuvaa tissien kasvamisen sun muun kommentointia. Yrittipä jotkut päästä ihan tositoimiin asti, sitä ei onneksi tapahtunut.

Ja minä kun olin naiivi ja tyhmä ja isäni hyljeksimä, otin tuon huomion vastaan positiivisena, eli suorastaan hain sitä. Vasta jälkeenpäin aikuisena terapiassa tajusin mistä mun seksuaaliset lukot oli peräisin, ja miksi tuntui niin pahalta...

(tuo viimeinen vaan niille, joiden mielestä esim. 13-vuotias on itse vastuussa seksuaalisesta käytöksestään, jos hengaa vaikka jonkun kolmikymppisen radiojuontajan kanssa, ja antaa sille...)

Vierailija
6/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pro Ana-klubiin vaan tuollaista kommenttia saava tyttö...

Vierailija:

seksuaalista vihjausta. Eri asia jos tyttärensä on esim. lihonut todella paljon ja isänsä toteaa että Naama on ku potkupallo ja perse on leveä ku seitsemän leivän uuni nykyään. Mutta eipä itsellä tulisi mieleenkään alkaa kommentoimaan oman isäni vehkeitä, eikä äitini rintojakaan.

Vierailija
7/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen " neitofiili" , eli katselee mielellään nuoria naisia ja fanittaa esim. Kiira Korpea, Gwyneth Paltrow' ta ja tämän tyyppisiä naisnäyttelijöitä, mutta tyttären teini-ikäiset kaverit ei hänessä aiheuta mitään reaktiota. Kaipa siinä on joku blokki, että vaikka nuoret naiset viehättävät, ei liian nuoret kuitenkaan...

Vierailija
8/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siitä hyvin tunnistaa itsensä: tosi itsevarma ulospäin ja tuntuu hienolta, kun on sitä valtaa aikuisiin miehiin... mutta sitten kun asiat menee pidemmälle, tuleekin se kamala olo ja ahdistus, että ei osaa, ei pysty, on ihan reppana ja arka, ja tekemässä jotain, johon henkiset kantimet ei riitä ollenkaan...

T: Se jota faijan kaverit ahdisteli.

Vierailija
9/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vain kuvailla minkä tyyppisiä naisia mieheni ihailee ;-) -10-

Vierailija
10/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisin miehelleni että pojallamme on hyvä pylly -tekeekö se musta himokkaan äidin?

Vierailija
11/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en mä sitä itselleni siltä kantilta kato. Olen onnellinen, et joku typy saa itelleen hyvä kroppasen miehen. Sen kavereista katon, et wau, tosta kehittyy komea uros jne.. Sanoin kerran yhelle tutulle miehelle, et on ne mulle vielä turhan nuoria, mut kymmenen vuoden päästä vois jo harkita, siis näitä kavereita. Minä olisin 45 ja ne 25-28 vuotiaita.

Vierailija
12/12 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kyseessä 15 vai vaikka 50 vuotias