Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui ihanaa ,tuli IVF aika syksylle :)

23.04.2008 |

Juuri kirjoitinkin oman viestinkin, mutta huomasin tämän joten kirjoitan tähänkin:) Eli meillä on mietinnässä nyt syksyn ivf hoito! Ihan eka sellainen, juuri tuli meinaa tuomio että mulla on torvet tukossa joten muita vaihtoehtoja ei hirveesti ole...Saatiin aika jo elokuulle, vielä kyllä vähän mietitään... Tosin kaipuu saada vauva on kova ja toisesta lapsukaisesta olisi tosiaan kyse!

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meili osoitteesta, sait jo postia:)

Jaa sulla onkin mulle oudot lääkkeet, miksi käytetään kahta eri sorttia? Mulla on se Purecon, taitaa olla hyvin samanlainen kun Gonal-F ? Eipä mulla näistä niin kokemusta ole, toivottavasti ei tarvi perehtyäkkään tämän enempää;)

Kantoliina on varmasti aika näppärä. Varsinkin silloin kun on jo muitakin lapsia, saa kädet paremmin vapaaksi myös muuta puuhailemaan.

Niin, eilen oli eka pistos! Siitä se nyt sitten lähti, kunnolla tämä kiekka menemään...

Johanniina

Vierailija
162/165 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien viestit tuli perille. Hiljennyn siis puolestani tästä pinosta ja siirryn sähköpostilootaan jorisemaan.

- UH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleen kirjoittelemaan :) Siirtyköön tämä viestiketju pikkuhiljaa unholaan ja toivottelen puolestani kaikille tämän ketjun lukijoille(jos niitä on ollut muitakin kun minä,UH ja Johanniina) oikein ihanaa ja rauhaisaa joulun odotusaikaa ja paljon plussatuulia kaikille!

Vierailija
164/165 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitän ja kumarran:) Samaan siirryn minäkin kirjoittelemaan. Tsempit muillekkin lukijoille jos teitä on, koitetaan pitää lippu korkeella!

Vierailija
165/165 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mahan pohjasta kouraisi kun tänään posti toi lääkereseptit ,ajat ja ohjeet syyskuulle : ) nyt tämä on siis totta . nyt on aikaa sitten vielä painoa pudotella siihen asti . Toinen siis on toiveissa . onko muita syksyksi hoitoaikoja odottavia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän