Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui ihanaa ,tuli IVF aika syksylle :)

23.04.2008 |

Juuri kirjoitinkin oman viestinkin, mutta huomasin tämän joten kirjoitan tähänkin:) Eli meillä on mietinnässä nyt syksyn ivf hoito! Ihan eka sellainen, juuri tuli meinaa tuomio että mulla on torvet tukossa joten muita vaihtoehtoja ei hirveesti ole...Saatiin aika jo elokuulle, vielä kyllä vähän mietitään... Tosin kaipuu saada vauva on kova ja toisesta lapsukaisesta olisi tosiaan kyse!

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masu-asukin löytymisestä:)Ihanaa!

Olipahan tökerö lekuri tosissaan, tuollainen on tosi kurjaa. Ite janoaa tietoa ja ois kiva kuulla tarkkaan kaikki!

Tarrasukkia pienelle, ja putkilo liimaa:)

Johanniina

Vierailija
142/165 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs uuden viikon alkuun?

Mulla ois viikon päästä jo se seur.aika ja tarkoituksena siis aloittaa sitten ne pistokset! Eli tällä viikkoa pitäs tädin tulla vierailulle...

Jännittää kyllä nyt, millanen vaste hoidolla on ja kuin tulee muniksia. Ja tärppääkö!?? Tulispa ihana joululahja:)

Noh, odottelen kuulumisianne:)

Johanniina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin yks kaks etten ollut vastannut Johanniinalle siitä et mitä ne haluaa nähä eka ultrassa :) en tiiä mitä ne HALUAA nähä,mut mulla näky pienen pieniä munasoluja aimo liuta ,kun ite luulin ettei siellä saa näkyä mitään...mut kait siellä sit jotain elämää on...

Höh,kylläpä hölmön kysymyksen teit,et tärppääkö :)))!? Tottakait tärppää,ei muuta vaihtoehota ole,vai mitä?! muutama viikko eteen päin niin luemme sun plussa uutiset ja sit UH tulee siitä jonku viikonpäästä kertomaan plussatuulet :))) mulla alkaa jo suuta nappaamaan kun tekee mieli tuota skumppaa tuolta jääkaapista...joten ei muutakun tytöt junaan kyytiin :)) ja lasi ojolleen,voin toimia baarimikkona...

Mulla oli tänään neuvola(rv8+0).tosi ihana terveydenhoitaja oli...koetin sille et voitasko sopia ettei punnittas koko raskauden aikana:) hih,sit se näytti julisteesta et sun pitää juoda 4lasia maitoa päivässä(mä en juo maitoa lainkaan) niin siinä samaisessa julisteessa oli kuva et saman määrän kalsiumia saa 1l jäätelöpaketista+3 jäätelötikusta ,ni sanoin et jos mä vaihdan tuon maidon tuohon määrään jätskiä...ihme tyyppi,ei luvannut...taidan vaihtaa neuvolantätiä ;)

aivan olin unohtanut kaiket asiat,on kuin ekaa kertaa pappia kyydissä...maksaa saakin syödä ,mut vain yks kerta/2vkoa,mut ARGH, se vakuumikala on edelleen pannassa ,samoin mäti...jos oisin tiennyt niin oisin vetäny ennen siirtoa purkillisen mätiä(mäti+smetana+punasipuli+suola) ...höh,ja ny kuola valuu...

mut eipä siellä sen kummosempia,sai mut vollottaan kun kyseli miten olen topunut isäpuoleni kuolemasta...koettaa siinä sit vastata et hyvinhän minä,kun käytös antaa muuta osviittaa... :)painosta se sanoi vaan sen et puolessa välissä saan taas litkiä sen sokerilillingin ,eli sokeritesti eessä...se litku oli kyl hyvää,ettei sen puoleen...

Eikö oo Johanniina outoa kun kerrankin odottaa suurella innolla tätiä kylään,kun on hoidot tuolla mallilla :)mun täytyy aivan alkaa laskemaan et miten sulla sit ois meille uutisena plussa...siis minä päivänä noin...Ei UH:llakaan kauaa ole enää.kuukauden päivät hoitojen alkamiseen,eiku alle ?

Taidan alkaa loiruaan netissä ja ihmetellä mitä sitä tekis kun tyttö lähti isänsä kans kyläilemään,harvinaista meillä...(siis et kyläilevät silloin kun olen kotona,muulloin aina kun olen töissä)

Kuulumisiin :Siirukka

Ps.mun työhön kiinnittivät kamalasti huomiota...kun jalkojen päällä aamua iltaa ja kantelen tavaroita..laittavat saikulle varmaan tosi aikasin,kun nyt jo tivaavat...mut ei jouda ... :)

Vierailija
144/165 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Siirukan viikot vilistää! Eka neuvolakin takana, ihanaa :) Mä oon molemmissa raskauksissa ollut sokerisyynissä. Onneksi ruokavalio + seuranta on riittänyt. Oliko sulla esikoista odottaessa raskausdiabetes? Vai pelkän painonko takia seuraavat? Ihanalta kuulostaa muuten odotus :)

Juu, niitä pieniä muniksia saa olla 0-ultrassa, mutta ei johtofollikkelia.

Apua, mulla alkaa piikkisulkeiset n. 3 viikon päästä! Taidan siis tulla n. 2 vko Johanniinan perässä. Nyt huimat megapeukutukset meille molemmille, tällä kierroksella ne kyytiläiset napataan! Ja hyvässä lykyssä vielä pakkaseen huurunokkia suurperheellinen :)

Pitääkin tänään varata ultraan aika loppukiertoon. Tästä se taas lähtee...

- UH

Vierailija
145/165 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jo 8 viikolla siirukka menee! Nopeeta menee aika!! Onko ollut enää tuhruvuotoa? Käytät vielä lugeja?

No niin, Uh:llakin alkaa jo pian tosi toimet! Aika samoissa mennään, on sitten taas paljon jännitettävää!! Kyllä, megapeukutukset kyllä kehiin jotta ne kyytiläiset lähtee mukaan:)

Minäkin olin sokerisyynissä ekassa raskaudessa ja mulle riitti myös ruokavalio, eikä vauveli painanutkaan kuin reilun 3kg. Nythän on ne arvot vähän nousseet, paasto-arvo saa nykyään olla reilun viisi ku ennen taisi olla joku 4,8.

Mua jänskättää sekin, pääseekö piikitykset alkamaan sillon ens viikolla. Että näkymä on niinkuin pitää...jännitys muutenkin alkaa nyt tiivistymään, alkaa pyörimään kaikenlaisia ajatuksia päässä hoidon onnistumisen suhteen..kääk! On tää semmosta jännitysnäytelmää!!

Johanniina

Vierailija
146/165 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs te luuraatte?

Tiistaihin mennessä pitäs olla menkat alkaneet, ei vielä ole..tänään on tosin ollut välistä sellaista tuntemusta että luulen niiden sieltä viimestään huomenna tulevan. Vaan nyt ei taas tunnu miltään. Pääsis sitten siinä tahdis eteenpäin mitä on suunniteltu.

Muuten ei ihmeitä. Marraskuuksi kääntynyt jo kuukausi:)Pian alkaa ihanat joulutohinat;)

No, eipä mulla muuta..

Johanniina

Vierailija
147/165 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsää tämä menkkojen ja sitä myötä hoidon odottelu. Toisaalta yritän pitää ajatuksia muualla, kun se vielä nyt on mahdollista ;)

Joulutohinoita odottelen innolla :) Esikoinen jo hommasta älyää jotain, plaraa lelukuvastoja ja miettii mitä pukilta toivoisi. Piparkakkutaloa ollaan suunniteltu, siitäkin esikoinen on innoissaan. Mistäpä ei 4-vuotias innostuisi ;D Kiitollinen kohdeyleisö! Mä tykkään laittaa joulua. Ja nyt syksyn pimennyttyä valoja ja kynttilöitä, tähdet on jo ikkunoissa.

- UH

Vierailija
148/165 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös joulutohinoista:) oi sitä piparin tuoksua ja taikina on muuten hyvää:) Meidän 3-v myös katselee lelukuvastoja innoissaan, mitä muuten kiitettävästi postilaatikosta löytää. Tykkään kanssa laittaa valoja ja kynttilöitä, eilenkin laittelin tuikkuja sekä sisälle että ulos lyhtyihin. Tuo kivaa lämpöä ja tunnelmaa.

Mulla ei oo ne menkat vieläkää alkanu, että saa nähdä tuleeko ne sieltä ja jos ei tuu ni mitäkähän sitten...kauan niitä odotellaan. On tää semmosta. Aina ootat jotain. Ja totta UH, ajatuksia on kyllä hyvä yrittää pitää välillä ihan jossain muualla. Mulla se tosin ei ole enään mahdollista, kun tässä pyörteessä jo mennään.

Johanniina

Vierailija
149/165 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin menkkojen suhteen, alkoivat sitten eilen illalla. Eli huomenna ois sitten uä ja liekkö sitten alkaa ne piikitykset.

Johanniina

Vierailija
150/165 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen muistikuva, että jarru olis vähän viivyttäny mullakin menkkoja. Ja sekös ärrrsyttää, kun kerrankin niitä odottaa :D Nonnih, pääset sitten tositoimiin!

Perästä tullaan, kierto alkaa olla puolivälissä eli piikkisulkeiset alkaa parin viikon kuluttua. Huih!

Ihan teille vaan kerron, että mies alkaa olla aika vauvakuumeessa ;) Osti pienen vauvantarvikkeen perustellen, että se voidaan sitten antaa lahjaksi, jos meillä ei tärppää. Ihan kuin olisin kuullut tuon perustelun aiemminkin - omasta suusta :D Täytyy myöntää, että oli kyllä ohittamattoman söpö - ja kaytännöllinen! - kapistus :)

Mitäs Siirukalle kuuluu? Joko np-ultra alkaa häämöttää?

- UH

Vierailija
151/165 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan tarkoituksella ollut ihan nettipimennossa,en saa muuten mitään aikaan kun istusin netissä... tyttöni halusi tänä aamuna yllättää minut ja ei antanut mun nousta aamulla sängystä ylös ennen kuin antaa luvan,ja kas kas,ihana neiti oli siivonnut keittiön ja olkkarin tip top kuntoon :) astiat oli tyhjentänyt koneesta ja kaikki tavarat oli laittanut paikoilleen:) keneen lie tullut tuossa siivousinspiraatiossa,ei ainakaan äitiinsä,joka on nykyään patalaiska...makaan illat sohvan nurkassa jos ei ole töitä...pakko tänään petrata,ainoa vapaapäivä niin vois tehä muutakin kun kuluttaa sohvankangasta:)

Sitähön ollaan jo pitkällä nuiden hoitojen suhteen:) oliko johanniinalla tänään se lääkäri ja alkais piikitykset ?Hih,ja UH tulee tiukasti perässä ,kaks viikkoa ei ole enää aika eikä mikään ;) UH:lla lyhyt kaava?

Täällä on tuhruttelu tai mitä lie oli loppunut...ja aah,käytän niitä ihania lugeja...viel pari viikkoa ainakin...neuvolan täti sanokin et se mun äitipolilääkäri suosii niitä lugeja joten en taida olla ainoa joka resepti kourassa sieltä lähti...tuntemuksia ei ole edelleenkään mitään.ainoastaan yöt ravaan vessassa(tästä se valvominen taas alkoi...)ja repäisykipuja,ei muuta...ei öllötystä ,ei oksuja,ei mielitekoja(valehtelen....suolaa,suolaa...)...Tyttö eilen haaveili autossa et hän haluais olla uuden serkkupojan isosisko,hän haluais maailman eniten olla jonku isosisko...raasu...sanoin sille etteihän sitä tiedä vaikka susta tulis vielä jonain päivänä isosisko,maailman paras isosisko...mut kuulemma vaan tyttövauva saa meille tulla neidin mielestä...joten vaatimuslistahan ei ole iso jos lasta on uskominen: tahdotaan perheeseen hyväkäytöksinen,hyvätapainen tyttövauva,joka ei leiki isosiskon leluilla eikä ennenkaikkea nuku äidin vieressä,koska se paikka on varattu isolle siskolle:)))) saakohan näitä hakea tuosta lähikaupasta,kohdasta jossa lukee baby born ???

Niskapoimu ultra on 21/2vkon päästa (21.11).en tiedä millä fiilareilla odotan sitä,kun sit tiedän et oikeudenkäynti on siitä 4vrk päästä...hui...voihan sitä olla vähä paskanpää jäykkänä siellä kun vannoo todistajan valan...oon niin kova jännään ja sit kun jännään niin alan märiseen...kuten siskon pojan kastajaisissa..kukaan muu ei vollannut kuin minä...se papinmokoma otti puheeksi puheessaan et teillä on suruaika meneillään jne....ja mä vollasin...ei tullut pojasta Jooaa:) eikä Jonnea,niinku luulin,tuli nimi joka vasta nyt tulee uuteen allakkaan...joten ei ole minussa ennustaja eukkoa...

ai joo siitä sokerista...jouduin käymään ekastakin sokeritesteissä,mut ne oli puhtaat,ainoostaan tän painon takia olen sit seurannassta tällä erää...kun mullahan edelleen on ne kuuden vuoden takaset raskauskilot kontollani...hitto,näin eilen kuvia itestäni ,jeesus...nyt alkais laihis jos ei olis muita matkalaisia...pakko koettaa olla kaukana makeasta...(hih,hyvä sanoa kun just ostin eilen systerin työpaikalta kaks rasiaa pikkuveljen parhaita toffeita,tiedättekö niitä?jessus,et ne pyöreät toffeet on hyviä...)onneksi vedin niitä eilen kaksin käsin,ni nyt ei tee mieli lainkaan...

Mä olen kans henkeen ja vereen jouluihminen...oikein sormet syyhyää kun koetan miettiä lahjoja ja kaikkea ihkua miteä joulu tuo tullessaan.jos ens viikolla alkais askarteleen joulukortteja,kunhan keksis jonku kivan mallin...meillä on siinä mielessä aina hankalaa keksiä tytölle lahjoja,kun se ei koskaan pyydä mitään...no,tietty nyt jotain brätsejä tai barbeja ,mut siinä se...sit kun on joulun aika niin se ei kerro mitä haluaa.sen mä tiedän lahjaksi et se on ihaillut sellasta laulavaa barbia,sen se saa taatusti...mut muutapa en sit tiedäkkään...vaikeaa...täytyy raahata neiti kauppaan katselemaan,et sais vinkkejä...:)

Nyt hipsuilen vaihtaan kanille purut häkkiin ja kaivan esille nuu nuun(imurin)...

Tuuhan Johanniina kertomaan lääkärikuulumisia ja millä lääkkeillä ruoeat pisteleen...

Ensilumien rippeiden keskeltä :Siirukka

Vierailija
152/165 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, siirukka, noin nopeeta sulla jo np-uä! Kohta jo sun massu kasvaa hyvää vauhtia:) Ja hei hetkonen, onkos multa mennyt jotain ohitse, mikä oikeudenkäynti?? Hyvä homma että tuhruttelukin on loppunut, nyt vaan viikot rientää eteenpäin:)

Mulla vähän venyi tuo meitin aikataulu; aloitan pistelyt viikon päästä. Nyt heti ei voinu aloittaa kun menkat vasta alkoi ja sitten taas sen viikon pe mille viikolle sitä punktioo kaavailtiin ni labra muuttaa ja siihen lääkäri sanoi että ei haluta et just osuu. Joten jotta ei osu just sinne perjantaille punktio ni aloitan ne piikit sit vasta viikon päästä ja punktioo kaavaillaan heti sit alkuviikkoon, ehkä jo heti maanantaille (onkahan se nyt 24.11 )...toivottavasti osuis heti sinne maanantaille ni ei veny enempiä. Vaan nyt Uh meidän aikataulut lähenee, taitaa olla vain viikko eroa sitten:) Niin ja vaihtui siis lääke, nyt laitetaan purecon kehiin! Muutoin oli ultra näkymät ok. Eli synarela jatkuu entisellään ens viikkoon ja ku piikit alkaa ni annos puolittuu. Siispä odotellaan ensi viikkoa ja piikkejä;)

Johanniina

Vierailija
153/165 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeudenkäynti :O Tsempit Siirukka, ihan varmasti moinen stressaa, vaikka "vain" todistamaan joutuisikin. Hyvä kuitenkin, että tuhru on loppunut! Sähän alat olla jo kaksinumeroisilla viikoillakin. Hienoa :)

Olispa kiva, jos päästäis Johanniinan kanssa yhdessä piinailemaan! Harmi tosin tuota sun aikataulun venymistä, näissä hoitojutuissa kun on niin malttamaton. Ainakin minä :D

Mulla on taas lyhyt kaava. Ens tiistaina on ultra ja jos siinä kaikki on ok, niin aloitan piikit kp 2.

- UH

Vierailija
154/165 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ,mä oon unohtanut kertoa teille et mitä minä siellä oikeudessa pyörähtelen ...tai siis mulle tuli haaste todistajaksi työasioissa,yks jätkä otti juoksukaljat ja väittää ettei ole videokameran kuvissa,vaikka mä olen sen tunnistanut sekä poliisien kuvista ja antanut nimet ja kaikki...mut ei se riitä suomen valtiolle mitä mä olen sanonut,vaan haasteen sain...prkl...mä INHOAN oikeuden käyntejä...olen siellä aikoinaan käynyt asianosaisena hovia myöten,kiitos tän työni...

Mä oon ollut vähä huolissani tästä mahastani,kun ei mulla ole taaskaan mitään ollut oireita...ei väsymystä,huonoa oloa,maha tuntemuksia,ei lorotuta....eli ei mitään...vielä vajaa kaks viikkoa niin on sit ultra.nyt on vasta alkanut heräämään "äidilliset tunteet",ja mietiskellyt vauva asioita...kauan siinä kestikin...varmaan tässä jos /kun asia varmistuu et kaik ois hyvin,niin pääsen valloilleni :))

Hui,UH:llakin alkaa sit hoito pyöriin:)) mahtavaa!!! päästään kohta jännäileen :)

miten Johanniinalla,onko sumuista ollut haittavaikutuksia?mahanahkat on valmiina ottaan piikit vastaan:)??

Prkl.et mua ketuttaa nuo raha asiat...palkka tulee ja menee sen siliän tien...onneksi ei ole enää montaa viikkoa veronpalautuksiin,pääsee lahjaostoille...ja joulun jälkeen laitan hanat kiinni ja en osta enää mitään...ikinä...vasta joskus...turun reissunki päätin laittaa jäihin,katson sitten ens vuonna...alettiin kyl isännän kans laskeen et kuinka nopeesti uskallettas lähtä lappiin sit kun vauva syntys...isäntä hommas perhovehkeet(juu,hyvin hyödyllistä tässä vaiheessa vuotta;)) mut kyl me nyt aateltiin ,et josko elokuun alussa viimeistään...

kuinka varovaisia te olitte esikoisen aikana liikkumisen suhteen syntymisen jälkeen? mä olin aika "huithaipeli"...tyttö oli varmaan 2vkon ikänen kun me liikuttiin jo tutuilla kylässä ja jopa lapsimessuilla...

hih,oltiin tytön kans eilen rokkaamassa...käytin siskon tyttöä katsomassa suosittua tyttöbändiä "nuoriso"tapahtumassa...ja meijän likka halus mukaan katsomaan lemppariaan...ei muuta kun earit korviin ja menoksi...onneksi se loppu jo kymmeneltä,ei olisi vanha jaksanut enää valvoa myöhempään...kaaduin sänkyyn meikin ja vaatteet päällä ja aamuun asti unta...miten sitä on jaksanut joskus valvoa aamu viiteen kun tulee juhlimasta?tai sit juhlinut ympäri yön ja jatkanut seuraavanki päivän..ei onnistu enää..niin,ja pakko sanoa et tuo nuorisotapahtuma oli päihteetön ja ikähaarukka oli 6-15v....ettei kukaan luule et vien lapsen känniläisten joukkoon heilumaan...

Ääk,ny alkaa idols,pakko lähtä katsomaan,josko mieli piristys kun niin itketti kun kävin haudalla laskemassa kynttilän ja toivottamassa hyvää isänpäivää...

Kuulumisiin :Siirukka 9+4

Vierailija
155/165 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sillä tänään alkaa piikitykset!! Nyt lähtee niinkun homma kunnolla käyntiin, jänskää! Synarelasta ei onneksi ole tullut sen ihmeempiä oireita, välillä vähän vaan hikoiluttaa;)Tänään saan senkin annostuksen puolittaa.

Kun esikoinen syntyi, pikkuhiljaa lähdettiin kauppoihin jne., mutta kyllä mä sitten pahimpana räkäkuukautena vältin menemästä vauvan kanssa mihkään kauppakeskukseen tms. Eli riippuu vuodenajastakin!

Siirukalla tulee jo täydet kympit rv:t kehiin, ihanaa!! Voi että, päästäspä me Uh:n kanssa sun perään odotus puuhiin!!!!

Mites Uh sulla, ensi viikollako alkaa piikittelyt? Ja milläs lääkkeellä?

Sateisen päivän keskeltä,

Johanniina

Vierailija
156/165 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä paketoin eka joululahjan :))))) ihanaa....joulukortit on tuossa levällään,ollaan eilen koko perhe (jopa mieski innostu...)askarreltu kortteja...ja tänään huomasi et multa puuttuu vaan 23 kortin värkit..vaikka jo 24 oli valmiina...hienoinen laskuvirhe kävi...ja mä muka karsin monta kortin saajaa,mut vuoden aikana on tullut muutama uusikin matkaan...

Noo ,nyt pääsi Johanniina tositoimiin:) hetkonen,eli sullahan ois n.2vkon päästä punktio??ja siitä kaks viikkoa eteenpäin,niin saamme lukea plussauutisia:)

pääsette te mun mukaan odotuspuuhiin,tehän pidätte varmaan edelleenkin mun heittämästä narusta kiinni ja kait te nyt sen verran ootte alkoholittoman kuohujuoman perään,et pakkohan teidän on tulla mun kans se pullo poksauttamaan...???eihän me tytöt anneta sen hapantua kaapissa :)

on muuten ihana kun ollaan jo 1/2v kirjoiteltu tänne,mehän ollaan kohta jo vanhoja tuttuja:))j jos osotteen tietäsin ni lähettäsin teille joulukortit ja kutsut sihijuomalle pikkujoulu juhliin:))) mut pitää tehdä se sit lähempänä virtuaallisesti :)

terkuin : hieman öllö oloinen siirukka

Vierailija
157/165 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on jo tytölle eka joululahja ostettuna, vaan en ole vielä ihmekyllä paketoinu sitä...tykkään meinaa paketoimisesta:)) Joulukortteja tosiaan pitäs jo miettiä..niitäkin on kyllä kiva kirjoitella ja laitella:)

Ja Siirukka, täälä kyllä pidetään kynsin ja hampain kiinni sun heittämästä narusta ja tottahan se kuohujuoma aina kiinnostaa:) Se on totta, että ollaan jo hyvän tovin kirjoiteltu tänne. Oikeestaan tekis mieli vaihtaa sähköposti osoitteita, että vois myös kertoa enempikin itsestään, täälä netissä kun ei ihan kaikkea viiti kirjoitella...aika paljon jää pois sellaista ihan ollennaista!

Nii ja joo, vähän lääkäri silloin kaavaili jos saisi punktion sit maanantaille, eli 2 viikon päästä se ois jo tehty..vaan saa nähdä, jos laiskasti alkavat munikset kasvaa ni voipi olla että piikittely jatkuu pidempään. Hautomo on kyllä valmiina, ajattelin jos nyt munis suuremman saaliin ku viimeksi:)

Hautomofiiliksiä aloittelee,

Johanniina

Vierailija
158/165 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat joululahjat ostettu ja tarvikkeita joulukorttien askarteluun :)

Ultrassa kaikki oli ok, eli Suunnitelma A pitää. Nyt vain odotellaan menkkoja. (AlkaisJoAlkaisJoAlkaisJo) Ens viikon alussa pitäis alkaa, sitten piikkiä vatsanahkaan oikein urakalla!

Munahautomo on täälläkin valmiina. Ja pölhöily aloitettu. Joululahjaostosten joukosta löytyi yksi epäilyttävän pieni pehmeä paketti, joka meni ihan omaan jemmaan :D

- UH

Vierailija
159/165 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lääkkeinä Pergoveris + Gonal-F.

Kuopuksen kanssa liikuin jo alta kuukauden ikäisestä. Esikoisen mukana kulki oikeastaan vähän puolipakosta :) Ja mun omissa harrastuksissa. Tautisia väkijoukkoja mielelläni välttelin, esikoisen vauva-aikaan aika tarkastikin. Kantoliinaa suosittelen lämpimästi, oli niin helppoa liikkuminen pienen kanssa!

Vierailija
160/165 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte siirtyä kirjoittelemaan vähän privaatimmin, voitte laittaa mulle postia osoitteeseen urkuhormoni(at)gmail.com. Tuohon (at):n tilalle tietty @, olin ovela ja hämäsin spämmääjiä ;)

- UH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi