Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin eilen sairaslomalle, voinko lähteä illalla teatteriin?

Vierailija
23.04.2008 |

Mitäs mieltä olette? Sairasloman syy akuutti selkäkipu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse pohdin onko moraalisesti oikein? ap

Vierailija
2/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etttä jos ei ole töisä niin ei illallakaan voi mennä minnekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tosikko... ?

Vierailija
4/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti osaat itse arvioida, että jos joku työpaikaltasi näkee sinut siellä teatterista, niin mitä siitä seuraa; alkaako heti paskanpuhuminen, että siellä sekin istui teatterissa, vaikka sairaslomalla on, paskat se mitään kipeä ole VAI

hyvä että teatteriin lähtee edes, kuka sitä jaksaa aina kotona maata, sairaslomallakaan.

Työkaveri oli kerran selän vuoksi saikulla ja meni sitten baariin. Ja pomo ylläri ylläri sattui olemaan myös. Joutui puhutteluun.

Omalle miehelleni taas sanottiin, että kunhan et tule kännipäissäsi vittuilemaan meille tänne työmaalle, kun olet saikulla, niin tee mitä lystäät.

Eli työpaikkakohtaista aika paljon.

Vierailija
5/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin selvää aina ole. Mut komennettiin saikulle

olkapäätulehduksen vuoksi, fyysinen työ jota vaikea

tehdä yksikätisenä. Joidenkin mielestä olisi pitänyt kökkiä sisällä kokoaika vaikkei kipeä käsi esim kävelylenkkejä estänyt eikä estä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäkipuselle, liikuntaa ja ulkoilua voinnin ja kipujen mukaan.

Mutta on näitä jotka ajattelee että jos olet pois töistä niin sinun tarvii olla neljän seinän sisällä, mielellään siellä sängyssä se alusastia persiin alla.;)

Mä olin pitkällä sairaslomalla selän takia (fyysisesti raskas työ). Ja todellakaan en ollut sisällä, tein sitä mitä selällä kesti tehdä. JA sain liikuntareseptin. Niin paljon liikuntaa, sauvakävelyä kun vain selkä kestää.

Istumisesta selkä ei pitänyt yhtään!