Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Vanhasen uusi nainen on todella upean näköinen ja kaunis nainen!

Vierailija
23.04.2008 |

Olisinpa itse yhtä hehkeä nelikymppisenä...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tulee siitä, että pitää huolta itsestään eikä mummoudu, kuten tuossa toisessa ketjussa.

Vierailija
2/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä hehkutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä täysin aito/luomu, ilman mitään silikoneja, botoxia tms. korjailuja.

Vierailija
4/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet tekevät pitkän jutun jo kahdesta lauseesta joten parempi olisi olla sanomatta yhtään mitään.

Vierailija
5/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet tekevät pitkän jutun jo kahdesta lauseesta joten parempi olisi olla sanomatta yhtään mitään.

Vierailija
6/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai ihmisillä on eri maku. Mutta jos itse on avarakatseinen, niin kykenee ymmärtämään, mitä kaunista se toinen näkee jossain. Ymmärrys on eri asia kuin sama maku.

Vierailija
7/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa itse yhtä hehkeä nelikymppisenä...

[/quote]

Toivottavasti mä en mäytä noin vanhalta vielä edes viiskymppisenä:)

Ja juu, en ole kateellinen! Ihan kivannäköinen ja varmasti " elegantti" tapaus, mutta vain ikäistään huomattavasti vanhemman näköinen!

Vierailija
8/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kypsymättömyyttä ihmisessä, että haluaa julkisesti sanoa jostakin ihmisestä, että tämä ei ole kaunis. Jos jonkun viisaamman mielestä joku ei innosta erityisiin ylisanoihin, ei siitä ole tarvetta sanoa mitään.

Vierailija
9/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopusuhtainen ja virheetön, se on kaunista se. soriiiiiiiiiiiiiiii

kiva, että sun miehes on sitä mieltä että sä olet kaunis, buahahhhaaaaa

Vierailija
10/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voiko olla totta, että hän on vasta 41-vuotias? Täytän itse tänä vuonna 41, ja - vaikka olen tietenkin jäävi sanomaan - väitän, että olen häntä paljon nuoremman näköinen. Kuvan perusteella olisin luullut häntä 45-50-vuotiaaksi.

Vierailija
11/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a Korven kohdallakaan. Ihan taviksia

Vierailija
12/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa, että käytännössä naiset ovat samaa mieltä kuin mediakin!

Mertala voi olla ikäistäään vanhemman näköinen. Mutta ei se silti poista sitä faktaa, että hän on tyylikäs!

Sama asia Karpelasta.

Vierailija
13/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertala on tyylikäs, mutta auttamatta ikäistään vanhemman näköinen.

Hyvin pitää itsestään huolta, mutta minkäs geeneilleen voi.

Vierailija
14/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin mummomainen, vaikka ei varmaan ole edes äiti. Tuli mieleen, että tupakointi vanhentanut ihon ennenaikaisesti.

Vierailija
15/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

telee olevansa itse kauniimpi, outo logiikka. Miksi en voi sanoa että Kiira Korpi ei mielestäni ole kaunis, on se silti kauniimpi kuin minä. Jos Graham on naisihanteeni näköinen, (Gilmoren tytöt), tai Tanja Karpela niin minkä minä sille voin.

Vierailija
16/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut (voi opettaa Masaakin, heh) edustava ja varmasti hallitsee seurapiirit ja protokollan. TOisin kuin Vanhasen edeltävät naiset lukuunottamatta ex-vaimoaan.

Kyllä tästä blondista tulisi hyvä pääministerin puoliso tosissaan. Kyllä miehen oman ikäinen nainen on aina tasavertainen kumppani kaikessa verrattuna noihin nuoriin rahanahneisiiin puhelityttöihin

Vierailija
17/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuutena antaa ikäistään vanhemman vaikutelman. Kiirassa kauneinta on nuoruuden raikkaus ja todella hyvässä kunnossa oleva kroppa.

Vierailija
18/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertala kovan ja kylmän liikenaisen näköinen ja oloinen. Suuria tunteita ei näytä Vanhasen kanssa olevan, vaikuttaa " järjestetyltä liitolta" .

Vierailija
19/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertala saisi kyllä hieman tasokkaamman miehen, joka ymmärtäisi mm. sen ettei Venäjän presidentille juoteta mehua illallisella.

Vierailija
20/23 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko Mertalakaan nyt niin samanikäinen, kun ikäeroa on kuitenkin yli 10 vuotta...

Vierailija:

Kyllä tästä blondista tulisi hyvä pääministerin puoliso tosissaan. Kyllä miehen oman ikäinen nainen on aina tasavertainen kumppani kaikessa verrattuna noihin nuoriin rahanahneisiiin puhelityttöihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan