Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako lapsen hoitopaikka irtisanoa jos jaa tyottomaksi mutta yrittaa aktiivisesti saada toita? Mita mielta? Puolesta/vastaan?
22.04.2008 |
Minulla on tilanne että jäin " osa-aikatyöttämäksi" eli olen pääasiassa työtön mutta teen keikkatöitä. Etsin samalla koko ajan vakituisempaa työtä.
On kovin vaikea arvioida minkä verran lapsi tarvitsee hoitopaikkaa lähiaikoina. Välillä keikkaa voi olla lähes joka päivä, välillä monta viikkoa ettei ole mitään.
Ajattelin kyllä pääsääntöisesti pitää lapsen kotona kun olen itsekin kotona. Lapsi on 3v. Nyt tuntuu että säilytän kokopäiväpaikan, muuten taidan olla pulassa siinä vaiheessa kun tarvitsisikin kokopäivähoitoa joka päivä?
Kommentit (2)
Itse olen menossa syksyllä kouluun eikä hoitopaikkaa meinaa löytyä, kumma juttu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä jäin työttömäksi suoraan kotihoitojakson jälkeen ja oli vaikeuksia saada työpaikkaa kun ei lapsilla ollut hoitopaikkoja valmiina. Uskomattoman moniin työpaikkoihin tarvitaan työntekijä heti. Sitten yksi työpaikka jäi sivu suun, koska lapsille ei järjestynytkään hoitopaikkaa sovitussa kahdessa viikossa!!! Kaupungilta sanottiin eioota kun tarve olisi ollut. Ja sain vielä karenssiakin. Että sillain. Tästä lähtien jos vielä joskus työttömäksi jään niin takuulla pidän lapsella hoitopaikan ja lasta vaikka parina päivänä viikossa leikkimässä tutussa hoitopaikassa.