Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka "jääneet koukkuun" amerikkalaisista nettikaupoista vaatteiden tilailuun? ;)

Vierailija
04.12.2008 |

Mä oon ihan vähän friikahtanut erääseen aivan suloiseen jenkkinettikauppaan, jossa on mielestäni niin hauskan erilaisia lastenvaatteita, että tilaan sieltä lähes joka kuukausi aina jotakin. Aiemmin piti varoa ettei tule paljon maksettavaa tullia - no nyt joulukuun alusta tuo raja muuttui joten voin tilata kerralla vähän enemmänkin.

Mulla on sekä tyttö että poikia, varsinkin tytölle on tullut tilailtua erilaista söpöä vaatetta. Poikien vaatteet tilaan enimmäkseen H&M:ltä kun osuvat poikien makuun paremmin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa hyvät sisaret briteistä,

nettiliikkeiden kautta tai ebaysta uutena (tai vähä käytettynä),

tulee takuuvarmasti täysin ilman pelkoa tulleista ja alveista, sekä nopeesti postin kautta euroopassa.

ja hintataso nyt euron vahvistuessa puntaan nähden on todellakin halpa. muutenkin ei ole vaatteet ja tavarat niin hinnoissaan kuin suomessa, ja tarjonta tass on ihan eri planeetalta.

Vierailija
2/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas kokeneemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niiden nettisivuilla t-paidat 10£ (mikä vastaa lähes samaa euroissa)

hienot juhlamekot 30-40£ eli onko noi nyt jotain superkalliita...?

Vierailija
4/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäläinen halpisrättikauppa. Siis vaatteet laadultaan jotain Hong Kong/Robin Hood- tasoa ja ne kaupat on sellaisia tajuttoman sotkuisia paikkoja missä vaatteet lojuu sikin sokin isoilla pöydillä.

Mä kun asuin rapakon takana niin en koskaan pystynyt ostamaan sieltä mitään, koska tosiaan vaattet ylilöperöä kangasta ja lisäksi ne kiepui siellä pitkin lattioita/pöytiä.

Näin on :)

Mulla on myös hiukan agsti noihin nettikauppoihin, toimittavatko Eurooppaan samaa laatua kuin myyvät outleteissa...Esim. Hilfigerin laatu outleteissa on välillä mitä sattuu.

Ja mitä Huuto.netiin tulee, niin siellä "USA-mammoilla" on myynnissä just outleteista haettuja vaatteita (Raplph Lauren pikeet 9 dollaria/kpl) joita sit myyvät hintaan 25 e.

Vierailija
5/35 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi se, että jonkun mukaan saisi tilattua Hilfigeriä Suomeen? Ainakin heidän virallisten sivujen kautta ei pitäisi onnistua, sieltä pompahtaa saman tien ilmoitus että eivät toimita tänne.

Vierailija
6/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Jilll, Talbots, Eddie Bauer. Ja paketit EIVÄT jää tulliin. Kaikki nämä firmat käyttävät UPS:ia tai FedExiä, jotka tuoat paketit suoraan kotiin. Jos pitää mkasaa tullia tai alvia, sieltä soitetaan ja kysytään henkilötunnus, jonka avulla he hoitavat byrokratian. Tullit maksetaan sitten laskulla. Vaatefirman perimät ostimaksut ovat aivan huikeat, 40-50 euroa per paketti kertyy helposti, tavallinen posti tulisi halvemmaksi (tuttuni lähettää minulle paketteja 10 taalalla) mutta nuo vaatefirmat eivät käytä sitä.

Vierailija
7/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi se, että jonkun mukaan saisi tilattua Hilfigeriä Suomeen? Ainakin heidän virallisten sivujen kautta ei pitäisi onnistua, sieltä pompahtaa saman tien ilmoitus että eivät toimita tänne.

Hilfiger toimittaa USA:n nettikaupasta myös Suomeen. Postikulut on kalliit.

Kannattaa vilkaista Huuto.net. Siellä on myyjiä jotka asuvat USA:ssa ja myyvät Suomeen päin esim. Hilfigeriä, Guessiä ja Gapia.

Vierailija
8/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä Huuto.netiin tulee, niin siellä "USA-mammoilla" on myynnissä just outleteista haettuja vaatteita (Raplph Lauren pikeet 9 dollaria/kpl) joita sit myyvät hintaan 25 e.

ja yksikään ei ole ollut huonoa laatua. Tosin mulla ei ole yhtään Laurenin vaatetta, mutta muita on ihan riittämiin. Jos myyjät myisivät huonoja tuotteita se näkyisi myös palautteessa. Mitä noihin hintoihin tulee niin ne on silti halvempia kuin Suomessa ja jos joku maksaa pyydetyn hinnan niin sitten maksaa, jos ei maksa niin myyjä joutuu alentamaan hintaa.

Vierailija
9/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laukut esimerkiksi on aitoja eikä feikkejä?

Vierailija
10/35 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laukut esimerkiksi on aitoja eikä feikkejä?

jos alkaa epäilyttämään että ei ole saanut sitä mitä osti.

Vierailija
11/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis myöntää olevani "hullaantunut". Kenkiä, laukkuja, mekkoja, hameita, housuja, toppeja kaikkea tulee melkeinpä kerta kuukaudessa. Mitenkäs tuo tulli homma muuttui? Nousiko raja kuinka paljon tuote saa maksaa vai?

Vierailija
12/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitilauksiin uudet rajat

Yksityishenkilön netistä EU:n ulkopuolelta tilaamat, yksityiskäyttöön tarkoitetut maksulliset lähetykset ovat 1.12. lähtien tullittomia 150 euroon asti nykyisen 22 euron sijasta. Arvonlisäveroa lähetyksestä peritään kuitenkin edelleen, jos lähetyksen arvo on yli 22 euroa.

Tätä 150 euron arvorajaa ei sovelleta alkoholituotteisiin, tupakkaan, tupakkatuotteisiin, hajuvesiin eikä eau de toilette -tuotteisiin. Niistä kannetaan aina myös säädetyt arvonlisä- ja valmisteverot.

Kaupallinen tuonti on aina tullattavaa ja verotettavaa.

( Tullihallitus )

Vierailija
13/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin et ALV raja ois noussut, tuo muutaman euron tullimaksu ei meinaa "yhtään" mitään :(

Vierailija
14/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjat murkuille.

Vierailija
15/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa tilata vaik pitäis alvia maksaakin. On ne silti halvempia ku täällä, ja kivempia (tai just erilaisia)

Vierailija
16/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. asiaa harkinnut

Vierailija
17/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.oldnavy.com/

pääsee myös Gapin ja banana Republicin sivuille samasta valikosta

Vierailija
18/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.oldnavy.com/

pääsee myös Gapin ja banana Republicin sivuille samasta valikosta

Mitens Oldnavy pahoittelee ettei se pysty kansainvälisesti toimittamaan lähetyksiä? Sulla varmaan on ostettu osoite jenkkeihin?

Vierailija
20/35 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gap ainakin toimittaa Suomeen. Old Navya olen ostanut vain paikanpäältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan