Mies laittoi liiterin viimeiset puut takkaan
Istumme takan edessä lasten kanssa ja tunnelmoimme viimeisiä lämmönrippeitä.
Huomisesta lähtien annamme lämmön laskea talossa 12 asteeseen ja puemme lämpöistä kerrastoa päälle.
Nähdään keväällä jos olemme vielä hengissä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpönpöppö
Olisipa höpönlöpö, mutta kun meillä ei ole varaa lämmittää näillä hinnoilla kun juuri ja juuri on varaa ruokaan.
Pukeutukaa löysästi ja laadukkaisiin alusvaatteisiin. Ottakaa kokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpönpöppö
Olisipa höpönlöpö, mutta kun meillä ei ole varaa lämmittää näillä hinnoilla kun juuri ja juuri on varaa ruokaan.
Sitten vain lapset sijaiskotiin.
Maksetaanko sulle näiden aloitusten suoltamisesta vai teetkö ihan harrastuspohjalta?
Voi että, toivotaan, että tilanteeseenne löytyy joku ratkaisu. Minä päivittäin katson hupenevaa halkokasaa ja stressaa kyllä tosi paljon. Olen laskeskellut, että riittää ehkä joulu-tammikuuksi, sen jälkeen kusessa ollaan.
Raha stressaa ihan joka päivä. Tai se, miten sen saa riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, toivotaan, että tilanteeseenne löytyy joku ratkaisu. Minä päivittäin katson hupenevaa halkokasaa ja stressaa kyllä tosi paljon. Olen laskeskellut, että riittää ehkä joulu-tammikuuksi, sen jälkeen kusessa ollaan.
Laske lämpötilaa reilusti! Lämpöistä vaan päälle ja käperry vaikka paksun peitonalle.
Sarjakuvissa tässä vaiheessa laitetaan huonekalut takkaan.
Vierailija kirjoitti:
Milläs tuommoisen kangas sohvan pilkot takkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs tuommoisen kangas sohvan pilkot takkaan?
Puukolla saksilla kirveellä.
Polttopuut on todella kalliita nyt. Missä viipyy polttopuu tuki kun sähköön kumminkin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Polttopuut on todella kalliita nyt. Missä viipyy polttopuu tuki kun sähköön kumminkin tulossa.
Voin myydä kuivaa koivuklapia 310€/heittokuutio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske lämpötilaa reilusti! Lämpöistä vaan päälle ja käperry vaikka paksun peitonalle.
Lämpötilaa on laskettu reilusti. Ja sisälämpö noin +20, joskus laskee +19, lämmityskertojen välillä. Takkaa lämmittämällä lämpö saadaan noin +22c.
Villasukat ja viltit on käytössä. Vaatetta lisätään kun palelee. Lapsi perheessä pyykkiä on pakko pestä, mutta sähköä yritetään säästää monin tavoin. Toivon, että mies siirtäisi osoitteensa muualle, niin saisin yksinhuoltakorotuksen lapsilisään. Ei kuitenkaan ole täällä koskaan, joskus käy päivän ehkä 2 pyörähtämässä.
Toivon todella, että talvi olisi lauha.
Itse poltan kaikkea paskapuuta mitä saa työmaalta ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Liiterikin on, vai oliko liiteri jo päreinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpötilaa on laskettu reilusti. Ja sisälämpö noin +20, joskus laskee +19, lämmityskertojen välillä. Takkaa lämmittämällä lämpö saadaan noin +22c.
Villasukat ja viltit on käytössä. Vaatetta lisätään kun palelee. Lapsi perheessä pyykkiä on pakko pestä, mutta sähköä yritetään säästää monin tavoin. Toivon, että mies siirtäisi osoitteensa muualle, niin saisin yksinhuoltakorotuksen lapsilisään. Ei kuitenkaan ole täällä koskaan, joskus käy päivän ehkä 2 pyörähtämässä.
Toivon todella, että talvi olisi lauha.
Sellaista se on kun luuserit lisääntyvät. Kannattaa antaa lapsi adoptioon tai sijaiskotiin. Lapsella on oikeus lämpöön ja ruokaan.
Höpönlöpönpöppö