Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ SYYSKUUN SALAISUUDET viikko 17 ¤¤¤

21.04.2008 |

Aurinkoista maanantaita!

Kukaan ei ollut vielä ehtinyt aloittaa tän viikon juttuja, joten uutta kehiin.

Sunnuntai kului taas joutuisasti asuntonäytöissä. Ceciliah kyseli millaista etsitään, rivitalo- tai paritalokoti olisi kiikarissa. Olennaista olisi 3 makkaria ja kiva ympäristö leikkipuistoineen. Valoisuus ja toimiva tilaratkaisu vaikuttavat myös. Yksi kiva bongattiinkin, katsotaan kuinka sen kanssa tilanne kehkeytyy =)

Mein pikku potki ja liikkenöi ihan villinä pitkin viikonloppua. Muistelen, et esikoisesta tuntui noin voimallisia liikkeitä vasta loppupuolella. Tavallaan ihan kivaa ja niin konkreettista, mutta eiköhän sitä meikäläinen saa huolestumista aikaan jo " liioista" liikkeistäkin. Hohhoijaa.

Sellainen hauska juttu tapahtui myös viikonloppuna, et mein esikoinen 1v 1 kk paijasi mun mahaa. Kun kysyin, että missä vauva on, niin osoitti terhakkaana mahaa etusormellaan ja totesi että öh. Alkaakohan tuleva isoveli jo hiffata jotain tästä odotuksesta?

Mulla vika varsinainen työviikko alkamassa, sitten alkaa ainakin näin korkeakoulumaailmassa jo puolitehoinen kesän ja loman odottelu. Ihanaa.

Keväistä viikkoa ja kuulumisiin!

Adalmiina ja pikku 20+3

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvin osanotto Tundelle myös täältä. Voimia ja jaksamista teille!!

Vierailija
82/82 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä viikoilla sitä luulee, että kaikki jo menisi hyvin, mutta eihän sitä koskaan voi tietää.

Rankka kokemus. Olen niin kovin, kovin pahoillani :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla