**Enskat uuteen viikkoon**
Tässä viime viikon jutustelut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=60&m=12915371&p=2&tmo…
Kommentit (25)
Naperolle kovasti jaksamista hautajaisiin ja muuhun! Yrität vaan hyvällä omalla tunnolla nyt sit lepäillä. Eetuhan on kai viihtynyt hoidossa ihan hyvin, joten älä siitä huoli. Nyt ei oo kyse mistään laiskottelusta vaan sun ja pikkusisaruksen hyvinvoinnista!
En nyt muista oikein et mitä muuta piti kommentoida..
Ai niin, O' n maitoilua :). Ei toi ehkä yösyömistä oo. Syökö O päivisin paljon? Mihin aikaan teillä syödään iltapala ja mitä O syö illalla? Meillä on aina iltapala yritetty pitää mahd. lähellä nukkumaanmenoa. Tosin iltapalan ja iltapesun (minkä jälkeen nukkumaan) väli pitää olla joku 20 min vähintään, että D ehtii kakata jos tarvii (muuten nukkuu yön huonosti ja herää aamul aikasin kakalle). Meillä illalla yritetään syödä jotain kaura- tai täysjyväpuuroa, mikä pitäis nälän mahd. kauan pois. Puuron jälkeen D syö vielä lähes aina leipää tai korppua tms (että siis söis mahd. paljon) ja juo maitoa tai joskus muksu-velliä.
Lapsimessuille oon menossa sunnuntaina. Jos joku haluaa siellä tavata niin osalta löytyy mun numero ja muut voi sen saada sähköpostiin (yritän jaksaa vielä huomenna koneelle). s-posti on jenni_117 @ hotmail.com (välit pois).
Jenni ja D (joka jo eilen oli lähdössä messuille ja halus kengät jalkaan sitä varten)
P.S. Viime yön meidän lapsi nukku taas unipussissa eikä tainnut herättää mua kuin kerran, kun lauloi unissaan " paljon onnea" ja itki samalla..
laitoin sulle mailia! Meidän suunnitelmat muuttui ja mennään vasta sunnuntaina messuille. :)
Kohta lähdetään miehen siskon luokse grillaamaan ja Eve pääsee leikkimään serkkujensa kanssa. :)
Bejpi ja Eveliina 1v melkein 4kk
[color=darkviolet] Siis voi kääk! Mä oon ihan [color=green] VIHREE [/color] !! Siis vihree kateudesta. Bejpi pääsee grillaamaan!!!!! *voih* Mäkin haluisin.. tuolla on niin mahtava ilmakin! Mies lähti iltavuoroon ja kaveri tulee meille yökylään, joten ei toivookaan grillaamaan pääsystä. Pöh.
Jennin D:n unissaan itkeminen ja samalla " paljon onnea.." laulaminen? kuulosti suloselta... :D Ihana D. Mitähän unta lie näki?!
Jaaha. Anni heräs.. Just niin tyypillistä! ;)
burde, anni 3vkoa ja heidi 1,5v päikyillä
[color=#8B008B]Tulenpa vielä kirjoittamaan tähän pinoon, vaikka melkein voisi jo aloittaa uuden pinon.
Kiitos BEJPI kun nostit megatreffipinoa.. :) Yllättäen olen polttareissa sitten megatreffien aikaan.. Eli ei päästä tulemaan, olisipa ollut kiva retki!
Vähän omaa napaa ensin. Oona on alkanut kävelemään. Tänäänkin mennä viipotti ahkerasti olohuoneen ja keittiön väliä. Aina pitää olla kädet ylhäällä ja molemmissa käsissä jotain, kai se on tasapainoksi. ;) hih! Söpön näköistä se on kyllä. Ulkoilusta neiti nauttii ihan kympillä! Tänäänkin takapihalla naapureiden tenavien kanssa vaan hymyili kuin hangon keksi ja vilkutteli ja kikatteli. Noh, vaunuihin ei sitten neiti halua enää päiväunille. Tänään sai hirmuisat raivarit ja meni about 1h sen jälkeen että sain nukahtamaan sisälle.. Blaah. Toivottavasti ois ohimenevää, eihän sitä voi sit enää siivota sillä aikaa kun neiti nukkuu.. Viikonloppu on mennyt kyllä tosi nopeasti vaikka Oonan isukki olikin TO-SU reissussa ja Oona kovasti hoidossa + mun perheen kanssa..
MIAMIK & Ida yskii myös. Se on kyllä tosi kurjaa. Oonakin yskii vieläkin ja tekee niin pahaa. Eikö se koskaan lopu!? Kestänyt jo ainakin 3 viikkoa.. Idan hoitopaikka kuulostaa kivalle. Me haettiin perhepäivähoitopaikkaa elokuulle, saa nähdä, en usko että löytyy. Sit se on vaan ¿tavallinen¿ pk.
HAN ¿ kuinka teidän vieroitusyöt on jatkuneet?
OPEN Ainolla oli ollut rankka reissu.. :( Jokos neiti on ¿ennallaan¿, oma itsensä?
JENNI ¿ voin vain kuvitella miten söötti D on kun puhuu suomea ja englantia sekaisin.. Mun serkun tytöt (kaksoset) olivat pieninä NIIN suloisia kun juttelivat esim ¿my sukat¿ ¿äiti loves me¿.. ;) Millasta oli messuilla?
BURDE ¿ voi teitä kun olette vatsataudinkin saaneet vaivoiksenne.. :( Onni onnettomuudessa tosiaan ettei Anni-parka saanut samaa tautia!
NAPERO ¿ huih mikä säikäytys! Toivottavasti kuitenkin kaikki on ja pysyy hyvin.. Eetulla on varmasti kivaa hoidossa ja sinulle toivon hyviä lepohetkiä! Miten pärjäsitte mummon hautajaisissa?
AURORA ¿ mä oon kade kun pääsette reissuun! :) Katteltiin viikonloppuna mun vanhempien kanssa matkoja, josko syyskuun puolivälissä mentäis taas sinne Kreetalle (sukuloimaan)..
BEJPI oli päässyt grillailemaan.. Namskis. Me avataan grillauskausi vappuna (vaikka pidettiin kyllä jo uuden vuoden bileet grillibileinä! ;) hihi), täytyy toivoa että tällaset kelit jatkuu..
Huiskutukset AMYLLE & Emmille + kaikille muillekin! :)
Nyt sohvalle hetkeksi ja sit nukkumaan. Huomenna on taas työpäivä edessä. Mukavaa viikkoa kaikille! Öitä..
Mammis + Oona [/color] [color=red]♥ [/color]
Meillä on alkanut jo viikonloppu: mä hain Emmin suoraan, kun tulin töistä, ennen neidin päiväunia ja nappasin likan kotipihalle vaunuihin nukkumaan. Siellä se on postottanut taas kohta kaksi tuntia. Mutta saahan herätä rauhassa kotona ja olla täällä ilman muiden lasten hulinaa. Ite tossa katselin eilisiä sarjoja digi-boksilta ja pesukone ja tiskari jyllää. Kun neiti herää, niin sitten suunnistetaan pihalle...
Hanilla ja Sampolla on yövieroitukset käynnissä - kuinka on sujunut?
En muista kävinkö tuolla toisella puolella onnittelemassa Karssulia, mutta joka tapauksessa sylin täydeltä onnea koko perheelle odotukseen! =) Ja sulla saakin olla veto poissa tuon alkuraskauden vuoksi - eli en siis lähettele mitään energiasäteitä... ;o)
Olipas Opella ja Ainolla hurja ja kurja päivä. =S No, onneksi nyt tiedätte, ettei ihan heti tarvitse moisia kokeiluja tehdä uudestaan.
On muuten ihan mahtavaa päästä näin sivusta seuraamaan D:n puhumaanoppimmista, kun poitsu kahta kieltä samalla opettelee. Ja Jenni, mun mielestä Emmi taas on jo jonkin aikaa tuntunut aika " jötikältä" , kun se on tuollainen tytöksi aika tanakka tyyppi. =D
Naperolle lähettelen lämpöisiä haleja!!! Nyt tosiaan ihan hyvällä omalla tunnolla viet Eetun hoitoon ja lepäät itse rauhassa.
Aurora, mun mielestä tuo O:n aamumaito ei ole yösyömistä. Ainakin vauva-aikana kai koko yön nukkumiseksi lasketaan, kun nukkuu 24-n.5-6. Eli nuo O:n unethan on edelleen ihan mahtavat. Anna vaan maitoa, jos poitsu sillä jaksaa nukkua väsyn pois. Niin mä tekisin. Mutta jos heräämiset alkais aikaistua, siis sitä maitoa odotellessa, niin pitäisin kyllä kiinni vaikka siitä kuudesta.
Eipäs mulla tällä erää taas muuta olekaan. Paitsi, että iktes Q:n Pariisin reissu?
-Amy ja Emmi, pihapäikyillä-A