Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Joulukuun tähtöset * vko 17

21.04.2008 |

Huomenta. Alkaa varmaan joulukuiset käydä jo vähiin. Mä olen varmaan täällä joulukuisissa, kun tammikuisetkin jo plussailee :)

Eli mun tilanteessa ei minkäänlaista muutosta. Eilen tuli elokuvissa todella paha olo ennen leffan alkua ja koko leffan ajan itketti. Mutta testit näyttää negaa. Pystyykö työterveydessä ottamaan sen verikokeen, josta varmistuisi onko raskaana vai ei? Tämä epävarmuus käy todella hermojen päälle.

Terv. Pötkö kp 37/28

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyt vastata Pötkön kysymykseen. En ole moneen vuoteen ollut töissä, joten en tiedä.

Taas r.testi tehty: negaa. Viivanpaikka saattaa olla, mutta mitään väriä ei ollut. Kovat on menkkajomotukset olleet. :/ Eilen siis. Ja illalla olo tosi kipeät rinnat; vihloi ja särki. Tämä on ihan uutta. Hormoonitoiminta jotenkin muuttunut? Äitini epäili eilen jo, että olen raskaana kun mainitsin siitä että rinnat on kipeät. Mutta kun testit näyttää negaa... Äh, en ymmärrä. No, täytyy odottaa tuonne kp 30

asti. Kaipa menkat on vaan myöhässä ja ne on oikein megakipeät, olo siis. Jos nyt oireista jotain täytyy sanoa, niin tuo rintojen vihlominen/kipu on ainoa uusi oire. Ja eilen olin niin kärttyinen kun olla voi ja väsynty myös, mutta nuohan voi olla myös PMS-oireita. Joten eipä osaa sanoa vielä suuntaan eikä toiseen.

Hyvää viikon alkua! Ja plussaonnea kaikille!! =)

kp 28/26-30, yk 8

Vierailija
2/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli ja nyt loppui mun vauvakuumeilu. 4,5 vuotta ilman ehkäisyä ja yllätyslöydöksenä iski pikkasen vakavampi sairaus, joka uskoakseni syynä myös sekundääriseen lapsettomuuteen. Olen kuitenkin niin onnellinen, että kaksi pienokaista olen saanut syliini :)

Kiitos tuhannesti kaikille ja hyvää jatkoa, plussatuulia~~~~+ !!!

Tutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkö: En osaa neuvoa saiskos työterveydessä otettua sen testin, luulis kait ne sen lähetteen laittavan sieltä verikokeisiin tai sitten ei.. Mutta sinuna kyllä menisin jo verikokeisiin, eihän tuommoista jännitystä kestä, huh. Tsemppiä!!

Omaan napaan ei kummempaa.. Olossa ei mitään ihmeitä, jotenkin tuntuu ettei oo oireitakaan, mut mä voin senkin kyllä kuvitella :) Muutamassa viime kierrossa on täti tullut aikas kivuttomasti, mut sitten onkin särkenyt senkin eestä.. Joten sitä voi kuvitella kaikkea, kun vaan haluaa jotain.. you know ;)

Oon tutkinut nyt tota kohdunnapukan tilannetta, mutta en mä oikein siitä tie mitään.. enkä oo sitä kauheesti aiemmin kokeillut, joten nyt vähän niinkuin vaan mietin, et miten se juttu menee??

Eilen mielestäni oli silleen niinkuin laskeutunut ja tänään oli tosi ylhäällä tai jotain.. Koskahan sen pitäis ruveta oleen alhaalla ja se tietäisi tädin tuloa? Kunhan funtsin, kun jännittää, et joko ois tärpännyt vaikkakin pe tuli nega ja on kyl ollut kiukku yms. tädin oireita.. Mut toivon kuitenkin!!!!

Viimeisille +++++++ toivotaan!!

Emmuli kp 29/30 yk 9

Vierailija
4/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikon alkua kaikille!! Meidän viikonloppuna saamat haamut muuttuivat tänä aamuna sitten vahvaksi plussaksi!! varovaisesti siirryn o puolelle... Tsemppiä kaikille teille, plussa onnea tähän ja seuraaviin kiertoihin!!!:)

Vierailija
5/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Anneiki!

Töissä taas. Ei nappaa. Ja tiedän että tänään menee pitkään. *blaah*

Eilen väsytti ihan hurjasti: päikkärit nukuin ja puol yhdeltätoista illala yö unille. Aamu lömpö taas vaihteeksi nousu suuntainen. Mutta pelkään ettei pupuiltu tarpeeksi lähellä ovista. :-( Ärsyttää ja on ihan läski-paska-olo. Tänään ei ole ollut mitään oireita.

T:Vacsuli kp 34/28-40 yk 6

Vierailija
6/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan kaikki loput tonne odotuspuolelle!!! Toivon todella teille plussaonnea!

Olen käynyt päivittäin teidän kuulumisia lukemassa edelleen. Olen kovasti hengessä mukana! Joka aamu jännään, olisko uusia plussia.

Aurinkoisia kevätpäiviä!

t. iiik ja hippunen 7+1

Vierailija
7/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... plussa minutkin lopulta löysi. Eli kolmen viikonloppuna tehdyn testin jälkeen vihdoin uskon asian. Nyt vaan toivon kovasti, että Masuasukkimme pysyisi kyydissä. Pää sekaisin.... =)

Onnea Anneiki! O-puolella nähdään!

Kaikille valtaisaa plussapuhuria (erityisesti pitkään kuumeilleille mm. Vasculille, 2poj@näidille) ja ihanaa kevään jatkoa!

Plussaa puuhkun ja bd bd bd.

Stiin@ (ehkä) rv4+4

Vierailija
8/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans käyny tääl lukemas teidän kaikkien kuulumisia, mutta en oo jaksanu tarttua " kynän varteen" ... Hyi minua laiskimusta! Nyt ensinnäkin aivan hirvittävän suuret pahoittelut kaikille tädin yllättämille; Rhanna, HOPE-a, syre, Admini78, rölli, Shania, Annique, ja kaikki loputkin! Vitsi se blokkas monta pois joulukuisista! Kurja :( . Ja Tutti! Mitä kummaa? Toivottavasti ei kuitenkaan ihan LIIAN vakavaa :O Jokatapauksessa hyvää jatkoa sulle ja koko perheelle! :)

Mutta sitten tietenkin myös onnittelut teille plussanneille; Stiin@, 3mami ja anneiki :) Ja kovasti tervetuloa o-puolelle, osa olikin jo löytänyt tiensä sinne :)

Nyt vielä loppukiri! Paljon plussatuulia tänne! :)

.:Naranja:. 5+2

Vierailija
9/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!

Eipä muuta sitten kuin lopuille toivotaan niitä plussia myöskin!

Emmuli

Vierailija
10/33 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että vielä niitä plussia tulee!

Täällä ei mitään uutta. Ei tätiä. Huomenna ehkä testaan, jos ei vieläkään menkkoja, en malta odottaa. Pitäkää peukkuja.. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo..

Tinttana

Vierailija
11/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille!! =)

Kivasti on huipannut tänä aamuna ja yököttänyt ... :( Mutta menkkoja vaan ei näy. Alavatsaa jomottaa ja rintoja pakottaa. Luulen, että ne tulee parin päivän sisään. Tilasin sitten vielä eilen 2 herkkää r.testiä, niinkun varmuuden vuoksi vaikka melkein jo tiedän, että menkat alkaa. Hmm... Järkevää taas. Tuliskohan en testit jo tänään..? Parhaimmassa tapauksessa ehkä tuleekin. Menin sitten testaamaan ovistestillä tänä aamuna kun ei r.testiä ollut: melkein yhtä vahvat viivat. Mutta testiviivanhan pitäisi olla vahvempi jos tarkoittaa raskautta?

En varmaan milloinkaan ole toivonut näin paljon, että menkat alkaisin. Tai sitten että testi näyttäisi plussaa. Ei jaksa odottaa enää... :/ Ja hermot menee!

Minun pitää nyt mennä vaakatasoon kun huippaa.

Palataan! =)

Kp 29/26-30, yk 8

Vierailija
12/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä jänskätään jäädäänkö joulukuisiin vai tipahdetaanko uudelle vuodelle! Olo on sellainen, että täti tulee ihan minä hetkenä hyvänsä. Ikävintä tässä hommassa on sellainen,että viimiset kuukautiset alkoivat tuhruvuodolla joka kesti kolme päivää sitten oli kaksi päivää väliä ja alkoi kunnon vuoto joka kesti viisi päivää. Minulla ei ennen ole ollut tällaista ja se sai vähän hämilleen jo ihan sen takia miten lasken ovulaation! Hyviä neuvoja otetaan vastaan, jos nyt vaikka nämä seuraavatkin kuukautiset alkavat samalla tavalla. Edellisestä synnytyksestä on kulunut vasta 9kk joten voihan se olla,että hormoonit ei välttämättä ole imetyksen jälkeen vielä palautuneet! Synnytyksen jälkeen ei ole ollut ehkäsyä koska päätimme, että perhe saa kasvaa kun on kasvaakseen. 5 kuukautiset on olleet imetyksen jälkeen ja kierron väli on ollut 28-30. Lapsia on tämän nuorimmaisen lisäksi kolme ja olen aina lähtenyt helposti odottamaan . Tätä viimistä heti jo ensimmäisellä kierrolla. Oma napainen kirjoitus =) On ollut ihana lukea plussista ja toivon pienille matkustajille paljon liimaa jotta pysyvät mukana loppuun asti. Pahoittelut niille joita ei vielä tärpännyt ja onnea uuteen yritykseen. Aurinkoisin terveisin: Leppis ja pikkuväki

Vierailija
13/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä itkettää ja kesken työpäivän. Kk alkoi. Kuinka voi yhtäkkiä kierto heittää näin? Ihan ärsyttävää. Ilmeisesti niitä vauvoja saa vain, jos ei " yritä" . Kuinka tästä nyt sitten jatketaan? Milloin alan tikuttamaan? Tässä kierrossahan en selvää ovista edes bongannut, mitäs jos en ovuloikaan? Suositelkaa hyviä ovistikkuja, kiitos ja anteeksi purkaukseni.

T. Pötkö kp 1/28-37

Vierailija
14/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkö ja muutkin: pahoittelut tädistä.

Mä en jaksais millään odottaa perjantaita että testaan. Silloin on " pakko" koska ehkä tulee vähän alkomaholia maisteltua ja la kans :-\ Ei tee hyvää laihistelulle.

Kaiken kaikkiaan tämä viikko tuntuu pitkältä kuin nälkä vuosi.

T:Vacsuli kp 35/28-40 yk 6

Vierailija
15/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistesti viivasi kuulostavat lupaavilta. Joskus kun olen testannut ovistestillä kun menkkojen pitäisi alkaa niin toinen viiva on ollut aivan olematon ja plussa kierrossa taas samanvahvuiset.

G rv 18

Vierailija
16/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niin pohjafiilis, hirveä flunssa ja nega testattu tänään ja niin kyl aavistin, kun se kohdunnapukka on pehmentynyt ja auennut :/ Mut testasimpa silti ja 10:een yrityskiertoon mennään :(

En tie sitten jaksanko alkaa tikutteleen, ennen en oo, vai mennäänkö vaan fiilis pohjalta.. Esikoinen meillä tärppäs yhdestä kerrasta ja sillon en kuvitellut olevan ees otollinen aika, et oli vähän niinkuin onnellinen vahinko!! No jos sit joskus kesän jälkeen tärppäis, nyt alotan pienen laihiksen kesäks!! Joten sekin voisi vaikuttaa asiaan..

2pojanäiti: Ilmoittelehan, kun olet plussannut :) Tsemppiä sinne!

Muillekin vielä täällä kituuttaville, toivottavasti te saatte niitä plussia!

Emmuli kp 30/30-31 yk 9 vaihtuu huomenna tai ylihuomenna yk 10:n

Vierailija
17/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa taas. Herkässä testissä (Kotitesti.fi:n 10ml/iu) oli vaan viivapaikka tai jotain. En ainakaan väriä siinä nähnyt vaikka kuinka katsoin. Vähän aikaa sitten tiputteli vähän vaaleanpuanista ja kohdun nipukka on tullut alas. Tänä aamuna ainakin lämmöt oli vielä koholla. Luulen, että menkat alkaa kuitenkin. Alkaisi jo, niin pääsisi eteenpäin. Aika pessimisti taidan olla... :) Mutta, hoksasin muuten, että nythän on menossa vasta dpo 12, joten ei ehkä voikaan vielä näkyä r.testissä. Ääh, täytyy odotella vielä. Voi tätä piinaa...

kp 29/26-30, yk 8

Vierailija
18/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti, kylläpä kuulostaa lupaavalta! Taidat olla seuraava plussaaja! Toivottavasti ne sun testit tuli jo tänään, niin saatais uutisia jo huomenna :) Peukutuksia!

Pahoittelut tädistä Pötkö! Sulla oli niin jännät paikat odotella että josko. Harmillinen juttu.

Itse sorruin testaamaan taas tänään, vaikka piti odottaa keskiviikkoon. No samaa kai se ois näyttänyt huomennakin. Eli nega tuli. Nyt en kyllä testaa ennen viikonloppua, jos ei tätiä näy. Kierto on ilmeisesti edelleen venynyt pidemmäksi.. Edellinen oli keskenmenon jälkeen 42, normaalisti lähestulkoon aina 29. Alan jo epäillä, että ovuloinkohan ollenkaan tässä kuussa..

Tuo negahan tarkoitti kuitenkin sitä, että nyt jos tulisikin plussa, niin olisin jo varmaan tammikuinen? Eli joka tapauksessa tammikuun listalle kuuluisin. Mutta pysyn nyt täällä, vaikka hampaat irvessä, siihen saakka kun täti tulee!!! Olenpa sitten lopulta täällä vaikka itsekseni :)

Tinttana

Vierailija
19/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti olitkin kirjoittanut samaan aikaan kun minä raapustin omaa tekstiäni.. Mutta peukut edelleen pystyssä! Oliko millainen kotitestit.fi:n testi? Onko niissä edes viivanpaikkoja? ;)

Vierailija
20/33 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti päätti kyläillä siis, harmittaa vietävästi...

No. pitäis oikesti ajatella että tulee kun on tullakseen, ei niitä vauvoja voi vaan tilata... Vaikka meilläkin esikoinen tuli heti ekasta, joten kuvittelin tämänkin olevan helpompaa.

Onnea kaikille plussanneille ja jaksuja meille muille!

V yk 5 kp 1/28