* Joulukuun tähtöset * vko 17
Huomenta. Alkaa varmaan joulukuiset käydä jo vähiin. Mä olen varmaan täällä joulukuisissa, kun tammikuisetkin jo plussailee :)
Eli mun tilanteessa ei minkäänlaista muutosta. Eilen tuli elokuvissa todella paha olo ennen leffan alkua ja koko leffan ajan itketti. Mutta testit näyttää negaa. Pystyykö työterveydessä ottamaan sen verikokeen, josta varmistuisi onko raskaana vai ei? Tämä epävarmuus käy todella hermojen päälle.
Terv. Pötkö kp 37/28
Kommentit (33)
se kierto olikin " vain" 37 päivää, ei 39.
Alkoi ne menkat sittenkin... Arvasin jo kivuista eilen ja ettei testiin tullut edes haaleaa viivaa. Mutta oireita oli vaikka muille jakaa. No, täytyy nyt keskittyä seuraavaan kiertoon. Kyllähän tämä piinailu otti pattiin, mutta ei ollut vauvan aika meillä vielä. Siirryn siis tammikuisiin. Kiitos tsempeistänne! =)
Oikein paljon tsemppiä tänne jääville!! =) Saakaahan oikein paljon plussia!! :))) bd bd bd bd!
Tulin kysymään mielipiteitänne vaikken ole ennen tänne kirjoitellutkaan.
Olen kahden lapsen äiti(02,06)ja olisi ihanaa saada kolmaskin nyytti...
Tilanteeni on että haaveilen tästä yksin,koska mies ei todellakaan ole yhtä innokas ajatukselle.
Ehkäisyä ei kuitenkaan käytetä(aika valmis siis miehenkin pitäisi olla vai?=))
Kaksi vuotta sitten saimme ihanan " yllätyksen" kun aloin odottaa,vaikka ei yritetty lasta ja keskeytettiin sänkypuuhat..(siis mies ei päästänyt sisälle)(tai näin ainakin luultiin=))
No.... nyt olen ollut ihan tunnelmissa koska kuukautiset myöhässä (kp.31-26/28)...MUTTA ei MITÄÄN oireita että olisin raskaana.Ei pahoinvointia,ei rinnat arat,mikään ei ällötä!!
Eli...Te jotka olette pompanneet täältä onnellisesti o-puolelle,niin missä vaiheessa raskaus oireet alkaneet?
En halua vielä testata,koska pettymys olisi niin suuri jos en olisi raskaana(paljon mukavampi käydä vessaSSA ja todeta ettei menkat alkaneet vieläkään!)Jos ei ala niin aattelin testata vasta sunnuntaina(kp.35)
Kait sitä miestäkin pitää alkaa pehmittään.
Tulipas joristua!
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA ONNEA UUTEEN YRITYKSEEN TÄDIN YLLÄTTÄNEILLE!!
-oinass-
Siis puuhailtiin (oireiden mukaan)oviksen aikoihin ja " keskeytettiin" ,mutta saihan meidän edellinenkin alkunsa näin!
aivan ajallaan, 30 kp tuli kierroks ja pupuilut ajoitettiin 14 ja 16, sen jälkeen oli hiukan taukoa ja mietin, et oliko liian aikaista, mut kyl noi kp:t ois pitänyt olla suht otolliset.. mut jotain vikaa meis on..
No nyt päätin, et alotan kunnon elämäntaparemontin ja jos tärppää niin hyvä ja jos ei, niin sit kesän jälkeen vois miettiä jotain tutkimuksia, vaikkakin meillä yksi lapsi jo on ja mulla kierrot tosi säännölliset.. Et ehkä se on vaan tää pirun ylipaino.. Joten se laihis täs kesän aikana ois pop, mut kun se kesän houkuts jätski sotkee kuviot kumminkin ;) Ei vaan nyt on pakko yrittää tosissaan, sen vauvankaipuunkin takia!
Pötkö: Joo niin siinä vaan kävi meillekin, että yritystä on aikas kauan jo takana ja kokoajan toi esikoinen kasvaa, mutta kunhan nyt ei enää kauheen kauaa menis, ettei ihan neljää vuotta tulis ikäeroo.. Mut eihän sitä tiedä koska tärppää.. Meidän esikoinen täyttää syksyllä kolme ja niin suunnittelin viime syksynä, et tulis alle kolme vuotta ikäeroa ja sais paremman äitiyspäivärahan.. Mut kun jotain suunnittelee liikaa, niin eihän se niin mee!!! Tsemppiä teille kovasti, että tärppää pian!!
No mä siirryn tammikuisiin, en kovin luottavaisena (!!!), mut taidan sinne vie liittyä kuitenkin..
Emmuli kp 1/30 yk 10 alkoi :(
Oinass: Mä oon sitä mieltä, et toi oireettomuus vois tarkoittaa juurikin sitä plussaa.. ei tietty kaikilla, mut meidän mukelosta mulla ei ollut mitään oireita raskauteen eikä menkkoihin eli ei minkäänlaisia mahakipuiluja!
Et voihan se olla, et teillä on tärpännyt toisenkin kerran noin onnellisesti ja salaa :) Toivotaan niin, tsemiä ja tuuhan kertoon, kun testaat et miten kävin! Sinuna jo testaisin.... jännää!
E
Laitoin tunti sitten miehen apteekkiin hakemaan pienelle suppoja kun hampaat ovat aiheuttaneet kuumeen! Samalla pyysin häntä tuomaan minulle raskaustestin=) Nooh...Teinpä sen sitten tässä...ja plussa sieltä tuli ihan ajallaan. Ei ihan niin tumma kuin toinen viiva, mutta ei mikään haamukaan. Varovasti kuitenkin lähdetään liikenteeseen koska ennen viimeistä raskautta oli keskenmeno joka pelottaa nytkin. Olen niin onnellinen plussasta, mutta takaraivossa pelko. Nooh ehkä se menee ohi. Mitenköhän nyt sitten lasken lasketunajan kun viime kuukautiset alkoivat tuhruvuodolla???? 20 päivä maaliskuuta. Jos la lasketaan tuosta päivästä meille tulee perheenlisäystä 25 joulukuuta. Nyt tulee tippa linssiin...Meidän jouluihme. Viikkoja olisi nyt sitten viisi koossa. Jessus mikä soperrus koittakaahan saada selvää=) olen aivan onnesta sekaisin! Meinaan tehdä vielä varmistukseksi uuden testin viikonlopun jälkeen ja sitten soitan neuvolaan. Ai niin oireet ovat olleet vähäisemmät kuin normaalisti ennen kuukautisia ja naama on aivan täydessä kukassa. vähän niin ku olis haulikolla ammuttu lähietäisyydeltä.=) Odotuspuolelle en vielä uskaltaudu...antaa ajan kulua vähän. Iahanan aurinkoista keskiviikkoa kaikille. Onnea vielä plussanneille ja plussapuhuria muille.
Ja muille pahoittelut tädistä. Voin sanoa, että tiedän tunteen, sillä niinpä käy minunkin tieni tammikuisiin. Täti saapui tänään. Kauhea pettymys, vaikkei olo ollutkaan yhtään " raskaana oleva" . Mutta joka tapauksessa. :( Sniif. Jotain positiivista kun yrittää etsiä niin kierto on taas normalisoitumassa keskenmenon jälkeen, eli lyheni edellisestä 42:sta 32:een. Eli melko normaali. Tähän kiertoon aion tilata ovistikkuja! Järeämmät aseet käyttöön tuota inhaa tätiä vastaan!!!!!!!
Tinttana
kun täti tuli eilen.
Kierto siis pidentyi 3 päivää...nyyh..harmittaa vaikken ole edes ehtinyt kuumeilemaan.
Varmaan täytyisi alkaa yrittämään ihan OIKEASTI.
Onnea plussanneille!
Onko kaikki ulkonanuattiamsta ihanasta ilmasta (ainakin täällä pks).
Paihoittelut tädistä, ja ONNEA plussanneet (oi ainakin yksi edellisen viestini jälkeen).
Huomenna sitten testaan aamu pissasta. Ainoa oire on satunnainen masun nippailu (n.1x päivässä), ei muuta, ei edes menkkoja oireilevia juttuja.
Tän viikon tsemppailut syömisten suhteen ovat kannattaneet: paino maanantaista alas 2 kg *tuulettaa*.
T:Vacsuli kp 37/28-40, yk6
Negaa testi näytti, mutta Fertility Friend viimeinkin sanoo että ovulaatio olisi ollut 18.4. ja nyt olisi vasta 7dpo.
T:Vacsuli kp 38/28-40, yk 6
Missäs kaikki?
Vai pitääkö hakea seuraa tammikuisista ;-)
T:Vacsuli kp 39/38-40, yk6
emmuli ja V ja oliko muitakin:
Meilläkin esikoinen tärppäsi ensimmäisestä kerrasta ja olin siitä ja olen kyllä todella onnellinen hänestä. Tämä oli kierron ihan loppupuolella ja olin varma, ettei enää siinä kierrossa tärppää, mutta niinpä vaan tärppäsi.
Meillähän tämä oli vasta toinen yrityskierto, mutta tätä " yrittämisen" aloittamista on pitänyt odotella kuukausitolkulla, koska aloitin elokuussa uudessa työpaikassa enkä halunnut heti tulla raskaaksi. Nyt tässä sitten varmaan menee ties kuinka kauan. Entä jos ei onnistukaan enää ollenkaan... Eli tuntuu siltä, että tässä on odoteltu jo monta kuukautta. Esikoinenkin täyttää jo kolme vuotta toukokuussa. Jotenkin masentaa nyt todella kovasti.
Ja harmittaa sekin, että silloin kun ei " haluaisi" raskaaksi kk tulee niin säännöllisesti 28 päivän välein ja kun haluaa, yhtäkkiä kierto onkin 39 päivää. Anteeksi, mutta olen todella pahalla tuulella. Töissäkin on ihan tyhmä projekti, joka ei kiinnostaisi ollenkaan, mutta pakko. Tuntuu, että tällä hetkellä elämässä kaikki on vaan pakkoa. Vaikka mulla on kaikki oikeasti todella hyvin. Tämä on vaan tätä hormoonitunnemyrskyä. Lähdenpä tästä tammikuisiin.
Terv. Pötkö