Koemme olevamme toisillemme oikeat, mutta mies haluaa lopettaa suhteen jo alkuunsa, koska hanen tyonsa voi vieda hanet mihin pain maailmaa tahansa...
Eli hän on luomassa uraa ja haluaisi ulkomaille töihin ja suomessakin työt keskittyvät pääkaupunkiseudulle, jonne pitäisi muuttaa. Olemme tavanneet kuukausi sitten ja tällaista yhteyttä emme ole kumpikaan kokeneet ennen. Tuntuu, että tässä se oikea nyt on! Niin uskomatonta kuin se onkin. No, mies haluaa nyt kuitenkin lopettaa suhteen tähän, koska tietää siitä tulevan liian vaikeaa sitten, kun hän muuttaa työn perässä!? Hänellä on huonoja kokemuksia etäsuhteesta, joten ei usko sen toimivan.
Miten saan miehen pään käännettyä? Haluaisin tavata hänet vielä kerran. Puhuimme tästä suhteen päättämisestä puhelimessa tänään. Itken tuskaani...
Kommentit (49)
parempaa onnea seuraavan kanssa. Toivottavasti kohtaat pian unelmiesi prinssin, joka haluaa jäädä sinne Koto-Suomeen.
T:Ulkomamma
Vierailija:
Kun saimme lapsia hän lopetti ne, eikä nyt vietä kotoa pois yötäkään.
:DDDDDD
huono kielipää tai ei niin kyllä se uusi kieli tarttuu uudessa kotimaassa. Laita sille tekstari ja kerro, että haluaisit vielä tavata. Laita siihen, että olet valmis lähtemään vaikka iikinkäkkärään hänen kanssaan jos se siitä on kiinni. Jos mies ei tästä huolimatta halua tavata, hän ei ole sinulle Se Oikea (tai sinä et ole sitä hänelle). Tsemppiä
Toivopi se Ulkomamma
Meille molemmille oli selvää että se on vain välivaihe, ja että meidät on tarkoitettu yhteen. Olimme siis vuoden erossa, molemmin puolin matkustimme parin kuukauden välein toisiamme tapaamaan. Ei tullut mieleenkään että se työkeikka olisi ollut este loppuelämälle, kummallekaan. Suhde kesti sen koska oli lopultakin tavannut ihmisen jonka kanssa sen loppuelämän voisi viettää.
Miehelläni oli sen jälkeen vielä paljon ulkomaankeikkoja ja minä olin joko mukana tai kotona. Kun saimme lapsia hän lopetti ne, eikä nyt vietä kotoa pois yötäkään.
Valitan, sinulle annettiin vain kätevä tekosyy, todellinen oli se että mies ei halua vielä sitoutua vaan haluaa olla vielä vapaa ja seikailla.
Tapasin sotilasuralla olevan miehen ja niin vain jäin minäkin tunteineni hänen työnsä jalkoihin. Ihmisillä on eri prioriteetit. Kaikki eivät ole sitä mieltä, että ura pitäisi uhrata rakkauden vuoksi.
Tämä mies on sittemmin monta kertaa ilmoittanut miten paljon hän on päätöstään katunut, mutta minä olin jo ehtinyt tahollani naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, jolle perhe on kaikken tärkeintä. Etsi ihminen, joka ajattelee samoin kuin sinä. Tulet muussa tapauksessa jäämään joka käänteessä kakkoseksi silloin kuin miehellä on kysymys urasta.
Jos taas haluat hänet omaksesi pakostakin, älä roiku, vaan ole ryhdikäs ja itsenäinen. Tee omat ratkaisusi, opiskele ja kehitä itseäsi. Hän kävelee luoksesi aikanaan.
En jää perään ruikuttamaan. Kaikki onnistuisi jos oikeasti haluaisi, mutta ilmeisesti sitoutuminen tuottaa ongelmia...
Ap
mä en lukenut ketjua ollenkaan, vain sun viestin.
Mä lähin miehen mukaan. JA ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta. Lapsiakin ollaan saatu. Miehen mukana siis olen kulkenut!
Olen kyllä kovasti kaivannut suomeen ja kavereitani siellä. Onneksi olemme aika usein päässeet matkustamaan suomeen!
Kuulostaa aivan mieheltä, jonka kanssa seurustelin lyhyesti. No, varmaan näitä tietysti riittää..
tekstariisi mitään?