Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan 7 kk:n ikäisen yötissityksen loppumaan? Nyt vaatii tissiä 4 krt/yö.

Vierailija
20.04.2008 |

Yritän antaa tuttia, mutta viskaa tutin menemään ja koventaa huutoaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä selvästi kävi niin, että kun vauva tuli kevyen unen vaiheeseen ja alkoi vähän ähistä, havahduin minä ja minun hengitysrytmini muuttui. Vauva havahtui tähän ja tiesi, että nyt on maitoa lähellä.



Kun paikalla oli vain mies, saattoi vauva nukkua koko yön heräämättä. Jos heräsi kunnolla, niin tietysti menin imettämään, mutta heräämiset todellakin vähenivät merkittävästi ja miehen antama tutti riitti moniin heräämisiin.



Oma mielipiteeni on, että tuonikäisellä vauvalla ei ole yöllä enää oikeasti nälkä, hän vain käyttää tilaisuutta hyväkseen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla