Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnettomuuden aiheuttanut maasturikuski poltti tupakkaa tekonsa jälkeen!

Vierailija
20.04.2008 |

Vähät välitti uhrien auttamisesta

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silminnäkijä: Kia-kuski ei auttanut

21.4.2008 19:59

Malagan bussiturman silminnäkijän mukaan onnettomuuden aiheuttajaksi epäilty Kia-kuski ei tehnyt mitään loukkaantuneiden auttamiseksi.

- Kaikki huusivat hänelle, että katso mitä olet tehnyt. Mutta hän ei tehnyt mitään ihmisten auttamiseksi, onnettomuustiellä Benalmadenan lomakaupunkiin ostoksille matkannut Lucia Palma kertoo vihaisena.

Tieltä ulos ajanut mies tuli onnettomuuspaikalle valitellen päätään.

Sattumalta kolmikymppinen Palma tuntee rattijuopumuksesta epäillyn Kia-kuskin, sillä he ovat samanikäisiä ja kotoisin samasta El Atabalin pikkukaupungista. Palman mukaan miehellä on jo pitkään ollut ongelmia päihteiden kanssa.

- Hänen elämäntyylillään jotain tällaista olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin.

- Toivon hänelle elinkautista tuomiota, Palma jatka

Vierailija
2/26 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olis voinut olla hyödyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

killed in action

Vierailija
4/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, hermostuksiisaan ja shokissa ihminen saattaa tehdä ihan mitä vain. Tässä tapauksessa veti röökiä.

Vierailija
5/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap ole tainnut koskaan joutua onnettomuuteen? Silloin ei pysty toimimaan rationaalisesti vaikka osaisikin.

Vierailija
6/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä tässä oli pointtina?

Saattoihan tuo olla vaikka vähän shokissa ja hermostunut, polttaisin ehkä itsekin pari savuketta tuollaisen onnettomuuden jälkeen.

Vierailija
7/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ajelee humalassa, tappaa ihmisiä ja tuon jälkeen silminnäkijöiden mukaan käyttäytyy hyvin ylimielisesti onnettomuuspaikalla. Uskomatonta!

Vierailija
8/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa voi myös esimerkiksi soittamalla apua. Käydä katsomassa minkälaiselta tilanne näyttää, bussi olisi voinut syttyä tuleen yms. Mutta tätä maasturikuskia kiinnosti vain oma hyvinvointi ja tupakka. Yllättikö muuten ketään että noin käyttäytyy maasturikuski? Hehän ovat tunnetusti hiukan erilaisia kuin muut kuljettajat...

Vierailija
9/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen, oli humalassa tai ei, menee shokkiin tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
10/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Normaali ihminen, oli humalassa tai ei, menee shokkiin tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
11/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin itse pieneen onnettomuuteen muutama vuosi sitten, ei henkilövahinkoja, auto lunatuskuntoon.

Olin sen jälkeen onnettomuuspaikalla ihan pois itsestäni ja tärisin vain.

Mietin, että jos olisit ap tämä maasturikuski niin olisitko sen tapahtuman jälkeen alkanut organisoida pelstustoimenpiteitä ja antanut ensiapua muille vai olisitko vetänyt hermosauhut.

En puolustele tätä kuskia, mutta ei kukaan ole niin kylmäverinen, että pystyy tuollaisen onnettomuuden jälkeen auttamaan muita kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
12/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti paikalle apua, meni bussiin sisälle auttamaan uhreja yms. Että älä sinä väitä ettei kukaan pysty auttamaan!

Humalassa kaahaa ja riehuu auttajille ja tuollaista täällä sitten suorastaan säälitellään!

Vierailija:

Jouduin itse pieneen onnettomuuteen muutama vuosi sitten, ei henkilövahinkoja, auto lunatuskuntoon.

Olin sen jälkeen onnettomuuspaikalla ihan pois itsestäni ja tärisin vain.

Mietin, että jos olisit ap tämä maasturikuski niin olisitko sen tapahtuman jälkeen alkanut organisoida pelstustoimenpiteitä ja antanut ensiapua muille vai olisitko vetänyt hermosauhut.

En puolustele tätä kuskia, mutta ei kukaan ole niin kylmäverinen, että pystyy tuollaisen onnettomuuden jälkeen auttamaan muita kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
13/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kyllä aloittaa pelastustyöt, estää välittömästi lisäonnettomuuksien syntymisen ja soittaa apua (jos tarvitsee, av-mammahan osaa kyllä hoitaa pikkuonnettomuudet ihan itse). Av-mamma on tilanteessa rauhallinen ja rationaalinen. Me muut, tavalliset ihmiset, saatetaan järkyttyä onnettomuudesta eikä ehkä osata toimia täysin järkevästi.

Vierailija
14/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsin pakoon, poltin minäkin tupakan vaikka en koskaan ole polttanut

Vierailija
15/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä onnettomuuspaikalla, ei ole kuule koko ukko edes tajunnut mitä tuli tehtyä kun on siellä humalassa riehunut

Vierailija:

se kyllä aloittaa pelastustyöt, estää välittömästi lisäonnettomuuksien syntymisen ja soittaa apua (jos tarvitsee, av-mammahan osaa kyllä hoitaa pikkuonnettomuudet ihan itse). Av-mamma on tilanteessa rauhallinen ja rationaalinen. Me muut, tavalliset ihmiset, saatetaan järkyttyä onnettomuudesta eikä ehkä osata toimia täysin järkevästi.

Vierailija
16/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja pääsin pakoon, poltin minäkin tupakan vaikka en koskaan ole polttanut

Vierailija
17/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan totta puhutaan, niin mun kanssa ei kannata joutua kolariin, koska melko varmasti en osaisi huolehtia edes itsestäni siinä tilanteessa. Ehkä juoksentelisin shokissa pitkin katuja huutaen, vaikken kännissä olisikaan. Shokki on ihmeellinen asia, jota on vaikea ymmärtää ellei ole kokenut tai edes livenä nähnyt.

Vierailija
18/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuski ei ollut humalassa ja oli ammattikuski, kolarin aiheutti huono keli.

Espanjassa humalassa autolla törttöillyt mies.

Jos ihminen on niin humalassa ettei autolla osaa ajaa niin mitenkähän tuo olisi osannut auttaa onnettomuuden uhreja?

Vierailija
19/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainenko ei voi olla shokissa? Itse asiassa humalaisen shokki on varmasti vielä voimakkaampi kuin selvinpäin olevan, koska on vielä viina sekoittamassa päätä.

Minä en ymmärrä ihmistä siinä tilanteessa, kun hän lähtee kännissä autoon, mutta ymmärrän hänen käytöstään onnettomuuden jälkeen, oli hän sen aiheuttaja tai ei.

Vierailija
20/26 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin saanut soitettua poliisille