Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on NIIN tyhmiä naisia, jotka eivät tajua, että lapsia ei tehdä?!

Vierailija
20.04.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä vasta saatana NELJÄ vuotta LAPSETTOMUUSHOIDOISSA NIITÄ KAKAROITA TEKEMÄLLÄ TEHTY!!

Vaan missä tulos?????

Vierailija
2/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syntyneet ovat tehtyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan erittäin hyvin tunteesi.

Vierailija
4/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen eikä saaneen.

Vierailija
5/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta aiotte TEHDÄ?

Se kun ei aina ole niin yksinkertaista...

Vierailija
6/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on takana " lapsettomuutta" useampia vuosia, hoitoja ei kuitenkaan ikinä aloitettu, useampi raskaus päätyi keskenmenoon, nyt viimein on sylissä ihana pieni vauva muutaman kuukauden ikäinen, mutta yhä olen sitä mieltä että lapsen sain, en tehnyt.

Vierailija
7/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli siinä.

Vierailija
8/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsia ei tekemättä voi saada...

Vierailija
9/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä voisin väittää, että se on aika kovalla työllä tehty. Tosin lapsen syntymän jälkeen olen varmaankin sitä mieltä, että se on saatu.

Vierailija
10/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päätettiin jättää ehkäisy pois ja varmistettiin vielä että ovulaation aikoihin tuli sekstailtua ja kappas, lapsi sai muutamassa kuukaudessa alkunsa. Kaksi kertaa näin.

Vaikka se teille lapsetteomuudesta kärsiville/kärsineille on niin vaikea haluta ymmärtää, niin suurin osa ihmisistä todellakin päättää tehdä lapsen ja sitten tekee sen.

Voihan sitä tosi esittää ylevää ja puhua saamisesta.

Vierailija
11/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ekasta kierrosta tärppääjät voivat ajatella saavansa.

Vierailija
12/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen TEHNYT kaikki lapseni.

juuri silloin, kun olen halunnut, suunnitelmien mukaan.

Vierailija
13/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä poliittinen korrektius on tosi rasittavaa, kun on joka ikisessä lauseessaan aina muistettava KOROSTAA sitä miten niitä lapsia tosiaan vain saadaan eikä voi tuosta vain tehdä... Vaikka aihe ei mitenkään liittyisi lapsettomuuteen vaan esim. siihen, kannattaako teh... anteeksi SAADA viittä lasta jos on talous erittäin huonossa jamassa eikä tunnu jaksavan neljänkään kanssa.

Vierailija
14/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan päättää missä kuussa vauva syntyy ja sovittaa sen vaikka loma-aikoihin. Ei se lasten hankkiminen todellakaan ole kaikille vaikeaa. Joskus niitä tulee ihan vahingossakin, vaikka yhtään ei yritä. Kun kerran ehkäisy pettää niin se on siinä.

Vierailija
15/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät voi myöskään tekemällä tehdä niitä lapsia (esim. hoidot). Jos on sitä mieltä, että lapset saadaan, niin sitten täytyy hyväksyä se tosiseikka, etteivät kaikki saakaan lapsia. Jos alkaa tehdä lapsia, vaikka onkin sitä mieltä, että lapset saadaan, pyörtää omat puheensa lapsensaanti- tai lapsenhankkimissemiotiikasta.

Että näin. Enkä tahdo nyt ketään loukata, tuli vain mieleen esittää tällainenkin näkökanta. Meillä kyllä lapsia tehdään, ihan tietoisesti seksiä harrastetaan enemmän tai vähemmän panostettuna lapsensaantiin.

Vierailija
16/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä hiukan pitää jotain tehdä jos haluaa saada lapsen aikaiseksi. Eri asia sitten, että onnistuuko se ja onko lopputulos toivottu.

Vierailija
17/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota hokevat ihmiset kuvittelevat olevansa muita viisaampia ja ymmärtäväisempiä kun ovat hoksanneet että lasten saaminen ei ole mikään itsestäänselvyys.

No, jos ei saa kysyä, että " Montako lasta aiotte tehdä?" sitten ei kannata kysellä esimerkiksi " Aiotko lenkkeillä viikonloppuna?"

Eihän se nyt perhana vie ole mikään itsestäänselvyys, että jalat toimii muutaman päivän päästä!! Sitähän voi joutua onnettomuuteen ja koko jalkoja ei ole olemassakaan! Törkeää olettaa tuollaista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän