Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit tarkkailevat lastensa ruokailua

Vierailija
19.04.2008 |

Miksi jotkut äiditä seuraavat maanisen tarkasti, saako hänen lapsensa aina tasan tarkkaan ja varmasti vähäkalorista ja terveellistä ruokaa? Luuletteko, että siinä on mukana se, että äiti haluaisi itse syödä niin, mutta ei pysty? Joten yrittää saavuttaa sen lapsensa kautta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen lapsi ei suostu pistämään suuhunsa mitä hyvänsä, kun kaikki saattaa sattua suuhun jne. On hyvin varovainen. Eikä aina tiedä suoraan mille ruoalle on allerginen. Voi myös sietää jonkin aikaa jotain uutta, ja sitten yhtäkkiä herkistyykin sille.

On siinä mammalla tekemistä kun miettii ruokavalion terveellisyyttä ja lääkäriltä on saatu ohjeita. Ja vitamiineja ja kalsiumia, rautaa, maitohappobakteeria yms. on pitänyt antaa koko ikänsä.

Vierailija
2/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin/vanhemman tehtävään kuuluukin vahtia lastensa ruokailua ja ravintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna tajua tätä av-vainoa terveellisiä elämäntapoja kohtaan. Pidetään suorastaan lapsensa kiduttajana, jos ei lapselle tarjoa säännöllisin väliajoin karkkia tai hampurilaisia.

Vierailija
4/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerisyyteen menevä vähäkalorisuuden tarkkailu on järjetöntä jos ei ole todellista syytä siihen. Lapsi kuluttaa vielä kaiken. Jos ei nyt pelkkää hampurilaista syö. Ennemmin olisin/olen huolissani ravintosisällöstä, en kaloreista.

Vierailija
5/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi siinä tapauksessa että lapsi on ylipainoinen. Mutta normaali lapsi ei normaaliruualla, normaalirasvaisella, terveellisellä ja monipuolisella, liho.

Vierailija
6/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on jatkuva, vahva kortisonilääkitys, joka lisää ruokahalua. Lapsi ei voi itse säädellä syömisiään, lihoisi muodottomaksi.

Vierailija
7/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan tervettä vahdata lapsen kalorimääriä. Ravinnon ravintosisällöstä kannattaa toki pitää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi