Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvosteletteko ihmisiä myös kuusen perusteella?

Vierailija
22.12.2014 |

Jos jollain on muovikuusi, onko hän huonompi ihminen? Mites minä, jolla ei ole kuusta ollenkaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pieno? Muovinen pieno?

Vierailija
22/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, tämähän on av-palsta. Et ole vapaa minkään inhimillisen elämän osa-alueen arvioinnilta täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidossa kuusessa on kieltämättä oma tunnelmansa mutta ne havut ne havut ja jatkuva imurointi. Nou thank juu.

Vierailija
24/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nååh, latvasta laho kuusi tokikin kertoo omaa muotokieltään.

Vierailija
25/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:29"]

Onko täällä muuten niin junttia porukkaa, että jollain on aidossa kuusessa sähkökynttilät?

Hahaha :D

Tyttärenne ei varmaan soita edes pienoa jouluaterian jälkeen? 

[/quote]

Sullako on sitten oikeat kynttilät liekkeineen palamassa kuusessa? 5v poikasi ei varmaan kaada kuusta lahjojen avaamisen jälkeen uudella leikkimoottorisahallaan?

T: meillä kävi näin viimevuonna, luojan kiitos ei ollut mitään oikeita kynttilöitä

Vierailija
26/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:29"]Onko täällä muuten niin junttia porukkaa, että jollain on aidossa kuusessa sähkökynttilät?

[/quote]

Ei niin. Meillä äiti soittaa ja soittaa pianoa.

Vierailija
27/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:29"]

Onko täällä muuten niin junttia porukkaa, että jollain on aidossa kuusessa sähkökynttilät?

[/quote]

huilua soittaam entä sun paskakasa

Vierailija
29/33 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En kutsuisi muovikuusen hankkinutta joulupöytään. 

Vierailija
30/33 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viemässä naapureille pipareita mutta en antanutkaan niitä kun heidän kuusensa oli niin ruma ja halvan näköinen. 

Vierailija
31/33 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen yksinäinen ihminen sellaisesta jolla on pikku muovikuusi/ei kuusta. Oikeisiin perhejouluihin kuuluu oikea iso kuusi.

Meillä ei ole kuusta ja on perhe. On myös rahaakin. Nuoret aikuiset ja me vanhemmat. Toinen kuusi on muovia ja toinen rapisee eli sotkee.

Vierailija
32/33 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:19"] Meillä on muovikuusi, koska esikoinen on allerginen kuuselle. [/quote] No onnea vaan. Toivottavasti on myös muovikinkku, muovikukat, ledikynttilät  ja muovirosolli myös. [/quote] öö? Allergiako ei ole muka pätevä syy muovikuuselle? Minusta muovikuusi on ihan käytännön syistäkin ok. Ei tarvitse joka vuosi hankkia uutta, neulasia ei varise, joten ei tarvitse niitä olla siivoamassa. Toki oikeassa on puolensa myös :) ap

Laatikot tein itse, kinkun paistoin, joulutortut tein, kynttilät on mutta kuusi puuttuu ja ihana kun ei ole mitään halvannäköistä härpäkettä. Muovikuusi ei oikein sovi Artekin viereen. Panostan laatuun ja sitä muovikuusi ei edusta.

Eri

Vierailija
33/33 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan se ja sama onko jollain viritettynä joulukuusi tai ei, aito tai muovinen. Jokainen tavallaan.

Asun yksin ja vietän omasta tahdostani myös joulut yksin, mutta silti laitan joulukoristeet paikalleen jo itsenäisyyspäivän jälkeen. En halua keräillä neulasia joulun jälkeen joka paikasta, siksi minulla on tekokuusi. On tekokuusia ja tekokuusia, halpahallin parinkympin kuusi näyttää jo kilometrin päästä muoviselle. Investoin pari vuotta sitten täysin aidon näköiseen (100% PE) 240 cm korkeaan kuuseen, jossa kaikki neulaset aidon näköisiä. Ei ollut halpa (700€) mutta tulee kestämään vielä vuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä