Teettekö itsellenne paukun aina esim. järkyttävien puhelujen jälkeen?
Kauniiden ja rohkeiden Stefanie aina jonkun järkyttävän uutisen jälkeen sanoi I need a drink ja meni sellaisen matalan vaunupöydän luokse jossa oli alkoholipulloja ja grogilaseja. Hän teki itselleen paukun ja kulautti sen kurkkuunsa.
Kommentit (14)
Ainahan noi työpäivän jälkeenkin joi kasuaalisti Martinia tai jotain. Ja joka ikiseen vastoinkäymiseen ainakin miehet tuplaviskejä kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan noi työpäivän jälkeenkin joi kasuaalisti Martinia tai jotain. Ja joka ikiseen vastoinkäymiseen ainakin miehet tuplaviskejä kaksin käsin.
Muistan oppineeni teininä sanan "double scotch" Kaunareista.
Ongelmajuominen ilmenee monella noin. Pienikin vastoinkäyminen hoidetaan viinalla.
En tee. Lähden pitkälle lenkille ja tulen takaisin vasta kun olen rauhoittunut,
En ole koskaan tehnyt itselleni paukkua. Päästelen paukkuja lähinnä aamuisin ekalla vessakäynnillä.
Minusta ei sovi tuo että on paljon viinaa esillä. Viinat tulee juoda heti ostamisen jälkeen loppuun.
En kannusta tukeutumaan usein alkoholin käyttöön, jos mieli on järkkynyt jostain.
Olen kahdesti elämässäni kaatanut itselleni lasillisen ihan vain tunnejärkytyksestä. Ensimmäinen kerta oli, kun sain kuulla poikaystäväni lukuisista petoksista. Toinen oli mummini hautajaisissa. En voinut uskoa että olimme tuolloin tutussa mummilassa hänen muistotilaisuudessaan, eikä hän liittyisi enää koskaan seuraamme.
Jos ostan kaupasta väärää makkaraa aviomieheni sanoo mää tartten paukun ja kumoaa oluen kurkkuunsa.
Ihminen voi yrittää hukuttaa surunsa viinaan, on kuitenkin hyvä tietää, että surut saattavat oppia uimaan.
Ei meillä taida ees olla alkoholia.
Nykypäivänä vedetään nokat, ei mitään paukkuja.
Ei ole hienoa tarjoilupöytää , ei tosin "äkkäbimboakaan " ,anopin sana juokosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä taida ees olla alkoholia.
Ei meilläkään. Ja eihän sitä edes pystynyt ajattelemaan minkään alkoholin hankkimista sen jälkeen kun lääkäri kertoi minun sairastavan syöpää. Mietin vain, että mitä seuraavaksi?
Siinä perheessä ymmärrän täysin.