Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joe Blascon meikkivoiteiteista pari kyssää:

Vierailija
03.12.2008 |

Kauan teillä se nappi kestää?

Oletteko olleet tyytyväisiä tähän tuotteeseen?

Kuinka usein käytätte ja missä tilaisuuksissa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappi kestää n.6kk ja käytän päivittäin. Muita meikkivoiteita käyttäessä iho alkaa kukkimaan. Toki huolellinen kasvojen puhdistus iltaisin on tärkeää. Mutta mulle siis tuo käy tosi hyvin ja ohuella kerroksella pärjää.

Vierailija
22/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin suht tyytyväinen, vaikka välillä naamalla olikin ihan liikaa sitä mössöä. Kokeilin sitten huvikseni Kanebon meikkivoide puuteria (jonka olin tietty jo valmiiksi tuominnut tosi huonoksi) ja sen jälkeen en ole Blascoa naamaani sutinut. Toki esim akne arpia tai muita selvästi näkyviä juttuja Kanebo ei varmaan riittäisi peittämään, mutta mulla ei itelläni olekaan mitään peitettävää. Ainoastaan posket hehkuvat tulipunaisina kylmässä tai kuumassa ja sitä hillitsemään tuo Kanebokin riittää! Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan sitä!!

Työkavereistakin muuten pari huomautti heti ekana Kanebo päivänä että ootko vaihtanut meikkivoidetta kun oot paljon paremman näköinen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mineraalimeikkejä kaapit täynnä ja itse olen vaan sitä mieltä että nämä mineraalimeikit ovat yliarvostettuja ja ns.muotia tällä hetkellä joka kyllä ohi menee.

En ole ihossani huomannut mitää eroa verrattaen tavalliseen meikkiin ja mineraalimeikkiin...minulla on kuiva iho ja mineraalimeikkien kanssa ihoni näyttää entistä kuivemmalta (ei sovi siis jauhemainen tähän pärstään).

Joe Blascoa olen pari kertaa kokeillut ja ihoni on näyttänyt hyvältä mutta mietinkin että mites sitten jatkuvassa käytössä?

t.ap

ja mineraalimeikit on ok meikäläisen iholle.

Mineraalimeikkejä on muitakin kuin vain puutereita tai meikkipuutereita.

Esim. meikkivoiteita löytyy.

Itselleni paras yhdistelmä arkimeikkiin on apteekin Decubal-voide, Lumenen Hydra Drops-meikkivoide ja Lumenen mineraalipuuteri. Iltameikkiin vaihdan Lumenen Double Stay-mineraalimeikkivoiteen.

Vierailija
24/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monella allergisella on kuiva iho ja moni allerginen ei voi käyttää luonnonkosmetiikkaa, koska on allerginen monille luonnontuotteille. Me allergikot todella arvostetaan kemiallisia, meille sopivia tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi