Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keiden puolisolla ulosottovelkaa, miten jaksatte?

Vierailija
19.04.2008 |

Mä olen ajatellut erota, en jaksa enää. Mies on kunnollinen työssäkäyvä ihminen ja mahtava isä mutta en jaksa 30000e ulosottovelkaa joka hänellä on. Ei siitä tavallinen duunari selviydy kovin äkkiä. Velkasaneeraukseen ei pääse kun ei maksuvaraa tarpeeksi. Kurjaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo 30 000 ihan maksettava, joku auto justiin vaikka, paljon sieltä exältä on putoomassa lisää?

Mua vitutti alussa ihan sikana miehen ulosotot, varsinkin kun ne oli niin tyhmistä jutuista tullut ja suuri osa exän juttuja, ja lisäksi nimeomaan yhteinen velka jonka mieheni nyt maksaa, no kohta on kokonaan pois onneksi se, mutta kyllä niistä muistakin maksamatta jättämisistä pikkuhiljaa eroon pääsee, työttömyyden aikana ehti onneksi vanhentua muutama vanhin juttu jo ja minäkään en ajattele aktiivisesti sitä.

Vierailija
22/25 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000e. Exän vanhemmat kuoli just ja niillä on vielä jakamaton pesä, eikö sieltä mene mitään velkoja ja mieheni ex-anoppi takas niiden lainan. Harmittaa kuitenkin kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleen exänkin perinnöstä viedään ulosottovelat pois.

Vierailija
24/25 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienituloinen ja olen lyhentänyt 250e kuussa velkaani. Kannattaa maksaa aina niin paljon kuin pystyy. Miehelläsi on varmaan maksusopimus, josta tulee aina lasku kotiin. Vaikka laskussa lukee summana 100e, niin voi maksaa enemmänkin. Summa lyhennetään veloista.

Kannattaa tehdä itse paperille suunnitelmaa velan maksamiseksi. Listata asioita mistä tinkiä ja missä realistisessa ajassa velat saisi maksettua pois.

Niinkuin täällä on sanottu niin 30000 on vielä inhimillinen summa ja sen kyllä saa maksettua, kun järkevästi suunnittelee. Ulosottomiehelle vaan soittoa ja apua kysymään.

Vierailija
25/25 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enempään ei ole varaa. On koittanut etsiä isompi palkkasta työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan