Te keiden puolisolla ulosottovelkaa, miten jaksatte?
Mä olen ajatellut erota, en jaksa enää. Mies on kunnollinen työssäkäyvä ihminen ja mahtava isä mutta en jaksa 30000e ulosottovelkaa joka hänellä on. Ei siitä tavallinen duunari selviydy kovin äkkiä. Velkasaneeraukseen ei pääse kun ei maksuvaraa tarpeeksi. Kurjaa!
Kommentit (25)
30 000e. Exän vanhemmat kuoli just ja niillä on vielä jakamaton pesä, eikö sieltä mene mitään velkoja ja mieheni ex-anoppi takas niiden lainan. Harmittaa kuitenkin kaikki.
kuolleen exänkin perinnöstä viedään ulosottovelat pois.
Mä olen pienituloinen ja olen lyhentänyt 250e kuussa velkaani. Kannattaa maksaa aina niin paljon kuin pystyy. Miehelläsi on varmaan maksusopimus, josta tulee aina lasku kotiin. Vaikka laskussa lukee summana 100e, niin voi maksaa enemmänkin. Summa lyhennetään veloista.
Kannattaa tehdä itse paperille suunnitelmaa velan maksamiseksi. Listata asioita mistä tinkiä ja missä realistisessa ajassa velat saisi maksettua pois.
Niinkuin täällä on sanottu niin 30000 on vielä inhimillinen summa ja sen kyllä saa maksettua, kun järkevästi suunnittelee. Ulosottomiehelle vaan soittoa ja apua kysymään.
ja enempään ei ole varaa. On koittanut etsiä isompi palkkasta työtä.
Onhan tuo 30 000 ihan maksettava, joku auto justiin vaikka, paljon sieltä exältä on putoomassa lisää?
Mua vitutti alussa ihan sikana miehen ulosotot, varsinkin kun ne oli niin tyhmistä jutuista tullut ja suuri osa exän juttuja, ja lisäksi nimeomaan yhteinen velka jonka mieheni nyt maksaa, no kohta on kokonaan pois onneksi se, mutta kyllä niistä muistakin maksamatta jättämisistä pikkuhiljaa eroon pääsee, työttömyyden aikana ehti onneksi vanhentua muutama vanhin juttu jo ja minäkään en ajattele aktiivisesti sitä.