Lue keskustelun säännöt.
Voiko vanhoja Helposti-kuoria vielä käyttää?
03.12.2008 |
Paljonko niihin pitäisi lisätä postimerkkejä? Eikös hinta ole noussut....
Kommentit (2)
Niissähän on sama idea kuin 1. lk merkeissä, eli arvo nousee postimaksun mukana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhoissa kun on se oranssi leima ja uusissa sininen, joten eroavat ulkoisestikin :/