Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmapatjavaravuode. Toimiiko?

Vierailija
03.12.2008 |

Jos ei saman ihmisen tarvitse usein nukkua, niin käyhän se paremman puutteessa. Niissä tulee yleensä karsea hiki, kun pinta on kumimainen. Nukkumistuntuma on sama kuin huonossa vesisängyssä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JYSK mainostaa viidelläkympillä tuollaista vähän väliä, mutta toimiiko se? Haluisin päästä tilaa vievistä patjoista ja hetekasta eroon.

Vierailija
2/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina siellä ollessamme nukumme sellaisella Jyskin ilmavuoteella.

Meidän mielestä se on parempi kuin uskoisikaan, eli olemme ihan tyytyväisinä nukuttu siinä aina.

Tietysti aika harvoin, vain noin 10 yötä vuodessa.

Vuoteen päälle kyllä levitetään vähintään lakana, ja taitaa siinä ilmavuoteen ja lakanan välissäkin olla peitto levitettynä, eli ei se isommin hiosta.

Suosittelen ostamaan, mikäli kenenkään ei tarvitse yli 4 päivää putkeen nukkua siinä, eikä yli 20 päivää vuodessa. Eiköhän se täytä vierasvaran ihan hyvin, eikä tosiaan vie tilaa juuri lainkaan. Se ilmapumppukin oli yllättävän kätevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekisi mieli laittaa se ihan vaan itselleni tuohon olkkariin. Suosittelen senkin takia, että vie säilytyksessä tosi vähän tilaa kokoonsa nähden.

Vierailija
4/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hyvä nukkua. Kumimaisen pinnan päällä on ainakin meillä sellainen velour-pinta ja tietty lakanakin tulee siihen eli ei hiosta.

Kannattaa huomioida, että malli on sellainen, minkä saa sähkösesti pumpattua parissa minuutissa (töpseli seinään) JA TYHJENNETTYÄ myös. Muuten et saa sitä enää ikinä takaisin säilytyspussiinsa.

Meille hommattiin tuollainen, kun meni hermot vieraspatjojen kanssa. Nyt on kaapissa aina iso parivuode odottamassa tarvitsijaansa. Tosi kätevää!

Vierailija
5/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin on hyvin nopeasti entinen patja..

Kokemuksesta tiedän..kissa käväisi terottamassa kynsiään meidän patjassa.

Vierailija
6/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö teidän vieraat kehtaa sanoa että hiostaa tai tuntuu muutenkin epämiellyttävälle. Jos on vaikka päiväpeite + lakana niin ihan ok nukkua, tosin ensimmäisen yön jälkeen patjaa on täytettävä, seuraavana yönä ilma pysyy patjassa paremmin.

Vierailija
7/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuhan siinä, mutten pidä erityisesti. Hieman hiostava, mutta enemmän häiritsee "heiluminen". Joka kerta kun kääntyy, sänky heilahtaa ja siihen herää. Ja minä ainakin pelkään nukkuessani tippuvani siltä, joten heräilen siihenkin. Vielä hieman pahentaa tilannetta, jos nukkuu siinä kaksistaan.

Heräilyistä huolimatta olen saanut nukuttua, mutta jos valita saisi, niin mieluummin vaikka edullinen irtopatja lattialla.

Vierailija
8/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada kokemuksia, muuten en uskaltaisi ostaa.

Vierailija
9/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, joka ensin mainitsi siitä hiostavuudesta. En ole just tuolla Jyskin mallilla nukkunut, mutta siinä missä olen nukkunut ja pelkkä lakana sen velour-pinnan päällä ei todellakaan estä hikoilua. Siihen pitää laittaa jotain muutakin väliin.

Parisänkymallissa omasta mielestäni on ongelma jos toinen (mahdollisesti painavampi) kääntyy, niin kyllä itse pomppii. Meillä on miehen kanssa 35 kiloa painoeroa ja mä kyllä herään siihen. Toki voi malleissakin olla erojakin.

Mutta kyllä nyt yhden yön nukkuu melkein missä vaan. Jos teillä on sellaisia yövieraita, jotka käyvät joko usein tai ovat pidemmän aikaa, niin en kyllä hommaisi.

Meillä on vuodesohva just tuon takia.

Vierailija
10/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan tuo Jyskin sänky. Meillä on sellainen ja paljon on ollut käytössä. Esim koko viime kesän jouduimme olosihteiden pakosta nukkumaan siinä. Kyllähän se alkoi lopussa tympimään, mutta ei ole ollenkaan valittamista. Ja tosiaan patjan ja lakanan väliin joku peitto niin ei hikoile. Lisäksi laitetaan aina paksun maton päälle jos on pikkasenkaan kylmemmät lattiat minua alkoi muuten palella vaikka untuvapeitoilla nukutaan. Patja ei todellakaan heilu tai hytky häiritsevästi kun sen pumppaa tarpeeksi täyteen ilmaa. Ja se pumppu mikä siinä on, on aivan ehdoton. Eli siksikin suosittelen juuri Jyskin sänkyä. Muissa sängyissä en ole niin kätevää pumppua nähnyt. Kaverillakin irrallinen pumppu, joka on aina hukassa ja muutenkin tosi huono. Eli ei muutakuin ostoksille :) Vieraat on taatusti tyytyväisiä!

Vierailija
11/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta rupesin nukkumaan kovalle lattialle.

Mieluummin nukuin siinä, kun tuolla kauhealla patjalla

Vierailija
12/12 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ilmapatjalla on kyllä kauhea nukkun jos ei ole tarpeeksi ilmaa! Pitä olla IHAN täyeen pumpattu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä