Älyttömin juttu mitä sulle on sattunut? Tai jollekkin tutulle
Kommentit (5)
ja odotin silloin kuopusta... olin etukäteen saanut tietää että odotan tyttöä. Menimme johonkin horoskooppi tms. ennustus pöytää kattelemaan jossa ystävällinen mies kehoitti meitä osallistumaan kilpailuun... sitten hän tokaisi jotain, että koskas tyttö syntyy? Menin ihan sanattomaksi että mistä se sen tiesi :) vaikka olikin varmaan veikkaus se tuntui siinä' tilanteessa niillä huuhaa messuilla jotenkin hassulle :)
Molemmat lapseni ovat olleet mahassa väärinpäin aivan loppuun asti. Molempia yritettiin kääntää mutta eivät kääntyneet. Toinen kääntyi itsestään viikko ennen syntymää kun nukuin (4200g) aika oli jo varattu leikkaukseen mutta ei leikattu kun oli kääntynyt.
toisen kanssa sama homma, mutta silloin olin hereillä ja ei tuntunut mukavalta (3900g) eihän yleensä vauvat käänny enää tuossa vaiheessa
Toissapäivänä itkuhälyttimestä kuului hurjaa kohinaa ja sitten pikkuisen vauvan itkua vaimeasti, mutta hyvin. Oma lähetin oli yläkerrassa POIS päältä, vastaanottimeen oli unohtunut virrat päälle (voimakkuus n 5 luokkaa). Omat muksut leikkivät silloin mun jaloissa. Friikiltä silloin tuntui, hyi helkkari että menin kananlihalle!
kaupassa ja poika käveli edessäni oli 1,5 vuotias. Kaupassa hedelmähyllyjen luona oli iäkäs rouva joka huudahti lapsen nähtyään, että herra isä tuohan on kuin piiip piip pienenä. Näin oli rouva sanoi pojan papan nimen ja juteltuamme niin selvisi että olivat asuneet 50- luvulla isovanhempieni naapurissa.
Paikkakunta oli aivan eripuolella suomea missä asuu nykyään. Mekin olimme kesälomareissulla.
Yksi kaverini on nähnyt kummituksen.