kuulumisia...
Heips!
Ekaksi Mamille kovastipaljon tsemppiä ja voimia!!! Toivotaan kuitenkin että kaikki olisi hyvin, vaikka tottakai se tosi kovaa huolettaakin aivan varmasti.
Mulla alkoi viime pe kauan ja hartaasti odotettu äitiysloma! Nyt olen sitten muutaman päivän nauttinut kotona olosta, pessyt vauvan vaatteita ja silittelyt olis vuorossa seuraavaksi. Sairaalakassi pitäis pakata myös lähipäivinä.
Pieniä, 56 senttisiä vaatteita meille kertynyt tosi paljon, huuto.netistä ostettiin tosi halvalla pienen pojan paketti ja lisäks saatiin tutuilta puoli-ilmaiseksi lisää vaatteita. Aivan suloisia, pikkupikkusukkia ynnä muuta on niin suloista pyykkäillä!
Vointi mulla edelleen ollut hyvä, tosin yöt olen nukkunut vaihtelevasti mutta muuten hyvä vointi. Vauva on laskeutunut jo tosi alas ja eilisen neuvolatädin sanoin vauva on "tosi hyvässä synnytysasennossa jo" eli periaatteessa voi alkaa syntymään milloin vain. Toivottavasti ei kuitenkaan ihan vielä, viikkoja tulee täyteen 35 sunnuntaina. Ens ti meillä synnytystapa-arvio yksityisellä, silloin näkee kohdunkaulantilanteen, painoarvion jne.. ja ollaan taas viisaampia. Onneks suppareita ei oo ollut normaalia enempää.
Nyt taidan ryhtyä vähän vielä silityspuuhiin,
teidän kuulumisianne odotellen,
Krisse